Zie: Tienermeisjes knijpen man in billenquote:Een drietal meisjes van 13 en 16 jaar oud zijn gisteren in Den Bosch opgepakt omdat ze op het station een man in zijn billen hebben geknepen. De meisjes uit Zaltbommel haastten zich naar de trein, maar botsten daarbij tegen een man en een vrouw aan. Hierop werd de vrouw boos, waarna de meisje 'voor de lol' de man in zijn billen knepen, aldus de meisjes. Bureau Halt heeft er in ieder geval drie nieuwe klanten bij: het trio, twee meisjes van 13 en eentje van 16, zijn doorverwezen. Of de man het stiekem wel lekker vond is helaas niet bekend.
Ah, nog een waarom-vraag. Ik zou het niet weten, m'n beste.quote:
Misschien waren het wel heel erg spange chicks.quote:
You gotta be fuckin' kidding mequote:Bureau Halt heeft er in ieder geval drie nieuwe klanten bij: het trio, twee meisjes van 13 en eentje van 16, zijn doorverwezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ya te encontrara siempre te va buscando la verdad
un día entenderá lo poco que va quedando en su lugar
Hangt er vanaf of die vrouw lekker was.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:50 schreef FixYou het volgende:
Net goed toch. Het blijft toch aanranding.
Als het jonge jongetjes waren geweest die dit bij een vrouw deden waren de reacties heel anders geweest!!!!1111!!111
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:50 schreef FixYou het volgende:
Net goed toch. Het blijft toch aanranding.Als je het al erg vindt als je in je billen wordt geknepen kan je maar beter de hele dag thuis blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Die man vond het waarschijnlijk hartstikke geil, maar omdat hij onder de plak zit bij zijn trieste wijf moest hij aangifte doen.
Ja, das fysiek geweld tegen schelden, terecht dus!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef neilyoung het volgende:
Halt voor billen knijpen, tering je kan eter hamas hams alle joden aan het gas roepen, krijg niks,.
Tuurlijk, als mannen in hun billen geknepen worden op straat vinden ze het hartstikke geil, denk je dat nou echt. Ikzelf zou natuurlijk geen aangifte doen maar ik zou het niet waarderen. Afblijven van andere mensen!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je het al erg vindt als je in je billen wordt geknepen kan je maar beter de hele dag thuis blijven!
Die man vond het waarschijnlijk hartstikke geil, maar omdat hij onder de plak zit bij zijn trieste wijf moest hij aangifte doen.
quote:Zal wel een ongelooflijk lelijk mens zijn geweest, de vrouw van die man en is ze gewoon bang dat hij nu inziet dat hij wel wat beters kan krijgen.
quote:Als kerels al gaan janken als ze in de billen geknepen worden door een tienermeisje - en als de samenleving dat dan zo ernstig neemt dat de meiden opgepakt en naar Halt gestuurd worden - ja DAN hebben we echt een zielige samenleving.
Heb je weer een opa's 'hoestdrankje gezeten? Je praat nogal incoherent namelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef neilyoung het volgende:
Halt voor billen knijpen, tering je kan eter hamas hams alle joden aan het gas roepen, krijg niks,.
Ik hoop et nietquote:Op maandag 5 januari 2009 13:54 schreef wazoomie het volgende:
Waarschijnlijk heeft die vrouw rood en kort stekeltjeshaar en heeft ze haar man onder de duim. Waarop hij aangifte moest doen.
Inderdaad, alsof de gemiddelde (volwassen) man het geil vindt om in z'n reet te worden geknepen door een paar 13-jarige kutjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:55 schreef FixYou het volgende:
[..]
Tuurlijk, als mannen in hun billen geknepen worden op straat vinden ze het hartstikke geil, denk je dat nou echt. Ikzelf zou natuurlijk geen aangifte doen maar ik zou het niet waarderen. Afblijven van andere mensen!
In je billen geknepen worden door een kutje... das een nieuw trucje...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Inderdaad, alsof de gemiddelde (volwassen) man het geil vindt om in z'n reet te worden geknepen door een paar 13-jarige kutjes.
Mental image.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
In je billen geknepen worden door een kutje... das een nieuw trucje...
Doe eens een paint.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 13:50 schreef Jetze het volgende:
Ik zie de situatie al helemaal voor me...
"Lieverd, wat lach je?"
"O, niks, schat."
"Vertel nou!"
"Ehm, nou, net toen die kinderen tegen ons opliepen, kneep er eentje geloof ik in mijn kont!"
"WAT?!!!! En dat vertel je me niet?"
"Ik vertel het je nu toch."
"Ja, nadat ik het uit je heb moeten trekken. Je vond het zeker nog lekker ook, smeerlap!"
"Eh, nee, ik vond er eigenlijk niets van."
"Ja, vast."
"Ja, echt!"
"Nou, als je het niet lekker vond, dan moet je het wel erg gevonden hebben. En als je het heel erg vond, misschien moet je dan maar aangifte doen van aanranding, denk je niet?!"
"Hiervoor ga ik niet een halve dag op het bureau zitten wachten."
"O, dan vond je het dus lekker, viezerik! Ik wist niet dat mijn man van kleine meisjes hield. Goh, zo kom je nog eens ergens achter. Ineens heb je het, mijn man is pedo."
"..."
"O, heb je nu ineens niets meer te zeggen?!"
"..."
"Hoor eens even, als jij hier geen aangifte van gaat doen, dan denk ik dat we een tweede slaapkamer nodig gaan hebben!"
Damn, vrouwen...
Tja, als ze er pingpongballen mee kunnen wegschieten...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik vind het wel een strakke actie, ophoeren met die trutjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Locusta het volgende:
Wat triest om ze hiervoor naar HALT te sturenEn die laatste zin van het stukje:
_!
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een strakke actie, ophoeren met die trutjes.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef Cybey het volgende:
Ik wil deze comment even quoten van de FP. Vind em echt briljant!
[..]
En dit keer geen Goatse graagquote:
Ik kan me het ook nog heel goed voorstellen zoquote:Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef Cybey het volgende:
[..]
quote:Bureau Halt heeft er in ieder geval drie nieuwe klanten bij: het trio, twee meisjes van 13 en eentje van 16, zijn doorverwezen.
Oy, zo erg ook weer niet maar als die vent het niet wil en er iets tegen doet dan is het zijn goed recht. Ik ben niet tegen het in het openbaar in de billen knijpen bij elkaar, als het maar met wederzijdse goedkeuring is, anders even een paar dagen afwassen in het bejaardenhuis.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Zo gaan we niet met elkaar om in dit land.''
Op het station hangen meestal wel een paar agenten rond.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik vraag me af hoe die meisjes gepakt zijn dan ?
Er stond een undercover agent naast ofzo ?
Zo jongedames jullie zijn verdacht van billenknijpen. Kom maar eens even mee naar het bureau.
Dan moeten ze er echt naast hebben gestaan. Want de dames haastten zich naar een treinquote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Op het station hangen meestal wel een paar agenten rond.
linker- of rechterbil?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:39 schreef Herald het volgende:
knepen ze alledrie tegelijk of één voor één?
En hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Ityy het volgende:
Ik weet zeker dat ze hem iig knepen(tja sorry) toen de politie kwam.
En die laatste zin was idd mooi van dat stukje
Ze mogen geen hand geven dus als alternatief knijpen ze maar in de billen?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef tong80 het volgende:
Plaatsgenootjes.
Zullen wel weer Marokkanen zijn.
Het woord giegelmeisjes klopt niet. Het is giechel met ch ipv g.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:06 schreef probeer het volgende:
wat ik me nu vooral afvraag..
je gaat naar het politiebureau om aangifte te doen van een diefstal/overval/bedreiging, en ze hebben geen tijd/zin voor je.
je gaat naar het politiebureau om aangifte te doen van 3 billenknijpende minderjarige giegelmeisjes, en het hele politieapparaat wordt in beweging gezet om deze sexuele predatoren van de straat te plukken.
wat klopt hier niet.
mag je deze ook verbeteren: miereneuker!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het woord giegelmeisjes klopt niet. Het is giechel met ch ipv g.
Omdat de politie hypocriet is?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:20 schreef probeer het volgende:
[..]
mag je deze ook verbeteren: miereneuker!
nee maar echt, waarom neemt de politie dit wél meteen serieus?
Ik vind em ook briljant.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef Cybey het volgende:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22Op maandag 5 januari 2009 @ 13:50 schreef Jetze het volgende:
Ik zie de situatie al helemaal voor me...
"Lieverd, wat lach je?"
"O, niks, schat."
"Vertel nou!"
"Ehm, nou, net toen die kinderen tegen ons opliepen, kneep er eentje geloof ik in mijn kont!"
"WAT?!!!! En dat vertel je me niet?"
"Ik vertel het je nu toch."
"Ja, nadat ik het uit je heb moeten trekken. Je vond het zeker nog lekker ook, smeerlap!"
"Eh, nee, ik vond er eigenlijk niets van."
"Ja, vast."
"Ja, echt!"
"Nou, als je het niet lekker vond, dan moet je het wel erg gevonden hebben. En als je het heel erg vond, misschien moet je dan maar aangifte doen van aanranding, denk je niet?!"
"Hiervoor ga ik niet een halve dag op het bureau zitten wachten."
"O, dan vond je het dus lekker, viezerik! Ik wist niet dat mijn man van kleine meisjes hield. Goh, zo kom je nog eens ergens achter. Ineens heb je het, mijn man is pedo."
"..."
"O, heb je nu ineens niets meer te zeggen?!"
"..."
"Hoor eens even, als jij hier geen aangifte van gaat doen, dan denk ik dat we een tweede slaapkamer nodig gaan hebben!"
Damn, vrouwen...
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Zo gaan we niet met elkaar om in dit land.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |