da's duitsland!quote:
Oh. Nou ja, dan ben ik maar een halve Belg. Maar wel met een harde Gquote:
Maar dat was wel een grappig topic.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Copycat het volgende:
Ja hallo!
Waar zijn jullie allemaal? Heb ik eindelijk pauze, nog niemand om tegenaan te lullen. En dat met wie wil je daten topic is ook al vol, dus daar heb ik ook niks meer aan.
mag je wel met mij daten, zit wel ondertussen met fohn aan.. beetje laat vandaag,quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Copycat het volgende:
Ja hallo!
Waar zijn jullie allemaal? Heb ik eindelijk pauze, nog niemand om tegenaan te lullen. En dat met wie wil je daten topic is ook al vol, dus daar heb ik ook niks meer aan.
Beter dan halfleegquote:Op maandag 5 januari 2009 13:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar dat was wel een grappig topic.
Ik ben er maar ook weer niet.
Halfvol zeg maar.
leukquote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan halfleeg![]()
Ik zit op mijn nieuwe bankstel te wachten.
Ja zeker leuk, al sla ik wel inene aan het twijfelen of de kleur echt wel goed is of de bank echt wel leuk is en of ik i.p.v. de 2 fauteuiltjes niet beter een 2-zits had kunnen nemenquote:
Op je oude wachtende op je nieuwe?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan halfleeg![]()
Ik zit op mijn nieuwe bankstel te wachten.
logisch, heb ik ook wel..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker leuk, al sla ik wel inene aan het twijfelen of de kleur echt wel goed is of de bank echt wel leuk is en of ik i.p.v. de 2 fauteuiltjes niet beter een 2-zits had kunnen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |