abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64694885
Tot in het absurde wil Meki z'n mening doordrukken Wat nou geen wapens, Israël is daar juist vanwege de wapens! Of denk je dat ze even voor de lol Palestijntje gingen schieten?
pi_64694887
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef MisterO het volgende:
Kan Meki geen ban krijgen ofzo
Omdat hij een andere mening heeft?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 5 januari 2009 @ 17:52:24 #53
182751 MisterO
wispelvurig
pi_64694929
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Omdat hij doorschiet in zn mening en niet naar anderen, maar alleen naar zichzelf wil luisteren maar ik snap dat het helaas neit banwaardig is. Of moet hij mij ff bedreigen...
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_64694948
laat Meki gewoon zeggen wat hij voelt, en de andere ook,
onderschat een ander niet en overschat jezelf niet
pi_64694951
- edit -

ik ben jullie moslimse gejank MEER DAN ZAT!!!!! oo wat zijn jullie zielig, oo dit oo dat
donder toch op, ik mag de joden ook niet (hun invloed in de Balkan oorlogen) maar mijn God wat mogen ze die Palestijnen platwalsen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2009 18:00:19 (Onnodige opmerking) ]
fok zuigt, klaar.
pi_64694959
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ah, dus je wil toch graag oorlog, maar dan met 2 partijen die precies even sterk zijn? Of wil je de uitroeiing van de joden? Wat wil je nu eigenlijk?
Vrede , en als er oorlog komt moet het gelijkwaardig zijn
niet met duizend tanks gaza binnen trekken tegen een volk zonder wapens.
Vecht met Rusland die staat gelijkwaardig als Israel
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64695002
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zo gaat dat,
Mensen die voor vrede zijn en duidelijk voor de Palestijnse volk zijn , horen hier niet.
  maandag 5 januari 2009 @ 17:54:16 #58
182751 MisterO
wispelvurig
pi_64695010
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Je wil vrede maar je noemt geen oplossingen. Kom maar op, ik probeer weer een inhoudelijk gesprek met je aan te gaan.
pi_64695018
quote:

[..]

Weer zegt ie zonder wapens __! Jij snapt het niet helemaal geloof ik.
  maandag 5 januari 2009 @ 17:55:00 #60
182751 MisterO
wispelvurig
pi_64695049
- edit -

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2009 18:01:01 (Userbash) ]
pi_64695054
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef CarLazar het volgende:
- edit -

ik ben jullie moslimse gejank MEER DAN ZAT!!!!! oo wat zijn jullie zielig, oo dit oo dat
donder toch op, ik mag de joden ook niet (hun invloed in de Balkan oorlogen) maar mijn God wat mogen ze die Palestijnen platwalsen.
Zo ik vecht hier voor de Palestijnse stem en volk.
verder ga ik niet eens op je in.!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2009 18:01:17 ]
pi_64695103
quote:

[..]

Daar gaan we weer.
pi_64695134
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Zo ik vecht hier voor de Palestijnse stem en volk.
verder ga ik niet eens op je in.!
vechten doe je in Gaza.
pi_64695190
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef MisterO het volgende:

[..]

Je wil vrede maar je noemt geen oplossingen. Kom maar op, ik probeer weer een inhoudelijk gesprek met je aan te gaan.
Heb ik al gezegd, vrede is de enige oplossing
Als de Palestijnen vrij zijn is er vrede
Als de Palestijnen niet meer worden onderdrukt, Als de Palestijnen niet meer worden geterroriseerd, Als de Palestijnen niet meer worden vastgehouden zonder proces, als Israel de hele bevolking straft door geen voedsel te sturen, door de elektriciteit af te snijden, Als de Palestijnse kinderen niet meer worden gedood zonder enige reden, als de Palestijnen niet doelgericht worden beschoten, Als de Palestijnen gewoon kunnen leven zoals jij en ik dan pas is er vrede.
pi_64695254
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef MisterO het volgende:

[..]

Omdat hij doorschiet in zn mening en niet naar anderen, maar alleen naar zichzelf wil luisteren maar ik snap dat het helaas neit banwaardig is. Of moet hij mij ff bedreigen...

Ik zal hier niet bedreigen en ik laat iedereen hier in hun waarden.
pi_64695363
Laat Meki gewoon met rust joh.
Ik hoor ook niemand klagen over figuren als B4CO, Halcon en zoalshetis die de andere kant lopen te "verdedigen".
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Redactie Frontpage maandag 5 januari 2009 @ 18:04:44 #67
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_64695511
http://www.radio1.nl/cont(...)-gaza?autostart=3448

Interessant om te beluisteren. Deskundigen over de eventuele rol van Amerika.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_64695576
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef MisterO het volgende:
Kan Meki geen ban krijgen ofzo
Ja, dat kan. Maar dan moet -ie eerst de policy overtreden. Zolang hij zijn (eenzijdige) mening geeft, binnen de policy, is dat gewoon toelaatbaar. Het staat je trouwens vrij om posts te negeren. Geldt ook voor anderen. Ik zie nog steeds veel persoonlijk gebash en geneuzel tussendoor dat niet meer gaat over het topic.

NB: Ook nog even de herinnering aan iedereen om bronnen te posten bij nieuwsberichten die je plaatst. Zoiets geldt niet alleen voor een openingspost van een topic, maar ook wanneer je een bericht citeert in je post.
pi_64695591
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:
http://www.radio1.nl/cont(...)-gaza?autostart=3448

Interessant om te beluisteren. Deskundigen over de eventuele rol van Amerika.
Thanks .
pi_64695776
Mauritanië "heeft beslist zijn ambassadeur in Israël terug te roepen" om zo te protesteren tegen het Israëlische offensief in Gaza. Dat vernam AFP vandaag bij het Mauritaans ministerie van Afrikaanse Zaken. Het West-Afrikaanse land is een van de weinige leden van de Arabische Liga die diplomatieke banden hebben met Israël.

Ondertussen willen de Arabische landen weer een ontwerp voor een Gazaresolutie indienen bij de VN-Veiligheidsraad.

Diplomatieke relaties
Het is voor het eerst sinds 1999, de start van de diplomatieke relaties, dat de Mauritaanse ambassadeur teruggeroepen wordt. Al meerdere dagen eisten duizenden betogers in Nouakchott de stopzetting van de diplomatieke relaties. Gisteren en vandaag waren er schermutselingen tussen de betogers en de ordediensten.

Onder de betogers waren heel wat studenten die sinds de start van de aanvallen dagelijks betogen. Hun betogingen leidden vooral naar de ambassade, maar de politie kon dat met traangas en de wapenstok verhinderen. De parlementsleden en bijna 200 burgemeesters hebben vandaag samen een motie ingediend voor "een onmiddellijke verbreking van de relaties tussen Israël en Mauritanië, die nooit de vrede gediend hebben". Mauritanië is een van de drie leden van de Arabische Liga die diplomatieke relaties onderhoudt met Israël, samen met Egypte en Jordanië.

Ontwerp van resolutie

De Palestijnse minister van Buitenlandse Zaken, Riyad al-Malki, kondigde vandaag nog in New York aan dat de Arabische staten een nieuw ontwerp van resolutie gaan voorstellen. "Ik ben gekomen op vraag van Mahmud Abbas om een nieuw ontwerp van resolutie zo snel mogelijk aan de Veiligheidsraad voor te stellen", zei al-Malki. Hij hoopt het ontwerp dinsdag voor te stellen. Gisterennacht nog hadden de Verenigde Staten een verklaring van de 15 leden van de Veiligheidsraad over het Israëlische offensief geblokkeerd. (afp/dpa/ka)

http://demorgen.be/dm/nl/(...)rug-uit-Israel.dhtml
  maandag 5 januari 2009 @ 18:11:54 #71
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64695790
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ah, dus je wil toch graag oorlog, maar dan met 2 partijen die precies even sterk zijn? Of wil je de uitroeiing van de joden? Wat wil je nu eigenlijk?
Hij wil "vrede" maar hij heeft totaal geen benul hoe je zoiets realiseert.
pi_64695897
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:11 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Hij wil "vrede" maar hij heeft totaal geen benul hoe je zoiets realiseert.
Jij wel?

Het waren toch de Palestijnen die van huis en haard zijn verjaagd destijds?
  maandag 5 januari 2009 @ 18:20:25 #73
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64696074
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef yyentle het volgende:

[..]

Jij wel?

Het waren toch de Palestijnen die van huis en haard zijn verjaagd destijds?
Het creëren van een duurzame vrede is in dit gebied heel erg lastig, mede doordat beide partijen niets aan elkaar toe willen geven. Daardoor bestaat er niet eens een basis voor vrede op dit moment.

Ik weet in ieder geval dat roepen dat de tegenstander terroristen zijn niet helpt om überhaupt richting vrede te gaan. Dat gebeurt hier nog veel te veel.
pi_64696216
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef venomsnake het volgende:
Laat Meki gewoon met rust joh.
Ik hoor ook niemand klagen over figuren als B4CO, Halcon en zoalshetis die de andere kant lopen te "verdedigen".
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_64696278
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Het creëren van een duurzame vrede is in dit gebied heel erg lastig, mede doordat beide partijen niets aan elkaar toe willen geven. Daardoor bestaat er niet eens een basis voor vrede op dit moment.

Ik weet in ieder geval dat roepen dat de tegenstander terroristen zijn niet helpt om überhaupt richting vrede te gaan. Dat gebeurt hier nog veel te veel.
ben het hiermee eens,
zie het ook niet snel gebeuren,

je ziet hier emoties al oplopen, laat staan, als je in de gebieden woont, en van alles hebt meegemaakt.
misschien de volgende generatie, die eindelijk moe is, van oorlogsvoeren, en ziet dat vrede meer brengt.
onderschat een ander niet en overschat jezelf niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')