Omdat hij een andere mening heeft?quote:
Omdat hij doorschiet in zn mening en niet naar anderen, maar alleen naar zichzelf wil luisterenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat hij een andere mening heeft?
Vrede , en als er oorlog komt moet het gelijkwaardig zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, dus je wil toch graag oorlog, maar dan met 2 partijen die precies even sterk zijn? Of wil je de uitroeiing van de joden? Wat wil je nu eigenlijk?
Zo gaat dat,quote:Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat hij een andere mening heeft?
Je wil vrede maar je noemt geen oplossingen. Kom maar op, ik probeer weer een inhoudelijk gesprek met je aan te gaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Vrede , en als er oorlog komt moet het gelijkwaardig zijn
niet met duizend tanks gaza binnen trekken tegen een volk zonder wapens.
Vecht met Rusland die staat gelijkwaardig als Israel
Weer zegt ie zonder wapensquote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef CarLazar het volgende:
- edit -
ik ben jullie moslimse gejank MEER DAN ZAT!!!!! oo wat zijn jullie zielig, oo dit oo dat
donder toch op, ik mag de joden ook niet (hun invloed in de Balkan oorlogen) maar mijn God wat mogen ze die Palestijnen platwalsen.
Daar gaan we weer.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Meki het volgende:
[..]
vechten doe je in Gaza.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo ik vecht hier voor de Palestijnse stem en volk.
verder ga ik niet eens op je in.!
Heb ik al gezegd, vrede is de enige oplossingquote:Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je wil vrede maar je noemt geen oplossingen. Kom maar op, ik probeer weer een inhoudelijk gesprek met je aan te gaan.
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat hij doorschiet in zn mening en niet naar anderen, maar alleen naar zichzelf wil luisterenmaar ik snap dat het helaas neit banwaardig is. Of moet hij mij ff bedreigen...
Ja, dat kan. Maar dan moet -ie eerst de policy overtreden. Zolang hij zijn (eenzijdige) mening geeft, binnen de policy, is dat gewoon toelaatbaar. Het staat je trouwens vrij om posts te negeren. Geldt ook voor anderen. Ik zie nog steeds veel persoonlijk gebash en geneuzel tussendoor dat niet meer gaat over het topic.quote:
Thanksquote:Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:
http://www.radio1.nl/cont(...)-gaza?autostart=3448
Interessant om te beluisteren. Deskundigen over de eventuele rol van Amerika.
Hij wil "vrede" maar hij heeft totaal geen benul hoe je zoiets realiseert.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, dus je wil toch graag oorlog, maar dan met 2 partijen die precies even sterk zijn? Of wil je de uitroeiing van de joden? Wat wil je nu eigenlijk?
Jij wel?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:11 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hij wil "vrede" maar hij heeft totaal geen benul hoe je zoiets realiseert.
Het creëren van een duurzame vrede is in dit gebied heel erg lastig, mede doordat beide partijen niets aan elkaar toe willen geven. Daardoor bestaat er niet eens een basis voor vrede op dit moment.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef yyentle het volgende:
[..]
Jij wel?
Het waren toch de Palestijnen die van huis en haard zijn verjaagd destijds?
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef venomsnake het volgende:
Laat Meki gewoon met rust joh.
Ik hoor ook niemand klagen over figuren als B4CO, Halcon en zoalshetis die de andere kant lopen te "verdedigen".
ben het hiermee eens,quote:Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het creëren van een duurzame vrede is in dit gebied heel erg lastig, mede doordat beide partijen niets aan elkaar toe willen geven. Daardoor bestaat er niet eens een basis voor vrede op dit moment.
Ik weet in ieder geval dat roepen dat de tegenstander terroristen zijn niet helpt om überhaupt richting vrede te gaan. Dat gebeurt hier nog veel te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |