Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef conleche het volgende:
Hij was vast heeeel lekkker he, Muis, die lolly??
Geen idee, moet je aan SHE vragen!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
veel suiker?
alleen in de jam en die wake-up meuk toch?
Mijn kinderen eten/drinken dit zo als ze een beetje ziekjes/zielig zijn. Het gaat wel, maar je moet het niet te dik maken en warm opdrinken.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Brinta in een tuitbeker? Wordt dat niet binnen no-time cement?
Ohja, hoe dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef P.F het volgende:
Je kan toch gemakkelijk zelf besjamel maken? Dat heb ik wel geleerd op mijn opleiding hoor!
die vond het een tof lijstjequote:
Mijn papski laat ze altijd 15-20 mins in een bak koud water weken en daarna gaan ze gewoon de oven inquote:Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ohja, hoe dan?
Ik heb nu voor de lasagne geshopt:
nepgehakt
veel groente
1 liter tomatensaus
kruiden
verse vellen (moet ik die nou nog koken?)
melk
pakje lasagnesaus van honig
Is die laatste nou al de bechamelsaus? Ik snap er geen drol meer van.
Waar zit je vast dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:23 schreef zwahiel het volgende:
neen hoezo moet je je ouders overtuigen?
Mij boeit het niet zo wat mijn ouders van mijn studie vinden, het is mijn studie, mijn geld en mijn keuze!
@P.F. zeg wiskundige, als jij nu 's ff wat bijles aan mij geeft over Statistiek, want ik loop tegen de grenzen van mijn MAVO wiskunde af.
Ga je onder aan de ladder naar boven toe klimmen komt je boven nog een verassing tegemoet omdat je toch wat concrete kennis mist. Handig!
Mix voor lasagnesaus. Ik denk dat ik wel weet welke jij bedoelt, die combinatiepakketten met ook de vellen erbij enzoquote:
Nee ik had het ook gewoon over een klein doosje!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Mix voor lasagnesaus. Ik denk dat ik wel weet welke jij bedoelt, die combinatiepakketten met ook de vellen erbij enzo. Maar ik wilde verse vellen en dan moest je de saus er zelf bij doen
.
Waar moet ik beginnen, laat ik 't zo zeggen na een semester van lessen begrijp ik er buiten de interkwartielafstanden nog geen jota van. Dat sommatieteken werkt bij mij als een rode lap op een stier en ik zie eigenlijk 't nut niet in van 99,99999999% van de berekeningen en dan denk ik: "Jah... leuk, fijn... jeeej"quote:
Nee, dat wilde ik juist! Daarom had ik ook die tomatensaus. Maar toen moest ik bechamelsaus erbij en dat hadden ze niet in de super dus dacht ik ik haal lasagnesaus van honig en toen wist ik niet meer welke saus ik waar moest gebruiken en waar de groente + het nepvlees bijmoesten en nu weet ik niets meerquote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef conleche het volgende:
Mieter anders die honigmeuk weg en maak het gewoon zelf!!!
Of is dat te simpel gedacht??
er zijn 2 honig lasagne-doosjes...1 met alleen een shitload tomatensausmix, en 1 met 2 zakjes, waaronder bechamelmix...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik had het ook gewoon over een klein doosje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |