Vrouwen en autorijden!..quote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef panda1980 het volgende:
Ik wil weten of het morgenvroeg weer gevaarlijk glad op de wegen is of dat het mee zal vallen als je om 8 uur smorgens vertrekt? Hebben dan al een uur autos gereden dus zijn de wegen dan al ontdooit?
Ben echt bang dat ik slip en vanmorgen vond ik het dus ook heel eng. Wie kan mij zeggen of het morgen erger wordt smorgens of minder erg dan vanmorgen? In zuid-limburg heb ik het over.
Het word -15 vannacht, het heeft gesneeuwd. Ben je achterlijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:42 schreef panda1980 het volgende:
Ok waarom kunnen jullie geen serieus antwoord geven. Als je het zelf ook niet weet zeg dan maar niks.
ja maar strooien schijnt niet zoveel zin te hebben bij -16quote:Op maandag 5 januari 2009 19:42 schreef Anne het volgende:
Het zal wel glad zijn ja, net zoals vandaag.
Maar ze hebben vandaag behoorlijk wat sneeuw lopen schuiven, zodat ze kunnen strooien.
Water + Zout bevriest volgens mij bij -14.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja maar strooien schijnt niet zoveel zin te hebben bij -16
we zullen het wel zien morgen
Nee, ik denk eerder dat jij achterlijk bent dat je niet door hebt dat ik heus wel weet dat het min 15 wordt en dat het glad zal zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het word -15 vannacht, het heeft gesneeuwd. Ben je achterlijk?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder dat jij achterlijk bent dat je niet door hebt dat ik heus wel weet dat het min 15 wordt en dat het glad zal zijn.
Ik vraag alleen of de gladheid om 8 uur nadat er autos gereden hebben nog steeds zo erg zal zijn of dat het dan wel te doen valt.
Maar ok sommige mensen kunnen nou eenmaal niet lezen.
Mijn gevoel is dat ingereden sneeuw gladder is dan het losse wat er ligt, als er dus nog bijna niemand heeft gereden.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder dat jij achterlijk bent dat je niet door hebt dat ik heus wel weet dat het min 15 wordt en dat het glad zal zijn.
Ik vraag alleen of de gladheid om 8 uur nadat er autos gereden hebben nog steeds zo erg zal zijn of dat het dan wel te doen valt.
Maar ok sommige mensen kunnen nou eenmaal niet lezen.
Ok maar er ligt nergens meer sneeuw op de hoofdwegen alleen water..:)quote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn gevoel is dat ingereden sneeuw gladder is dan het losse wat er ligt, als er dus nog bijna niemand heeft gereden.
Maar of dat waar is, geen idee.
En is water glad denk je?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Ok maar er ligt nergens meer sneeuw op de hoofdwegen alleen water..:)
Ga morgenvroeg dan een klein blokje om. Vind je het eng, blijf dan thuis. Voila. Opgelost. Slotje.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Ok maar er ligt nergens meer sneeuw op de hoofdwegen alleen water..:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |