Hoi ik ben Paul, ben nieuw, kijk al lang rond op fok, en wou me es aanmelden hieroquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi ik ben Paul, ben nieuw, kijk al lang rond op fok, en wou me es aanmelden hiero
Welkom Paul! Ik ben drumstick. Ik ben de populairste gebruiker van FOK!.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi ik ben Paul, ben nieuw, kijk al lang rond op fok, en wou me es aanmelden hiero
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Welkom Paul! Ik ben drumstick. Ik ben de populairste gebruiker van FOK!.
Ik dacht dat ik het nieuwe topic mocht maken?quote:
Nee je bent vervangen door Yvonne.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:51 schreef tong80 het volgende:
Komt mijn legendarische telefoon-interview er nog in ?
uh?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee je bent vervangen door Yvonne.
En hiermee verbied ik deze uitzending!
wrom niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:04 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik luister niet vanavond.
Ik ga mijn nieuwe auto ophalen en ga daarna nog even langs vrienden.quote:
Nooooooooooo!quote:
we hebben leuke fragmentenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien ga ik nog even luisteren
offertes mogen naar Noliusquote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef mekinws het volgende:
[..]
kut cam, kut usa hosting, kust usa webcam hosting, kut beeld, kut usa.
FREE ISRAELIA! >:Dquote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef mekinws het volgende:
[..]
kut cam, kut usa hosting, kust usa webcam hosting, kut beeld, kut usa.
Ok, ban. Slotje.quote:
Nee je bent geen vaste luisteraar..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef mekinws het volgende:
Nolius: IK wil graag een bepaald fragmentje horen, kan dat?
Doe eens aardigquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Anne het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk niet op IRC?
Nu zit ik met Paul opgescheept.
Ik ben er ook nog!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Anne het volgende:
Kunnen jullie nog eens het fragment laten horen, van die gast die een column had over het klaarkomen op een kartonnen bouwplaat van de vliegende schotel , die hij kreeg bij een cd van de electric light orchestra?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef FOKradio het volgende:
Mirjam kan het toch niet laten om mee te luisteren
ik luister niet lieverds, even tussen de dvd's door achter de pc, ben zo weer wegquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef FOKradio het volgende:
Is Martijn er ook niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Anne het volgende:
quote:
Kunnen jullie nog eens het fragment laten horen, van die gast die een column had over het klaarkomen op een kartonnen bouwplaat van de vliegende schotel , die hij kreeg bij een cd van de electric light orchestra?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef FOKradio het volgende:
quote:wat is de meerwaarde van een abbo systeem
quote:weinig !!!
Nee, dit is een overzicht wat je al 5 hebt gemistquote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef BigBreg het volgende:
nou blijkbaar is fokradio alleen voor de " harde kern"![]()
Ja dat begrijp ikquote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, dit is een overzicht wat je al 5 hebt gemist
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Paul het volgende:
Waarom klonk Herald zo ielig terwijl hij toch superman is ?
http://www.actionradio.nl/wma.phpquote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef tong80 het volgende:
Het lukt me niet om een werkende link te vinden.
Iemand die me kan helpen ?
En gewoon via de site zelf?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
Windows Media Player cannot play any items in the playlist. To find information about the problem, click the Now Playing tab, and then click the icon next to each file in the List pane.
Krijg ik bij elk linkje.
Ik heb een virus maar had gehoopt dat er één het wel zou doien
Mee eensquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb geklaagd. Lees es ff. Volgende keer als Sunchaser de uitzending komt verneuken ben ik weg.
Probeer de volgende keer anders deze link eens.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
Windows Media Player cannot play any items in the playlist. To find information about the problem, click the Now Playing tab, and then click the icon next to each file in the List pane.
Krijg ik bij elk linkje.
Ik heb een virus maar had gehoopt dat er één het wel zou doien
[FOK!radio] uitslag FOK! Awards 2008quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef drumstickNL het volgende:
Waar gaat het maandag over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |