quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heet Ado zo? Is niet te hopen dat hij zijn eigen naam ook zo fout neerzet, krijg je dingen als tratpik en zo
Je vergeet enige vorm van ABN en spelling.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Met deze uitspraak kan je je modschap al vergeten.
Van een moderator wordt verlangt objectief en zonder vooroordelen te beginnen
Als je een grap moet uitleggen is hij niet grappig..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef RayMania het volgende:
Serieussss Patrick is van Peter R. Da Freeze.
Alsof dat vereist is, het gaat om de chemie tussen de user en moderator, niet over of iemand kan spellen ja of nee, als je een klik voelt kan je de user desnoods met smylies duidelijk maken wat je bedoeld.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je vergeet enige vorm van ABN en spelling.
ABN wil hij al niet omdat de voormalige sponsor is van die jodenclubquote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je vergeet enige vorm van ABN en spelling.
Oeh, hier scoor je duidelijk bonuspunten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Alsof dat vereist is, het gaat om de chemie tussen de user en moderator, niet over of iemand kan spellen ja of nee, als je een klik voelt kan je de user desnoods met smylies duidelijk maken wat je bedoeld.
Ray? Dit is een grap neem ik aan? Waarom PM je mij dit?quote:Beste Dennis,
Helaas ben jij niet onze nieuwe moderator. Wij hebben voor een andere user gekozen. Je zult het er waarschijnlijk niet mee eens zijn maar het is adothehague geworden, wij hopen dat je dit kunt accepteren en er verder geen probleem van maakt.
Met sportieve groet,
Raymania en de rest van de VBL crew
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ray? Dit is een grap neem ik aan? Waarom PM je mij dit?
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt man, ik ben mans genoeg om je een ban aan te naaien zo gauw je buiten je terrotorium pist objectief te behandelen ookal ben je ajaxied..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef denthemen het volgende:
Nou ja, mans als ik ben moet in je wel feliciteren Ado. Ben het er inderdaad niet mee eens
Whehehe, JAWEL, JE KEEK! (voor de mensen die het stuk van Najib kennen..)quote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Bedankt man, ik ben mans genoeg om je een ban aan te naaien zo gauw je buiten je terrotorium pist objectief te behandelen ookal ben je ajaxied..
Helpt Sjimz je nou ook hier al meequote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Heeft iemand uit dit topic voor mij gemaakt![]()
![]()
Credits gaan naar haar.
Tsss.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mocht ik mod worden ben jij de 1e die zijn spullen kan pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |