Niet dat ze even de straat afzetten ofzo onze E'hovensuh pliesie.quote:
ik doe alleen de lekkere vieze klusjesquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb ook nog klusjes voor je hier. En vergeet buuf's ramen niet.
We helpen je wel de maand door. Zo zijn wij wel.![]()
Het mooiste:quote:Op maandag 5 januari 2009 12:07 schreef Talitha het volgende:
Niet dat ze even de straat afzetten ofzo onze E'hovensuh pliesie.
fantastisch dat filmpje... kan ik naar blijven kijken... is zo'n terugkerend dingetjequote:Op maandag 5 januari 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het mooiste:
Jongen: 'Ze moeteh hier gewoon strooieh, da vinnik dan.'
Agent: 'De gemeente?'
Jongen: "Ja, da meen ik, ja!'
Mag je beginnen met het toilet te poetsen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik doe alleen de lekkere vieze klusjes
Oké! Sneeuwschoenen aan, ijsmuts op. I'm going in!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het mooiste:
Jongen: 'Ze moeteh hier gewoon strooieh, da vinnik dan.'
Agent: 'De gemeente?'
Jongen: "Ja, da meen ik, ja!'
Groene kaart is toch voor het buitenland?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef beequeen het volgende:
Pliessie: Hoe ben je verzekerd Robert?
Robert: Ik ben gewoon WA verzekerd.
Pliessie: Heb je je ......ehm, ik kan er even niet opkomen, bij je?
Moelijk woord, groene kaart.
tis toch maar een mooie stukje reservebelgie!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Groene kaart is toch voor het buitenland?
Noemde gij EinTovuh nou gewoon ut buitenland? Verrekte koekwaus da ge d'r stat!
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:07 schreef Talitha het volgende:
Niet dat ze even de straat afzetten ofzo onze E'hovensuh pliesie.
Dat is Limburg.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:21 schreef versabommie het volgende:
tis toch maar een mooie stukje reservebelgie!
Eg wel, ik moet altijd mijn paspoort laten zien daaro. Stelleje wauzen .quote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
Groene kaart is toch voor het buitenland?
Noemde gij EinTovuh nou gewoon ut buitenland? Verrekte koekwaus da ge d'r stat!
da's duitsland!quote:
Oh. Nou ja, dan ben ik maar een halve Belg. Maar wel met een harde Gquote:
Maar dat was wel een grappig topic.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Copycat het volgende:
Ja hallo!
Waar zijn jullie allemaal? Heb ik eindelijk pauze, nog niemand om tegenaan te lullen. En dat met wie wil je daten topic is ook al vol, dus daar heb ik ook niks meer aan.
mag je wel met mij daten, zit wel ondertussen met fohn aan.. beetje laat vandaag,quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Copycat het volgende:
Ja hallo!
Waar zijn jullie allemaal? Heb ik eindelijk pauze, nog niemand om tegenaan te lullen. En dat met wie wil je daten topic is ook al vol, dus daar heb ik ook niks meer aan.
Beter dan halfleegquote:Op maandag 5 januari 2009 13:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar dat was wel een grappig topic.
Ik ben er maar ook weer niet.
Halfvol zeg maar.
leukquote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan halfleeg![]()
Ik zit op mijn nieuwe bankstel te wachten.
Ja zeker leuk, al sla ik wel inene aan het twijfelen of de kleur echt wel goed is of de bank echt wel leuk is en of ik i.p.v. de 2 fauteuiltjes niet beter een 2-zits had kunnen nemenquote:
Op je oude wachtende op je nieuwe?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan halfleeg![]()
Ik zit op mijn nieuwe bankstel te wachten.
logisch, heb ik ook wel..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker leuk, al sla ik wel inene aan het twijfelen of de kleur echt wel goed is of de bank echt wel leuk is en of ik i.p.v. de 2 fauteuiltjes niet beter een 2-zits had kunnen nemen
Neh, de oude is zaterdag al naar de kringloopwinkel gebracht, mijn woonkamer is dus ook maar halfvolquote:Op maandag 5 januari 2009 13:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op je oude wachtende op je nieuwe?
Het zal ook allemaal wel goed komenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:22 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
logisch, heb ik ook wel..
gewoon straks lekker, in je eentje , alles op de goede plek zetten.
Jij ook een gelukkig 2009quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Juud79 het volgende:
Zo, weer aan het werk vandaag na een vakantie van ruim twee weken, mijn werk is leuk, maar vakanties zijn tegenwoordig wel heul erg leuk. Maar goed, over zes weken alweer een weekje vrijEen goed 2009 voor jullie allemaal, ben hier nog niet geweest sinds t nieuwjaar.
jij schaamt je ook nergens voorquote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef lies1958 het volgende:
Kreeg net een sms van onze jongste dochter. Die is aan het solliciteren bij de politie en heeft in ieder geval de sporttest gehaald vanmorgen. Ik had die test op rtl boulevard gezien en vond het er nogal zwaar uitzien toen voor iemand van 52 kilo. Die misdaadverslaggever haalde het toen niet. Ben best wel trots op m'n kind dat het haar gelukt is. Hoop dat het vandaag met alle testen goed gaat en dat ze te horen krijgt dat ze naar deel 2 mag. Is al van jongsaf aan haar beroepskeuze geweest.
Goed hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef lies1958 het volgende:
Kreeg net een sms van onze jongste dochter. Die is aan het solliciteren bij de politie en heeft in ieder geval de sporttest gehaald vanmorgen. Ik had die test op rtl boulevard gezien en vond het er nogal zwaar uitzien toen voor iemand van 52 kilo. Die misdaadverslaggever haalde het toen niet. Ben best wel trots op m'n kind dat het haar gelukt is. Hoop dat het vandaag met alle testen goed gaat en dat ze te horen krijgt dat ze naar deel 2 mag. Is al van jongsaf aan haar beroepskeuze geweest.
Ja en dat wil ze al heel erg lang. Ondanks dat ze bijna niets verdienen kiest ze er toch voor.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
maar er zijn dus echt mensen die bij de politie willen werken?![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja en dat wil ze al heel erg lang. Ondanks dat ze bijna niets verdienen kiest ze er toch voor.
thanksquote:Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef Deisyy het volgende:
Goed van je dochter Lies, al is het alleen al omdat ze weet wat ze wilt en die tests schijnen inderdaad best pittig te zijn en ze is toch mooi al zover gekomen
Mooi juist: mensen die hun dromen najagen verkiezen boven veel geld verdienen.quote:
wel als die baan toevallig bij de politie is. Dat is toch genant? Mensen die er hun werk van maken om lekker autoritair tegen anderen te kunnen doen. Bah.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op. Is het om te schamen als iemand een baan zoekt.
Was het maar niet nodig maar dat is het wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wel als die baan toevallig bij de politie is. Dat is toch genant? Mensen die er hun werk van maken om lekker autoritair tegen anderen te kunnen doen. Bah.
Misschien wel een erg kortzichtige blik van het werk van de politie. Maarja zullen jouw ervaringen wel zijn geweest .quote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wel als die baan toevallig bij de politie is. Dat is toch genant? Mensen die er hun werk van maken om lekker autoritair tegen anderen te kunnen doen. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |