goed idee ik doe meequote:
quote:
Wat lief, ik ben een aparte categorie.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 16:07 schreef Burdie het volgende:
Single? Niet-single? Happy? Depressief? ADHD? Borderline? Q?
SC doen we hier wel. Hoe'st?quote:
Daar warm je wel van opquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat lief, ik ben een aparte categorie.!
Dat is de categorie 'all of the above'.quote:
Of: "Kan geen keuze maken".quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de categorie 'all of the above'.
Dat heeft mijn werkgever gelukkig ook niet hoeven doen en ik hoop dat hij die trend nog een crisisje kan voortzettenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef MissMSX het volgende:
Een van de weinige die tijdens de IT-crisis van een paar jaar terug niet iedereen zondermeer op straat heeft geflikkerd.
Moe en niet hongerig. Dus maar in badquote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Moe en hongerig. Ik ga dus zo eens wat voedsel prepareren. En met jou?.
Crisae zijn overratedquote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft mijn werkgever gelukkig ook niet hoeven doen en ik hoop dat hij die trend nog een crisisje kan voortzetten.
Waar is Platje trouwens?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef MissMSX het volgende:
Zo hebben we regelmatig leuke politieke discussies
Die voelt zich niet meer welkom door de discussies over politiek!quote:
Jullie hebben me weggepestquote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die voelt zich niet meer welkom door de discussies over politiek!
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen jammer dat Litpho zo weinig post itt vroeger.
En toch blijf je maar terugkomen. Was je maar wat minder hardnekkig dan die andere stumperds die we hebben weggepest...quote:
Anderen de schuld geven is een makkelijkere keuze!quote:
Ja hoiquote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
Als we er maar lekkere wijvuuuuhhh voor terugkrijgen.
Ik ben verslaafd aan deze slowchatquote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch blijf je maar terugkomen. Was je maar wat minder hardnekkig dan die andere stumperds die we hebben weggepest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |