eetse!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:10 schreef Coos het volgende:
Ik ga vast wat doen in de keuken ben ik straks lekker snel klaar.
Iedereen smakelijk eten voor straks en tot later.
Doe dat. Ik ga toch voor de patat, bedenk ik me net. Mooi zo, dat scheelt weer koken.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:10 schreef Coos het volgende:
Ik ga vast wat doen in de keuken ben ik straks lekker snel klaar.
Iedereen smakelijk eten voor straks en tot later.
Ik hou het toch maar op oraal inbrengen van vodka.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)or_2009_slimmin.html
whaaaaa bedenk me net in aanvulling op mijn auto-die-rijdt-op-baarmioederafval idee dat met dit truukje wel eens de gti-uitvoering het levenslicht zal zien!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou het toch maar op oraal inbrengen van vodka.
Zo recht uit de vriezer lijkt me het niet echt een prettig gevoel in de broek.
't Lijkt mij niet echt praktisch bij het "sexen". Eerst een stuk of vier-vijf van die watten eruit peuteren is nu niet echt wat je noemt een "leuk voorspel"quote:Op maandag 5 januari 2009 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou het toch maar op oraal inbrengen van vodka.
Zo recht uit de vriezer lijkt me het niet echt een prettig gevoel in de broek.
Neeeeeequote:Op maandag 5 januari 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij gaat naar de verloskundige voor filmadvies? Dat schijnt toch een heel ander licht op "Boutfilm"
Voorzichtig rijden hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Zij die gaan glijden en glibberen op hopelijk beter begaanbare wegen dan vanochtend, groeten u.
Jottum!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
whaaaaa bedenk me net in aanvulling op mijn auto-die-rijdt-op-baarmioederafval idee dat met dit truukje wel eens de gti-uitvoering het levenslicht zal zien!
ach watquote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Lijkt mij niet echt praktisch bij het "sexen". Eerst een stuk of vier-vijf van die watten eruit peuteren is nu niet echt wat je noemt een "leuk voorspel"
nu nog even de gisteren geopperde vraagstukken zien op te lossen en we hebben een conceptquote:
Concept of anti-conceptiequote:Op maandag 5 januari 2009 17:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
nu nog even de gisteren geopperde vraagstukken zien op te lossen en we hebben een concept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |