Zie bovenstaande. Burgerdoelen zijn terechte militaire doelwitten geworden met dank aan Hamas.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef rakotto het volgende:
Men snapt het wel, maar men moet ook haar verdedigers verdedigen. Israel zelf is ook niet echt ethisch bezig en schendt zelf veel regels zoals bijvoorbeeld de Elektriciteit en het water afsluiten in Gaza in de afgelopen 2/3 dagen.
yep . zo meteen mogen RK en UN hun werk niet meer doen ..met dank aan Hamasquote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zie bovenstaande. Burgerdoelen zijn terechte militaire doelwitten geworden met dank aan Hamas.
Je hebt mijn vraag niet beantwoord.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
Echt fanatiek pro-israel ben ik ook weer niet maar ik zie het liefst al die baardapen in het MO in de stront zakken. Verder kan ik 500 gram hash smokkelen in mijn voorhuid.
"nehenehnehnehneh.."quote:Op maandag 5 januari 2009 16:58 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik ga niet want ik heb nergens gezegd dat ik acher Israel sta..
Ik zeg wel dat ik begrijp dat ze t doen...
Maar hoi
Zal Iran leuk vindenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het met de afkomst van de "journalist" te maken heeft.
Indrukwekkende beelden, mooie propagandaquote:
Alles wat tegen Israel is propogandaquote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Indrukwekkende beelden, mooie propaganda
Israël maakt daar net zo zeer gebruik van. Jij blijft echter al de hele dag filmpjes posten om er maar op te blijven hameren dat Israël zo slecht is en Hamas in een slachtofferrol te plaatsen.quote:
Nee hoor, ik maak een onderscheid tussen propoganda en gewoon Al Jazeera nieuwsitems.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Israël maakt daar net zo zeer gebruik van. Jij blijft echter al de hele dag filmpjes posten om er maar op te blijven hameren dat Israël zo slecht is en Hamas in een slachtofferrol te plaatsen.
Je krijgt mensen zelfs zover dat ze meer begrip krijgen voor de Israelische aanvallen.
Ben jij echt zo naief, Meki?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Meki het volgende:
Nee hoor, ik maak een onderscheid tussen propoganda en gewoon Al Jazeera nieuwsitems.
En dat Qassam Brigade filmpje is geen propaganda?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, ik maak een onderscheid tussen propoganda en gewoon Al Jazeera nieuwsitems.
Inderdaad. Stop eens met die onzin Meki. Mutant heeft je dat al een keer eerder gezegd.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Israël maakt daar net zo zeer gebruik van. Jij blijft echter al de hele dag filmpjes posten om er maar op te blijven hameren dat Israël zo slecht is en Hamas in een slachtofferrol te plaatsen.
Je krijgt mensen zelfs zover dat ze meer begrip krijgen voor de Israelische aanvallen.
Iedereen die in zijn ogen de goede bedoelingen van Hamas in twijfel trekt is pro-Israël.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Verluste het volgende:
[..]
Meki is een stuk minder naief dan 90% van de pro-Israël supporters hier imho
Toch ben ik daar niet mee eens. Niet alle ambulances bevatten Hamas-strijders, dat dit een keer of twee gebeurd geeft de Israelieten geen recht om ambulances te beschieten.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zie bovenstaande. Burgerdoelen zijn terechte militaire doelwitten geworden met dank aan Hamas.
Helaas komen de vrede supporters van beide kanten nooit in beeld.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat is een net standpunt. Ook in Israel zijn er veel mensen die de aanval op Gaza geen goede manier vinden om te komen tot een oplossing.
Ik geloof best wel dat de mensen in Gaza het niet makkelijk hebben, ik vind dat net zo erg als jij, ook al verschil ik van mening over de werkelijke schuldige. De beelden die vanuit Israël gemaakt zijn laten een volledig duistere stad zien. Dat is omdat Israël het stroom afzet tijdens de grondacties, niet omdat Palestijnen het licht massaal uitdoen.quote:
Voor veel mensen is vrede/overwinning veel waard.quote:
Ik merk dat het eerder andersom is in de media (dus ook op internet). Als je kanttekeningen plaats bij Israël dan wordt je al gezien als nazi en halve jodenhater, en gebombardeerd met dogmatische stellingen zoals: ''genoeg is genoeg'' m.b.t. de raketbeschietingen van hamas op Israël, om maar niet te zwijgen van alle kortzichtige one-liners die gebruikt worden in zo'n oneindig gecompliceerd conflict als dit. Veel mensen zouden er goed aan doen hoogstaande lectuur te lezen over dit conflict. Het merendeel heeft dat nooit gedaan en kletst uit hun nek, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Iedereen die in zijn ogen de goede bedoelingen van Hamas in twijfel trekt is pro-Israël.
De basis waar ik vanuit ga is dat beide partijen op bepaalde gebieden fouten maken, maar zodra je een kanttekening plaats bij de bedoelingen van Hamas wordt je in de pro-Israël hoek geduwd.
Daarnaast vind ik het nogal schokkend dat Meki blijft ontkennen dat de raketten van Hamas schade kunnen doen, door ze steeds maar de bestempelen als simpele vuurpijlen of speelgoedraketten.
Perfect de onwetendheid van sommige mensen weergegeven!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ik merk dat het eerder andersom is in de media (dus ook op internet). Als je kanttekeningen plaats bij Israël dan wordt je al gezien als nazi en halve jodenhater, en gebombardeerd met dogmatische stellingen zoals: ''genoeg is genoeg'' m.b.t. de raketbeschietingen van hamas op Israël, om maar niet te zwijgen van alle kortzichtige one-liners die gebruikt worden in zo'n oneindig gecompliceerd conflict als dit. Veel mensen zouden er goed aan doen hoogstaande lectuur te lezen over dit conflict. Het merendeel heeft dat nooit gedaan en kletst uit hun nek, zoals gewoonlijk.
En militair gezien zijn de rakatten van hamas ook speelgoedraketten, Ze worden amateuristisch gemaakt en afgeschoten. Ze brengen naar verhouding minieme schade aan. Militair gezien brengen ze ook geen schade toe. Het feit dat Hamas die raketten gebruikt getuigd van een grote wanhoop en achterstand op militair, economisch en politiek gebied.
Jammer dat linkse zeiksnorren dit nooit kunnen accepteren.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef IHVK het volgende:
Het is allemaal de schuld van Hamas.
Wat is de wereld toch zo mooi en simpel voor sommigen.
Lees de post van Verluste eens. Het gaat over jou.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Jammer dat linkse zeiksnorren dit nooit kunnen accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |