goed idee ik doe meequote:
quote:
Wat lief, ik ben een aparte categorie.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 16:07 schreef Burdie het volgende:
Single? Niet-single? Happy? Depressief? ADHD? Borderline? Q?
SC doen we hier wel. Hoe'st?quote:
Daar warm je wel van opquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat lief, ik ben een aparte categorie.!
Dat is de categorie 'all of the above'.quote:
Of: "Kan geen keuze maken".quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de categorie 'all of the above'.
Dat heeft mijn werkgever gelukkig ook niet hoeven doen en ik hoop dat hij die trend nog een crisisje kan voortzettenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef MissMSX het volgende:
Een van de weinige die tijdens de IT-crisis van een paar jaar terug niet iedereen zondermeer op straat heeft geflikkerd.
Moe en niet hongerig. Dus maar in badquote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Moe en hongerig. Ik ga dus zo eens wat voedsel prepareren. En met jou?.
Crisae zijn overratedquote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft mijn werkgever gelukkig ook niet hoeven doen en ik hoop dat hij die trend nog een crisisje kan voortzetten.
Waar is Platje trouwens?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef MissMSX het volgende:
Zo hebben we regelmatig leuke politieke discussies
Die voelt zich niet meer welkom door de discussies over politiek!quote:
Jullie hebben me weggepestquote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die voelt zich niet meer welkom door de discussies over politiek!
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen jammer dat Litpho zo weinig post itt vroeger.
En toch blijf je maar terugkomen. Was je maar wat minder hardnekkig dan die andere stumperds die we hebben weggepest...quote:
Anderen de schuld geven is een makkelijkere keuze!quote:
Ja hoiquote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
Als we er maar lekkere wijvuuuuhhh voor terugkrijgen.
Ik ben verslaafd aan deze slowchatquote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch blijf je maar terugkomen. Was je maar wat minder hardnekkig dan die andere stumperds die we hebben weggepest...
Tot je in d'r fotoboek kijkt...quote:
Niks wat met een ban niet is op te lossen...quote:
Hehe je hebt me onthouden! Tof.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar de foto's op vorige accounts zeggen ook wel genoeg.
Je zit hier gewoon vanwege mij. Geef nou maar toequote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan deze slowchat.
Haar nick had teveel lettergrepen om die te kunnen onthouden...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Anthraxx het volgende:
Maar de foto's op vorige accounts zeggen ook wel genoeg.
Ik zou het toch wat overdreven vinden als jij geband zou worden, zo erg heb je je nu ook weer niet misdragen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een ban niet is op te lossen...
Gewoon een ezelsbruggetje maken. 'Principessa Farfallus' -> P.F. -> Puike Foto's.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar nick had teveel lettergrepen om die te kunnen onthouden...
Smooth!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon een ezelsbruggetje maken. 'Principessa Farfallus' -> P.F. -> Puike Foto's.
Hebben we tien dagen geleden jouw geboorte niet massaal gevierd?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zit hier gewoon vanwege mij. Geef nou maar toe.
En over een paar maanden vieren jullie mijn doodquote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hebben we tien dagen geleden jouw geboorte niet massaal gevierd?
Oh die komt er inquote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon een ezelsbruggetje maken. 'Principessa Farfallus' -> P.F. -> Puike Foto's.
Ah, die billenfoto... Alhoewel het een aantrekkelijk paar is, blijf ik een borstenman. Billen vergeet ik weer...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, twijfel. Maar ik ben meer een billenman. Maar goed, ik sla een goed paar tieten niet af hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, die billenfoto... Alhoewel het een aantrekkelijk paar is, blijf ik een borstenman. Billen vergeet ik weer...
En twee dagen later je wederopstanding.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En over een paar maanden vieren jullie mijn dood.
Met eieren en chocolade.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En over een paar maanden vieren jullie mijn dood.
Je hebt weer voor de nodige consternatie gezorgd en dat komt de populariteit van deze SC wel ten goede moet ik toegeven.quote:
Goed he?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt weer voor de nodige consternatie gezorgd en dat komt de populariteit van deze SC wel ten goede moet ik toegeven.
Moet je er wel even bij vertellen dat je nu huillie doet in mijn pmbox en excuses wil enzo.:')quote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed he?.
Ik heb ook een nieuwe hat0r erbij.
Laten we het er op houden dat ik mij wel kon voorstellen waar alle consternatie vandaan kwam...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, twijfel. Maar ik ben meer een billenman. Maar goed, ik sla een goed paar tieten niet af hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |