Nee, je ligt dus ook uit het lijstje altijd meespelen allertijden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Kim Lian woonde nog bij mij in de buurt vroeger. Tot zover mijn claim to fame. Dit is trouwens weer m'n éénjaarlijkse post in Muz Trivia. Had ik vorig jaar nog punten gehaald?
Tsssk. Volgens mij heb ik vorig jaar nog wel getracht wat vragen te beantwoorden. Dat jullie veel sneller zijn en meer kennis van nutteloze muziekfeitjes hebben, wil natuurlijk niets zeggen over de altijd meespelen allertijden lijst.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:23 schreef belsen het volgende:
Nee, je ligt dus ook uit het lijstje altijd meespelen allertijden.
Prima, even de rol van MadMaster overnemen:quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou hup, snel een vraag dan kan ik weer een poging tot het behalen van punten doen.
Riplets?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Burnett het volgende:
[..]
Prima, even de rol van MadMaster overnemen:
Welke Nederlandse band covert Nirvana op haar debuutalbum?
Oeps, misschien de vraag even aanscherpen..., de cover staat op Bleach van Nirvana...quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:58 schreef Grobbel het volgende:
Ah, je moet de vraag zó lezen. Ik zat al na te denken over een Nederlandse band die een nummer van Nirvana had gecoverd voor hun debuut.
Ja, zo las ik hem ook....quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:58 schreef Grobbel het volgende:
Ah, je moet de vraag zó lezen. Ik zat al na te denken over een Nederlandse band die een nummer van Nirvana had gecoverd voor hun debuut.
Zo had ik hem ook eerst gelezen... Shocking Blue was eigenlijk als grapje bedoeld....quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:58 schreef Grobbel het volgende:
Iggy_in_the_house +1quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Prodigy
Je was niet de enige.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:58 schreef Grobbel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |