quote:Op maandag 5 januari 2009 13:18 schreef Lakitu het volgende:
I'd hit it so hard, that whoever pulled me out would be crowned King of England.
I'd hit it so hard, that whoever pulled me out would be crowned King of England.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Gupje het volgende:
Je ziet me lopen over straat met me nikes aan
Rappers rennen weg want me mic is aan
Al die rappers daar die zijn suri's
Dus beter blijven jullie uit mijn buurt
Ik loop hier op het strand met mijn slippers aanquote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Gupje het volgende:
Je ziet me lopen over straat met me nikes aan
Rappers rennen weg want me mic is aan
Al die rappers daar die zijn suri's
Dus beter blijven jullie uit mijn buurt
Dio is een geweldige rapper.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:21 schreef Gupje het volgende:
Vind het stiekem toch een goede rapper, Dio
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik loop hier op het strand met mijn slippers aan
Iedereen is in de zon, ligt op zijn rug of op zijn buik
Heel bruin, beetje bruin, kijk naar de meisjes, alleen in die string
Schudden met die kont als beyoncé, draai die heup en die kont gaat mee.
![]()
Wat heb je uitgespooktquote:Op maandag 5 januari 2009 13:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet nog steeds m'n bezwaarschrift afmaken.
Wat speel je?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar eens slapen of een spelletje spelen
Pim Pam Pet in d'r bed.quote:
Op een varken duurt het idd lang om daar te komen..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef reetveter het volgende:
Ik ben weer eens de sjaakZit nu in Raalte en moet nog een hele case maken die ik voor 5u in Groningen moet inleveren
Varkenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Op een varken duurt het idd lang om daar te komen..
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
VarkenWe wonen niet in 1930 ofzo
Wij (be)rijden inmiddels koeien!
Jij ookquote:Op maandag 5 januari 2009 13:33 schreef Gupje het volgende:
He beste wensen trouwens nog voor de mensen die ik vergeten was
Nice, maar koop in de tussentijd ff een nieuw toetsenbord want er staan rare tekens tussen en je caps blijft hangen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[illegaalinloggen[ NB IS EEN HELD, IK BEN ZO HARD GENAAID DAT IK HET GEWOON VET VIND@#!1221@!@!1221@!1221@!BESTE FOK-POWN ACTIE 2008@21@1@!2121, IK BEN ER OM 1515, TOT ZO@!21!@@!21!@[/illegaaluitloggen]
Geen wow of cod...quote:
quote:
Hoe kon ik jouw post over het hoofd zienquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[illegaalinloggen[ NB IS EEN HELD, IK BEN ZO HARD GENAAID DAT IK HET GEWOON VET VIND@#!1221@!@!1221@!1221@!BESTE FOK-POWN ACTIE 2008@21@1@!2121, IK BEN ER OM 1515, TOT ZO@!21!@@!21!@[/illegaaluitloggen]
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel ff in haar kut willen stampen
De kerstman?quote:
Was dat niet koud dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Godver, nu je het zegt ja. moet zeker uit mijn broekzak zijn gevallen
He, dat is mijn topik ja: Tienermeisjes knijpen man in billenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef reetveter het volgende:
wtf
Tienermeisjes knijpen man in billen
Weet ikquote:
Hier nietquote:
HIER WELquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is sneeuw?quote:
ungeheurdquote:Op maandag 5 januari 2009 13:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
He, dat is mijn topik ja: Tienermeisjes knijpen man in billen
Wie ben ik?quote:
Oh juist. Rond kersttijd enzo. Maar nu tegenwoordig rond maart?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Van dat gele spul wat in de winter weleens op straat ligt
Ik kwam daar net ook ja. Wat een site.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zat net te lezen op het forum van Flitsservice.nl. Wat een simpele zielen
Mensen die bij volle bewustzijn de meest onmogelijke overtredingen maken en dan ook nog alles gaan doen om ermee weg te komen
Omdat het kan..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zat net te lezen op het forum van Flitsservice.nl. Wat een simpele zielen
Mensen die bij volle bewustzijn de meest onmogelijke overtredingen maken en dan ook nog alles gaan doen om ermee weg te komen
Ja soms wel, want nu is het maandagquote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Oh juist. Rond kersttijd enzo. Maar nu tegenwoordig rond maart?
Mensen die met 200+ over de snelweg vliegen en dan bezwaar gaan maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kwam daar net ook ja. Wat een site.
Ik ook, atmquote:
dat aambei of kontkanker topic ookquote:Op maandag 5 januari 2009 14:02 schreef reetveter het volgende:
Reet jeukt als een gek. Wil niet naar huisarts.
Nee, ze kunnen wel ongesteld zijn..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dan zijn de vogels toch ongestelt
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die met 200+ over de snelweg vliegen en dan bezwaar gaan maken.
Ik mag echt hopen een rechter die zegt: "Hij mag 5 jaar nie rijen nie en nie fietsen nie"
Ja, serieus. Soms denk ik erover om ook agent te worden in een onopvallende auto. Alleen maar om dat soort mensen te ziekenquote:
Mensen die ontkennen dat ze te hard hebben gereden, ook al weten ze dat ze gefilmd zijn door ene camera autoquote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, serieus. Soms denk ik erover om ook agent te worden in een onopvallende auto. Alleen maar om dat soort mensen te zieken
Auto's die te hard rijden om te hard rijdende auto's te filmenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die ontkennen dat ze te hard hebben gereden, ook al weten ze dat ze gefilmd zijn door ene camera auto![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die met 200+ over de snelweg vliegen en dan bezwaar gaan maken.
Ik mag echt hopen een rechter die zegt: "Hij mag 5 jaar nie rijen nie en nie fietsen nie"
Ik heb geen bekeuringen op mijn naam.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar inderdaad. Die mensen moeten ze gewoon minimaal een jaar het rijbewijs afpakken. Moet je eens kijken wat een rust en afname van ongevallen je dan hebt op de weg.
In al die jaren en kilometers die ik maak heb ik maar 1 bekeuring voor 10KM te hard
Van je kinderjaren zeker?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef reetveter het volgende:
DIE ARTS GISTER VAN UNDERCOVER NEDERLANDD![]()
![]()
DIE KEN IK
Meen je niettquote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef reetveter het volgende:
Die Nico Mul werd beschuldigt vroeger van seksuele handelingen met zijn dochter van 2 of 3Die dochter, Desiree mul zat bij ons op school
![]()
Die Nico Mul is ook regelmatig uitgeweest hier in Lampe
quote:In de praktijk komt dat neer op ranzige skype-gesprekken met 14-jarigen over de lol van naturisme en het gevoel van 'wind langs je onderkant'
Grappig, joh.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef reetveter het volgende:
Die Nico Mul werd beschuldigt vroeger van seksuele handelingen met zijn dochter van 2 of 3Die dochter, Desiree mul zat bij ons op school
![]()
quote:Kind, zoek hulp! en geef je vader aan!
Je geeft anderen alleen een schot voor open doelquote:Op maandag 5 januari 2009 14:41 schreef reetveter het volgende:
Overigens zal ik, als reetveter zijnde met een geweten, niet gaan ouwehoeren met Desiree.
Privégegevens van pedo's mochten toch op Fok!?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef reetveter het volgende:
Verder, heb ik een kankerhekel aan pedo's dus zal ik de komende dagen nico mul lastig vallen
Oh dat mag wel?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Privégegevens van pedo's mochten toch op Fok!?
Ik hoopte eigenlijk dat een vooraanstaand persoon als LudoSanders ofzo toevallig langs zou wippen en voor de gein ja zou zeggen, zodat ik toestemming hebquote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat mag wel?Zou wel lekker hypocriet zijn dan.
Tering, net te laat. Heb hem al gekopieerd, wilde net postenquote:
quote:Drs. Nico Mul: zoekt contact met ouders waarvan kinderen (ten onrechte) uit huis geplaatst zijn.
N.J.M.Mul@gmail.com of 076-7444214 of 06-44772628.
Nico staat thans als adviseur op www.GRATISADVISEURS.nl - rubriek: Kinderbescherming
Hij voelde aan dat het een val was en ging er recht op af. Helaas werd hij overdonderd maar hij staat in zijn gelijk. Het was een undercoveroperatiequote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ook, het was een val, hij is er ingeluisd.
Ik geloof daar eigenlijk ook wel een beetje in. Ben niet zo media misdaad oplosser fanquote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ook, het was een val, hij is er ingeluisd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Tuurlijk is hij er in geluisd, maar hij ging van hetzelfde uit als wat hij altijd doet. Hij zoekt kinderen op. Helaas was het nu geen kind maar iemand die zich zo voordeed om hem te pakken.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik geloof daar eigenlijk ook wel een beetje in. Ben niet zo media misdaad oplosser fan
Surequote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef IQM het volgende:
Hij zegt in dat Skype-gesprek toch nadrukkelijk dat het meisje misschien wel kan blijven slapen, maar dat het daar ook echt bij blijft.
Ik geloof hemquote:
Fantasie mag iedereen hebben dus daar kunnen ze hem niet op veroordelenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Inderdaad sure.Je kan mensen niet oppakken op gedachtes.
Inderdaad, wie spreekt hem aan?quote:
Hij doet het toch al best lang? Dan zijn er vast al wel pedo-acties van hem geweest. Als het slachtoffer zich nou gaat meldenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Inderdaad sure.Je kan mensen niet oppakken op gedachtes.
Die dingen zijn sowieso altijd moeilijk te bewijzen enzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij doet het toch al best lang? Dan zijn er vast al wel pedo-acties van hem geweest. Als het slachtoffer zich nou gaat melden
Ik vind dat zulke acties zoals je in reportage zag al genoeg moeten zijn om hen 30 jaar cel te geven. Helaas werkt het niet zoquote:Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die dingen zijn sowieso altijd moeilijk te bewijzen enzo.
Dat zijn aannames...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij doet het toch al best lang? Dan zijn er vast al wel pedo-acties van hem geweest.
Zijn er klachten van kinderen dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die dingen zijn sowieso altijd moeilijk te bewijzen enzo.
Nee hoor bij mij niet. Ik ben dan ook offline weergevenquote:
Of hij in SC komt en dat het een baas actie wasquote:Op maandag 5 januari 2009 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor bij mij niet. Ik ben dan ook offline weergeven.
Wat zal ik zeggen, help me.
Ga online en voeg mij toequote:Op maandag 5 januari 2009 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor bij mij niet. Ik ben dan ook offline weergeven.
Wat zal ik zeggen, help me.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef reetveter het volgende:
Straks gooit nico zijn troef erin; Zijn dochter is zwanger met een leveraandoening en had geld nodig
Geen idee, maar dan nog. Weet je hoevaak kinderen dat soort narigheid verzinnen, enkel en alleen om aandacht? Alleen van verhalen van kinderen mag niet worden uitgegeaan, vind ik.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef reetveter het volgende:
Straks gooit nico zijn troef erin; Zijn dochter is zwanger met een leveraandoening en had geld nodig
Ik snap hem niet helemaalquote:Op maandag 5 januari 2009 15:13 schreef reetveter het volgende:
Joey zegt:
waarom blokken
Nicky. zegt:
Veskander <3 zijn ster * Selfrighteous Fuck * heeft het gesprek verlaten.
De pedo van reportage gisterquote:Op maandag 5 januari 2009 15:22 schreef Adelante het volgende:
Wie is Nico, die van die klusprogramma?
Niet gezien, na de failure van Barney ging SBS er weer af.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De pedo van reportage gister!
Je hebt wat gemistquote:Op maandag 5 januari 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet gezien, na de failure van Barney ging SBS er weer af.
-15 vannachtquote:Extreme vorst verwacht
Uitgegeven: 5 januari 2009 15:17
Laatst gewijzigd: 5 januari 2009 15:18
RIJSWIJK - Het is koud, maar er komt nog veel meer kou aan. Maandagmiddag tegen vier uur wordt het snel heel erg koud. Komende nacht is in het (zuid)oosten zelfs zeer strenge vorst, onder de min 15 mogelijk.
Dat heeft een woordvoerder van het KNMI maandagmiddag gezegd.
Hoewel het maandag overdag maar licht vriest, voelt het door de harde noordoostelijke wind heel koud aan.
In de nacht van zondag op maandag is in het zuiden zo'n 5 centimeter sneeuw gevallen. In het zuidoosten was dat fors meer: in het Limburgse Arcen viel 12 centimeter. Doordat de sneeuw voorkomt dat de aarde warmte afgeeft, ontstaan heel lage temperaturen.
Tips
De ANWB heeft op zijn website tips gezet hoe automobilisten hun voertuig kunnen voorbereiden op deze voor Nederland inmiddels extreem lage temperaturen.
Een van de meest voorkomende mankementen is de vastgevroren handrem. Vooral de handremkabels vriezen nog wel eens vast.
Een warme föhn of een zakje warm water tegen de kabels wil nog wel eens helpen, aldus de ANWB Wegenwacht.
OMGquote:
Maar hij heeft de afspraak niet geregeld, hij werd er voor gevraagd!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De pedo van reportage gister!
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef reetveter het volgende:
opzich is er wel een connectie tussen Nico en NB. Nico naait met kindjes en NB naait zijn ongeboren kindje
quote:
Nee, dat mag niet, van niemand niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Privégegevens van pedo's mochten toch op Fok!?
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik hier zo weggaRichting het nooordeuu
Okequote:Op maandag 5 januari 2009 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet, van niemand niet.
Hij durft in ieder geval niet met ons te praten. Ik denk omdat wij zo breed zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:29 schreef Devvie het volgende:
Wedden dat NB zelf zoeen mannetje is die treinen schoon moet maken.. en dat hij overal in de hoeken kotst..
Je zit er weer eens volledig naast schoonheid.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat mag wel?Zou wel lekker hypocriet zijn dan.
Hij accepteerd me niet op MSNquote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij durft in ieder geval niet met ons te praten. Ik denk omdat wij zo breed zijn.
Eerst iedereen hoaxen en als je ontdekt bent verdwijnen van de wereldquote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij durft in ieder geval niet met ons te praten. Ik denk omdat wij zo breed zijn.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:
Nee, want hij blokte ons netquote:Op maandag 5 januari 2009 15:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat msn-adres is all part of the plan toen hij zich aanmelde op fok, zou me verbazen als dat adres nog online komt.
Als het vanaf het begin een goed georganiseerde hoax is, dan is ook het adres een adres wat hij alleen voor fok gebruikte....denk ik....
Wat moet jij je nu kut voelenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Die vader ging altijd bij ons onder de douche kijken tijdens de voetbal, want wij zaten bij haar dochter in het team
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Was het Nico Mul die pedo? O MY GOODNESS, die dochter zat toch bij ons op school behangplakker
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef reetveter het volgende:
DIE ARTS GISTER VAN UNDERCOVER NEDERLANDD![]()
![]()
DIE KEN IK
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef reetveter het volgende:
![]()
Dat was een grapjequote:
Jah, allesquote:
Echt niet, in de f'jes niet. Toen zat ik gewoon in F1 hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
En ik zat niet bij haar in het team, ik voetbalde altijd hoger
Heb net de aflevering gekeken. Hij bekent alles.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
En ik zat niet bij haar in het team, ik voetbalde altijd hoger
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Weet je wat het is, we kunnen wel allemaal zeuren en het nep vinden en weet ik het, maar ik begin het stiekem een heel strak georganiseerde hoax te vinden.
Ervan uitgaande dat dat het was, zal hem het dan ook boeien of hij jullie met de meet heeft gezien, en de mensen die hij een mobiel nummer heeft gegeven neemt ie gewoon niet op als wij bellen...
Zo goed georganiseerd was het ook weer nietquote:Op maandag 5 januari 2009 15:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Weet je wat het is, we kunnen wel allemaal zeuren en het nep vinden en weet ik het, maar ik begin het stiekem een heel strak georganiseerde hoax te vinden.
Ervan uitgaande dat dat het was, zal hem het dan ook boeien of hij jullie met de meet heeft gezien, en de mensen die hij een mobiel nummer heeft gegeven neemt ie gewoon niet op als wij bellen...
Ja maar hij nietquote:Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Echt niet, in de f'jes niet. Toen zat ik gewoon in F1 hoor!
Weet ik, was ook al weer tijdje geleden in B7 ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 15:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar hij nietEn desiree heeft heul nie in F1 gezeten
Wel strak volgehouden van emquote:Op maandag 5 januari 2009 15:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zo goed georganiseerd was het ook weer nietNiemand zocht er gewoon wat achter.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zo goed georganiseerd was het ook weer nietNiemand zocht er gewoon wat achter.
True, en dan laat je je hyves niet zo te koop staan en echte naam etc.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Georganiseert in de zin van dat hij mensen zover heeft gekregen om zelfs een geld-inzamelingsactie te verzinnen.
Maar wat yvonne zegt kan ook wel, dat het begon als geintje en er hapte zoveel mensen dat het uit de hand is gelopen!
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, en dan laat je je hyves niet zo te koop staan en echte naam etc.
Ho ho ho, dat hield ie behoorlijk tegen!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Georganiseert in de zin van dat hij mensen zover heeft gekregen om zelfs een geld-inzamelingsactie te verzinnen.
Maar wat yvonne zegt kan ook wel, dat het begon als geintje en er hapte zoveel mensen dat het uit de hand is gelopen!
Oh en verder, ik geloof niet in "een geintje" of verveling, zoiets verzinnen geeft ( imho dan) dat er een serieus issue is, kreet om aandacht?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
STOND ER TOCH OOKquote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast, dat is het zusje van Desiree van een andere vader
Hymanquote:Op maandag 5 januari 2009 15:52 schreef BigKahuna het volgende:
Post ik een paar keer in de PUB SC, krijg ik deze reacties
[..]
Be proudquote:Op maandag 5 januari 2009 15:52 schreef BigKahuna het volgende:
Post ik een paar keer in de PUB SC, krijg ik deze reacties
[..]
Het is net als Ajax. Mensen die niet ervoor zijn, haten hetquote:Op maandag 5 januari 2009 15:53 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom die duim omlaagWaarom die anti-KLB mentaliteit
?
Omdat KLB uit allemaal r'tards bestaatquote:Op maandag 5 januari 2009 15:53 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom die duim omlaagWaarom die anti-KLB mentaliteit
?
Zoiets zei ik ook al ja, hij kickt gewoon op de aandacht die hij ervan krijgt. Teveel paddo's gehad die knulquote:Op maandag 5 januari 2009 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh en verder, ik geloof niet in "een geintje" of verveling, zoiets verzinnen geeft ( imho dan) dat er een serieus issue is, kreet om aandacht?
Ik bedoel de users he, niet de modjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat KLB uit allemaal r'tards bestaat
Wanneer flikker jij nou op dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat KLB uit allemaal r'tards bestaat
Nu Yvonne hier toch is, zou ze deze post direct mee kunnen nemen inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
KLB met een duim omlaag, het zou verboden moeten worden!
Bio is geen kutmod, en Adelante vind ik ook wel goed bezig hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik bedoel de users he, niet de modjes.
Bio is idd tofquote:Op maandag 5 januari 2009 15:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bio is geen kutmod, en Adelante vind ik ook wel goed bezig hoor
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:56 schreef reetveter het volgende:
nja, hyman heeft wel subtiel zijn hyves in de sig
http://hymaniak.hyves.nl/
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho ho, dat hield ie behoorlijk tegen!
Daar ging ie niet in mee.
En misschien is die hyves-dame wel een ex van hem die hem nu een hak zet, je weet het niet
Ooooohw, tsja misschien zijn ze jaloers op de snelheid van de SC en de uitermate hoge kwaliteit van topics?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik bedoel de users he, niet de modjes.
Haar uiterlijk komt overeen met de foto''s op NB zijn hyves. Dus het is denk ik wel zijn vriendinquote:Op maandag 5 januari 2009 15:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hij ging er idd niet in mee (daar was hij wel duidelijk in) maar een deel van het fok publiek negeerde dat (ik zou ook hebben geveven hoor) en gingen toch de inzameling "organiseren".
En van die dame op hyves is idd niet veel meer bekend dan dat het op dit moment (misschien...) z'n vriendin is!
Je kan toch iemand een tik geven zonder z'n vriend te zijn...???
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:56 schreef Olep het volgende:
Die devrim heeft ook een ban. Hij kwam hier toch altijd?
Dat is wel sneu, want zij kan er niks aan doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
AAAAAAAAH die Desiree krijgt de volle laag van meneer ramon
Ramon (0)
vandaag, 15:45
kom neuken in me caravan laat ik je de wind van onder voelen
Wie zal het zeggen?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Haar uiterlijk komt overeen met de foto''s op NB zijn hyves. Dus het is denk ik wel zijn vriendin
kijk bij der profiel even. En een aantal krabbels.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hij ging er idd niet in mee (daar was hij wel duidelijk in) maar een deel van het fok publiek negeerde dat (ik zou ook hebben geveven hoor) en gingen toch de inzameling "organiseren".
En van die dame op hyves is idd niet veel meer bekend dan dat het op dit moment (misschien...) z'n vriendin is!
Je kan toch iemand een tik geven zonder z'n vriend te zijn...???
Ben jij wel mijn broer?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen?
Ik geloof niks meer, ben jij wel mijn broertje?
Vraag is nu nog voor hoe lang. Ik weet in ieder geval dat ik zoiets bij mijn vriendin niet zou hoeven te flikken.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef IQM het volgende:
Ze heeft tegenover mij bevestigd dat ze drie maanden wat hebben.
Oh gut wat vervelend nouquote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef Fascination het volgende:
Hai, ik lig sinds gister ook in een coma.
Dat zou wel hilarisch zijn ja, dat door deze actie hun relatie uitgaatquote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag is nu nog voor hoe lang. Ik weet in ieder geval dat ik zoiets bij mijn vriendin niet zou hoeven te flikken.
Hoezo?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef Fascination het volgende:
Hai, ik lig sinds gister ook in een coma.
Dat is ook wel triest, zeker als je het bij haar doet, want zij heeft er verder ook niks mee te maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef MouzurX het volgende:
Gaan je nu allemaal bij hun hyves kloten enzo?![]()
Beetje zielig. "weheeeeee hij heeft ons gefopt"
Zijn gewoon grapjes, net zoals die uberlollige grapjes van hemquote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef MouzurX het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden als zij een link krijgt naar NB's zielige gedoe.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook wel triest, zeker als je het bij haar doet, want zij heeft er verder ook niks mee te maken.
Binnenkort weer een R&P topic.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zou wel hilarisch zijn ja, dat door deze actie hun relatie uitgaat.
Nee ik vind het erg laag. Ik heb wat rond gekeken en dat was allesquote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef MouzurX het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook wel triest, zeker als je het bij haar doet, want zij heeft er verder ook niks mee te maken.
En het bericht van IQM waarin ze zegt een relatie te hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
kijk bij der profiel even. En een aantal krabbels.
Ik ben allang terug.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb IK het nou verkeerd of ben je aan het fokken vanuit je vakantie bestemming, of ben je alweer terug????
IK GELOOF NIKS MEER NAMELIJK@!1212@!@!
Het begon met kuchjequote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het begon met kuchje.
Ik ben trouwens niet verzekerd want ik kom uit Friesland en daar gelden andere regels tav van verzekeringen. Ik voel me zo eenzaam, ik word langzaam gek
.
Mensen van Friese afkomstquote:Op maandag 5 januari 2009 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het begon met kuchje.
Ik ben trouwens niet verzekerd want ik kom uit Friesland en daar gelden andere regels tav van verzekeringen. Ik voel me zo eenzaam, ik word langzaam gek
.
Ik hoop het.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eerst NB's relatie verpesten.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:07 schreef De_Ananas het volgende:
En mensen, zullen we binnnekort ff serieus weer een meet doen?
Op zich wel terecht als je een linkje zou plaatsen naar die teksten bij zijn vriendin der hyves..quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn gewoon grapjes, net zoals die uberlollige grapjes van hem.
Zie je ook maar iemand daar kloten, alleen bij mirre natuurlijk, uit medelijdenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef MouzurX het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben allang terug.Sinds zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |