SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
Dyslect.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Rijstbal het volgende:
Ik wil een minuut van mijn leven terug!
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef Baasvaak. het volgende:Ik heb je gequot voor de lock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hermelien tochquote:
Ze is alleen nog wel een beetje jong op die fotoquote:
Ze is nooit te jong voor mijquote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef GroteKabouter het volgende:
[..]
Ze is alleen nog wel een beetje jong op die foto, jij moet trouwens ook nog even je ondertitel wijzigen
.
maak eens een paint.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef RickoKun het volgende:
Dit soort topics mis ik, topics met niveau!!!!!!!11111
Je hebt hem gestolen van een andere user, samen met de UI, de UI heb je wel weer teruggezet dus ik neem aan dat de ondertitel ook maar eens veranderd moet worden, dat is wel zo aardig t.o.v. deze user.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:38 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ze is nooit te jong voor mij![]()
Wat moet ik er anders neerzetten?
De user waar we het over hebben is daarentegen aardig tegenover iedereen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef GroteKabouter het volgende:
[..]
Je hebt hem gestolen van een andere user, samen met de UI, de UI heb je wel weer teruggezet dus ik neem aan dat de ondertitel ook maar eens veranderd moet worden, dat is wel zo aardig t.o.v. deze user.
Laatst zag ik hoe ze veranderd was door de films heen zeg maarquote:
als ze nou eens die playboy in stapt.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Laatst zag ik hoe ze veranderd was door de films heen zeg maar
Die laatste foto's waren echt wel![]()
Dan heb ik liever dat ze even langs don en ad gaatquote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
als ze nou eens die playboy in stapt.
of bij op en kwalquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat ze even langs don en ad gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |