Ehm. Nee. Ik ben ooit eens in de vangrail geklapt omdat er olie (oftewel, gladheid) op de weg lag.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Ok totdat het je een keer overkomt
Als ze bij jouw allemaal 30 gaan rijden als het een keer sneeuwt kom je de hele winter je straat niet uitquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef popolon het volgende:
Je moet niet bang zijn maar wel voorbereid.
En ik spreek uit ervaring.
Goede chauffeurs overkomt dat niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Ok totdat het je een keer overkomt
Ja maar ik wil niet meer aan die verzekering betalen. En in een gracht vallen lijkt me eng.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Daarvoor heb je je verzekerd, toch!?..
Ze vegen hier de straten ook niet schoon met vrachtwagens maar met bulldozers.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ze bij jouw allemaal 30 gaan rijden als het een keer sneeuwt kom je de hele winter je straat niet uit
Heb je die afspraak nou al afgebeld?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef panda1980 het volgende:
Ok ik weet genoeg, het zal glad worden en jullie weten niet of het na 8 uur nog steeds zo glad is. Kan een slot op voor mij.
Heb voor de lol een kilometer zonder mijn elektronica aan gereden (wou eens weten hoe t rijdt als je je elektronica niet aan hebt), en in de eerste bocht aan 20/u ging ik al bijna dwars gaan staan... Dan ga je echt niet rapper dan 20/u gaan rijden hoor. Laagje ijs met daar bovenop sneeuw geeft niet echt ideale combinatie (is in BE pas laat beginnen sneeuwen, daarvoor was het smeltende sneeuw...)quote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef Tism het volgende:
[..]
Ach gut!..Kon ie z'n plasje niet meer ophouden?..
![]()
you go girlquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef panda1980 het volgende:
Nee ik ga gewoon en als ik ga slippen denk ik :ach maakt toch niks uit ben toch verzekerd.
Ook tegen schade die je bij jezelf veroorzaakt? Lekker dure premie betaal je danquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef panda1980 het volgende:
Nee ik ga gewoon en als ik ga slippen denk ik :ach maakt toch niks uit ben toch verzekerd.
Succesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef panda1980 het volgende:
Nee, dan beter een vrouw in het verkeer.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, want als je bang bent, ben je onzeker. En onzeker in het verkeer is geen goed idee.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef HenryHill het volgende:
@TS: Ga niet als enige 30 rijden waar iedereen 80 rijdt, zoek gewoon een medeweggebruiker op die een verstandige snelheid aanhoudt en blijf er achter hangen op een fatsoenlijke afstand.
Enne, lets face it: je kunt beter in een hele sliert achter elkaar 50 rijden, dan de soepele sjaak moeten uithangen met 80 en vervolgens je auto uit de vangrail moeten peuteren.
Soms wel ja. Vaak niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, dan beter een vrouw in het verkeer..
Haha, verre van, I can assureyou. Ik reageer alleen op het gebruikelijke hondse gedrag hier. Om de irritatie een beetje op peil te houden.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef Sjeen het volgende:
Waar in Zuid Limburg hebben we het over? Dan kan ik mijn route voor morgenochtend misschien nog even herzien...
Omdat de avonturen van TS morgen uitgebreid in een regionaal krantje komen te staan, TS loopt alvast vooruit op de feiten..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom staat dit uberhaupt in [NWS]???
Ik weet niet waar je woont, maar het valt dan nog heel moeilijk te zeggen. Als de weg droog is is er geen probleem. Is de weg nat, dan is er boven -5 ook geen probleem. Onder -10 werkt pekel niet meer, dus was de weg vanmiddag nog nat en is het -10 of kouder is het veiliger om vrij te nemen (de trein zal ook wel vastgevroren wissels hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:42 schreef panda1980 het volgende:
Ok waarom kunnen jullie geen serieus antwoord geven. Als je het zelf ook niet weet zeg dan maar niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |