Oh die komt er inquote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon een ezelsbruggetje maken. 'Principessa Farfallus' -> P.F. -> Puike Foto's.
Ah, die billenfoto... Alhoewel het een aantrekkelijk paar is, blijf ik een borstenman. Billen vergeet ik weer...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon een ezelsbruggetje maken. 'Principessa Farfallus' -> P.F. -> Puike Foto's.
Hm, twijfel. Maar ik ben meer een billenman. Maar goed, ik sla een goed paar tieten niet af hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, die billenfoto... Alhoewel het een aantrekkelijk paar is, blijf ik een borstenman. Billen vergeet ik weer...
En twee dagen later je wederopstanding.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En over een paar maanden vieren jullie mijn dood.
Met eieren en chocolade.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En over een paar maanden vieren jullie mijn dood.
Je hebt weer voor de nodige consternatie gezorgd en dat komt de populariteit van deze SC wel ten goede moet ik toegeven.quote:
Goed he?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt weer voor de nodige consternatie gezorgd en dat komt de populariteit van deze SC wel ten goede moet ik toegeven.
Moet je er wel even bij vertellen dat je nu huillie doet in mijn pmbox en excuses wil enzo.:')quote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed he?.
Ik heb ook een nieuwe hat0r erbij.
Laten we het er op houden dat ik mij wel kon voorstellen waar alle consternatie vandaan kwam...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, twijfel. Maar ik ben meer een billenman. Maar goed, ik sla een goed paar tieten niet af hoor.
Het is een zeer specifieke kwaliteit van jequote:
Die wil ik ook. Je reageert verdorie niet op mijn posts!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef RealZeus het volgende:
Moet je er wel even bij vertellen dat je nu huillie doet in mijn pmbox en excuses wil enzo.:')
Dat is PF niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik mij wel kon voorstellen waar alle consternatie vandaan kwam...
Ze lijkt inderdaad niet eens op Pim.quote:
Ik hoop wel dat ze kaal is, alleen niet op d'r hoofd dan...quote:
Je mag hier best posten, maar je staat wel samen met RealZeus op de 'ignorelijst'.quote:
Niemand kan dat beter danquote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed he?.
Ik heb ook een nieuwe hat0r erbij.
Zouden daar ook Fok! awards voor komen? Users die het meest op de 'ignorelijst' staan?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag hier best posten, maar je staat wel samen met RealZeus op de 'ignorelijst'.
Lekker warm in de winter!quote:
Ik voel me al helemaal thuis.quote:
Iedereen voelt zich hier toh thuis? Zelfs tegen die gozer die voortdurend over zijn vervelende collega klaagt bllijven we vriendelijk.quote:
Of jullie doen iig goed alsof.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich hier toh thuis? Zelfs tegen die gozer die voortdurend over zijn vervelende collega klaagt bllijven we vriendelijk.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef Plato1980 het volgende:
Iedereen voelt zich hier toh thuis? Zelfs tegen die gozer die voortdurend over zijn vervelende collega klaagt bllijven lijken we vriendelijk.
GMTAquote:
Dat is voor mij een reden om hier minder te lezen. Ik ken vrouwen die minder zeiken...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef Plato1980 het volgende:
Iedereen voelt zich hier toh thuis? Zelfs tegen die gozer die voortdurend over zijn vervelende collega klaagt bllijven we vriendelijk.
Ik zeik er al minimaal een maand bijna niet meer over hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is voor mij een reden om hier minder te lezen. Ik ken vrouwen die minder zeiken...
R&P SC is al jaren geen ondoordringbare kliek meer en daar mekkert ook iedereen nog over...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
Ik zeik er al minimaal een maand bijna niet meer over hoor!
Wat zeg je? Kano?quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
R&P SC is al jaren geen ondoordringbare kliek meer en daar mekkert ook iedereen nog over...
Vind je echt?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
R&P SC is al jaren geen ondoordringbare kliek meer en daar mekkert ook iedereen nog over...
Lekker bij een bakje koffie. Of gewoon in de slaapkamer. Maar dan wil ik wel een kale kano!quote:
Het zal nog jaren duren voordat wij het vergeten zijn. Om oververgeving maar helemaal niks te zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zeik er al minimaal een maand bijna niet meer over hoor!
Wij zijn tenslotte ook degenen die openingspost maken die neerkomen op "hoe gaan we een van de vaste posters gezellig met z'n allen wegpesten".quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met die user met die kano is dat wel gelukt, maar zij is echt de enige geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij zijn tenslotte ook degenen die openingspost maken die neerkomen op "hoe gaan we een van de vaste posters gezellig met z'n allen wegpesten".
Mwah, er is ook wel een paar keer een verbaal vuurpeloton voor Burdie opgezet anders.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met die user met die kano is dat wel gelukt, maar zij is echt de enige geweest.
Ik vind vooral dat er veelvuldig gebruik wordt gemaakt van misplaatst zelfmedelijden. Zoals P.F. terecht opmerkte:quote:
En zoals ik daarvoor al op RZ reageerde:quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef AirwiN het volgende:
Dat mag, dat neemt ook niemand je kwalijk. Er zijn genoeg SC's op FOK! waar ik mij ook niet welkom of thuis voel. Maar dat is niets iets dat ik de users in de SC's verwijt, het matcht gewoon niet, klaar. Maar ik ga vervolgens niet lopen verkondigen dat het een gesloten kliek is met oppervlakkige praat.
Sommige mensen roepen het over zichzelf af.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, er is ook wel een paar keer een verbaal vuurpeloton voor Burdie opgezet anders.
Dank je wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:39 schreef P.F het volgende:
Ehehehe
en ik post sowieso overal waar ik wil want overal zitten wel toffe mensen
Ja, inderdaad, al moet ik zeggen dat ik me bij singles minder welkom voel. Ik heb toch het idee dat RealZeus me daar bewust negeert.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef P.F het volgende:
Ehehehe
Zo zijn wijquote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef P.F het volgende:
Ehehehe
Ze zijn jaloers op jouw singledom.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, al moet ik zeggen dat ik me bij singles minder welkom voel. Ik heb toch het idee dat RealZeus me daar bewust negeert.
Ja viel mij ook al opquote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, al moet ik zeggen dat ik me bij singles minder welkom voel. Ik heb toch het idee dat RealZeus me daar bewust negeert.
Ik ben daar natuurlijk wel een soort icoon inderdaad, dat schept toch enige afstand.quote:
Argh, mijn beroepsdeformatie las dit als singleton.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |