Dat was in de vorige singles iig niet het gevalquote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
En hun hebben het over kliekvorming in deze SC?. Je wordt er zelf ook al buitengesloten als je niet aan de voorwaarde voldoet
.
Het gedrag dat je anderen verwijt is over het algemeen gedrag dat je zelf ook vertoont.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
En hun hebben het over kliekvorming in deze SC?. Je wordt er zelf ook al buitengesloten als je niet aan de voorwaarde voldoet
.
Dat zegt mij ook al genoeg eigenlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gedrag dat je anderen verwijt is over het algemeen gedrag dat je zelf ook vertoont.
Ik reageer er hier op, anders is het offtopic. Ik ben in twee dagen al twee keer als ongewenst 'gezien' in Singles; één keer omdat ik uit de R&P SC kom en één keer omdat ik geen single ben. Dat soort selectiecriteria heb ik hier nog niet gezien!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef RealZeus het volgende:
Gezien de dingen die nu in R&P SC gepost worden vraag ik me af of de brug de overkant haalt. Het kliekje beschuldigt ons nu van kliekvorming.
Bullcrap.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gedrag dat je anderen verwijt is over het algemeen gedrag dat je zelf ook vertoont.
Nee, hier werd ik de vorige keer gewoon genegeerd.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik reageer er hier op, anders is het offtopic. Ik ben in twee dagen al twee keer als ongewenst 'gezien' in Singles; één keer omdat ik uit de R&P SC kom en één keer omdat ik geen single ben. Dat soort selectiecriteria heb ik hier nog niet gezien!
Ja wel goed! Haha omdat ik een vriendje heb, ik ben een verraderquote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daar trek ik mij niks van aan. Hoe is het ermee? Lang niet gezien hier!
Ik heb de moeite genomen om even in je posthistory te kijken eerder vanavond. Op zeker de helft van je posts is gereageerd. En ondanks dat ik 'part of the kliek' ben, wordt er ook regelmatig niet op mij gereageerd. Dat kan zo es voorkomen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:13 schreef RealZeus het volgende:
Nee, hier werd ik de vorige keer gewoon genegeerd.Da's gelukkig geen kliekjesvorming.
Een verrader met een leven offline. Dat kun je iemand haast niet kwalijk nemen...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef P.F het volgende:
Ja wel goed! Haha omdat ik een vriendje heb, ik ben een verrader
Haha nee hoor mijn leven speelt zich af in slankquote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een verrader met een leven offline. Dat kun je iemand haast niet kwalijk nemen...
Tof, ik kom niet!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef MissMSX het volgende:
Hmmm, briljant idee voor de verbroederingsmeet: paintballen. Kill 'n attack!
Met succes?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Haha nee hoor mijn leven speelt zich af in slank
Jij bent een zuurpruimquote:
Nou, het spijt me zeer maar ik voelde me hier niet erg welkom.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de moeite genomen om even in je posthistory te kijken eerder vanavond. Op zeker de helft van je posts is gereageerd. En ondanks dat ik 'part of the kliek' ben, wordt er ook regelmatig niet op mij gereageerd. Dat kan zo es voorkomen.
Maar Air heeft wel gelijk dat dat omgekeerd ook zo is...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, het spijt me zeer maar ik voelde me hier niet erg welkom.Daarom ben ik er toen ook maar mee gestopt.
Dat mag, dat neemt ook niemand je kwalijk. Er zijn genoeg SC's op FOK! waar ik mij ook niet welkom of thuis voel. Maar dat is niets iets dat ik de users in de SC's verwijt, het matcht gewoon niet, klaar. Maar ik ga vervolgens niet lopen verkondigen dat het een gesloten kliek is met oppervlakkige praat.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef RealZeus het volgende:
Nou, het spijt me zeer maar ik voelde me hier niet erg welkom.Daarom ben ik er toen ook maar mee gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |