het duurde even maar>quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef cerror het volgende:
Badoem tsjjjjjj.
Die doet het nog evenals de rem en het gaspedaalquote:
Hoe kom jij aan die informatie ?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Vertel in SEX maar dat je vanochtend het ijs van je voorhuid moest krabben.
Hierquote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef tong80 het volgende:
250 views en niemand met een goed advies
Ach gossie, écht? Dat was ook helemaal niet de bedoeling van de TT natuurlijkquote:
Ja daar had ik zelf al gekeken.quote:
Jawel, maar je neemt ze neit ter hartequote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef tong80 het volgende:
250 views en niemand met een goed advies
Bel ze gewoon allemaal en vraag hoe duur de reparatie van een te strakke voorhuid is.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daar had ik zelf al gekeken.
Maar wat is de beste ?
Niet te duur enzo.
Dat je je niet besneden voelt.
Wat hebben jullie toch met de voorhuid ?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Bel ze gewoon allemaal en vraag hoe duur de reparatie van een te strakke voorhuid is.
Wel effe opnemen en hier posten he?
Je was niet serieusquote:
jij neemt me niet serieus.quote:
Ben al bij een Joodse garage geweest.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
jij neemt me niet serieus.
Ik ken ook nog een goede Marokkaanse garage bij je in de buurt maar daar zal je wel niet heenwillen
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
En krak! Zo een scheur in z'n voorruit.
Ja vliegen staan dan in de pikorde wel vooraanquote:Op maandag 5 januari 2009 17:37 schreef Adfundum het volgende:
Heb je ook zo'n last van vliegen en andere prut op je voorruit als het weer een beetje broeierig wordt?
Dus vliegen vliegen in volgorde van pikorde op jouw voorruit en spletsjen vervolgens in die volgorde hun hersentjes eruit, die volgorde in gedachte houdend, zodat ze heersen over de reeds aanwezige prut?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja vliegen staan dan in de pikorde wel vooraan
Heb je een tweede handsje ?quote:
Joh, als de vliegende vliegen vliegen, vliegen vliegen de vliegende vliegen achterna.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Dus vliegen vliegen in volgorde van pikorde op jouw voorruit en spletsjen vervolgens in die volgorde hun hersentjes eruit, die volgorde in gedachte houdend, zodat ze heersen over de reeds aanwezige prut?
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat heb jij te zoeken in PTA!![]()
Oh Noes!FOK! Gaat tenonder
Ja idd. Ga dan altijd de wasstraat in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:13 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Heb jij na het rijden ook altijd last van dat witte morsige spul onder je voorruit?
Dan moet je wel je voorruit naar achteren schuiven, anders wordt het niet goed schoon. Het kan een beetje pijn doen als je nog niet genoeg kilometers hebt gemaakt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja idd. Ga dan altijd de wasstraat in.
Het is een hele operatie iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:18 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan moet je wel je voorruit naar achteren schuiven, anders wordt het niet goed schoon. Het kan een beetje pijn doen als je nog niet genoeg kilometers hebt gemaakt.
Wat een eikelsquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:30 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Daarom rijden rijke joden ook in cabrio's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |