Vrienden helpen met een gesprek met je ouders?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen nog niet hoe ik dit ga aanpakken. En ik twijfel of ik dit wel alleen durf. Dit is echt zo moeilijk voor mij. Een sollicitatiegesprek is makkelijker. Ik ga zo even kijken of een van mijn vrienden mij wil helpen met het voeren van dit gesprek. Want ik denk dat ik dit alleen niet trek.
Jah inderdaad,quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Haha ja en dan hem alles laten betalenHeb er wel eens over nagedacht, maar ik moet toch echt wat voor iemand voelen wil ik in een relatie stappen. Ik snap ook niet hoe sommige vrouwen dat kunnen, in een relatie zitten, alleen om het geld
Ik ken dat wel een beetje, heb datzelfde gevoel ook een tijd gehad met mijn ouders. Totdat ik echt helemaal in de shit zat en toen maar eens met ze wezen praten. Ze schrokken zich een ongeluk maar hebben mij wel heel goed geholpen daarna! Misschien het proberen waard. Ik ben sindsdien ook een stuk beter met mn ouders omgegaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed shit.Mijn ouders weten niets eens dat ik werkloos ben. Waarom ik dit nog steeds niet verteld heb kan ik eigenlijk ook niet goed uitleggen
Waarom
Echt het zijn mijn ouders. Ik zou ze toch moeten vertrouwen. Maar dat kan ik niet meer. Ik weet dat zij mij willen helpen. Maar ik durf het niet te vragen.
![]()
Tuurlijk komt het goed met ons.
Ik vind dat ook gek eigenlijk. Maar ja, wie weet wat er zich allemaal afgespeeld heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrienden helpen met een gesprek met je ouders?
Ligt het aan mij of vind ik dat een beetje gek.
Waarom? Ik heb een aantal problemen. Ik zit nu zonder werk en heb geen geld meer dus daarom ga ik mijn ouders om hulp vragen. Zo als ik al eerder aangaf heb ik moeite om hulp te vragen aan andere mensen en ik heb vetrouwensproblemen met mijn ouders.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hoe langer ik er over na ga denken hoe moeilijker het wordt.quote:
Hij zegt zelf dat zijn ouders waarschijnlijk willen helpen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind dat ook gek eigenlijk. Maar ja, wie weet wat er zich allemaal afgespeeld heeft.
en ook welkom!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Het schijnt dat dit het hype topic van 2009 gaat worden. Eens even tvp'en
En óók welkom!quote:
Oefen het gesprekquote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen nog niet hoe ik dit ga aanpakken. En ik twijfel of ik dit wel alleen durf. Dit is echt zo moeilijk voor mij. Een sollicitatiegesprek is makkelijker. Ik ga zo even kijken of een van mijn vrienden mij wil helpen met het voeren van dit gesprek. Want ik denk dat ik dit alleen niet trek.
Ik zou dat ook raar vinden inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
MNRquote:
Mijn ouders zullen ook schrikken van alles wat ik ga vertellen. Alleen ik moet sommige dingen die zij mij hebben aangedaan nog een plaatsje geven. Dus dit gesprek zal heel erg moeilijk worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:05 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ken dat wel een beetje, heb datzelfde gevoel ook een tijd gehad met mijn ouders. Totdat ik echt helemaal in de shit zat en toen maar eens met ze wezen praten. Ze schrokken zich een ongeluk maar hebben mij wel heel goed geholpen daarna! Misschien het proberen waard. Ik ben sindsdien ook een stuk beter met mn ouders omgegaan.
bengelquote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
GF.![]()
@ Rebel. Wie is gaan zoensletten?
Shit ik ben de naam kwijt. De dame die moest gaan douchen anders zou ze nooit uit bed komenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
GF.![]()
Bijna iedereen heeft moeite om hulp te vragen. Iedereen wil graag voor zichzelf kunnen zorgen op een normale manier zonder noodzakkelijk ingrijpen van andere.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb een aantal problemen. Ik zit nu zonder werk en heb geen geld meer dus daarom ga ik mijn ouders om hulp vragen. Zo als ik al eerder aangaf heb ik moeite om hulp te vragen aan andere mensen en ik heb vetrouwensproblemen met mijn ouders.
[..]
Knuffelzacht ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Shit ik ben de naam kwijt. De dame die moest gaan douchen anders zou ze nooit uit bed komen
Ik heb net opgebiecht dat ik een zoenslet ben...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Ik ga zo maar eens beginnen met wat dingen op papier zetten en vragen aan een vriend of hij/zij wil helpen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oefen het gesprekOok al klinkt dat heel stom, maar je moet gewoon goed weten wat je wilt zeggen. Desnoods schrijf je het allemaal eventjes op papier, maar dan weet je zeker dat je de dingen zegt die je ook écht wil zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |