Beter dan wónen in een gat.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor op de radio iets over een vodka klysma.
Zullen ze vreemd opkijken in de kroeg als je je vodka anaal of vaginaal inbrengt?

Je vieze plaatje doet het niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Beter dan wónen in een gat.
[ afbeelding ]

Volgens de VK niet, en da's wel bijzonder voor een horrofilm.quote:

Ik denk dat het wel opvalt, als je wodka bestelt en vervolgens een tampon in je glas sopt. Om er vervolgens mee naar de wc te lopen. En zwabberend terug te komenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
Pittoresk dorpje!

Ik heb 'm in de bioscoop gezien en zag het plot al van mijlenver aankomen. En dát, mijn beste, dát overkomt mij niet vaak.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef Gert het volgende:
Volgens de VK niet, en da's wel bijzonder voor een horrofilm.

als je twijfelend op de grond ligt welquote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor op de radio iets over een vodka klysma.
Zullen ze vreemd opkijken in de kroeg als je je vodka anaal of vaginaal inbrengt?

Jij gaat naar de verloskundige voor filmadvies? Dat schijnt toch een heel ander licht op "Boutfilm"quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens de VK niet, en da's wel bijzonder voor een horrofilm.

Hoezo naar de wc lopen? Gewoon aan de bar. Huppakee!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef dieenebart het volgende:
Ik denk dat het wel opvalt, als je wodka bestelt en vervolgens een tampon in je glas sopt. Om er vervolgens mee naar de wc te lopen. En zwabberend terug te komen

quote:Op maandag 5 januari 2009 16:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
als je twijfelend op de grond ligt wel

)
 )

quote:Op maandag 5 januari 2009 16:45 schreef SingleCoil het volgende:
als je twijfelend op de grond ligt wel

Nee dat is Vuile Kankerhoer, m'n buurvrouw. Wandelende filmencyclopedie, de slet.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij gaat naar de verloskundige voor filmadvies? Dat schijnt toch een heel ander licht op "Boutfilm"

Oud nieuwsquote:Op maandag 5 januari 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
Je drenkt inderdaad een tampon in de vodka.
Nu op 3FM.

Ik kende het hele fenomeen niet.quote:

Hier in het Gooi gebruikt men geen tampons. Dat is ordinair.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kende het hele fenomeen niet.
Maar daar in het Gooi is het dagelijkse routine?

Men regelt gewoon maandelijks nieuwe bekleding voor in de cabrio.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hier in het Gooi gebruikt men geen tampons. Dat is ordinair.

Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:54 schreef SingleCoil het volgende:
Hier in het Gooi gebruikt men geen tampons. Dat is ordinair.

mwah niet zo heel oud heur... de romeinen deden het al... op fles wijn in je poepert en comazuipen!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kende het hele fenomeen niet.
Maar daar in het Gooi is het dagelijkse routine?

is dit echt?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet dat ze even de straat afzetten ofzo onze E'hovensuh pliesie.

ben jij nooit in utreg betrapt met een fles hertog jan in je aars ??quote:

Met een heel krat zelfs!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben jij nooit in utreg betrapt met een fles hertog jan in je aars ??

was jij dit in stairway?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Met een heel krat zelfs!
http://www.vipspotting.nl/spots/spot.php?id=9796

Men houdt het op tot men op het toilet zit.quote:

Het gaat om het inbrengen van een met vodka doordrenkte tampon. Niet om het volpersen van diezelfde tampon met lichaamssappen.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef SingleCoil het volgende:
Men houdt het op tot men op het toilet zit.
Het zomaar ongecontroleerd laten lopen is meer iets wat onder het grauw wel opgang maakt.

quote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
was jij dit in stairway?
http://i18.photobucket.co(...)Random/trannyas1.jpg

Moest ff kijken (donkere foto), maar neequote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
was jij dit in stairway?
http://i18.photobucket.co(...)Random/trannyas1.jpg

ja nouja, na 23 keer tubgirl posten in 1 topic probeer ik nu weer ff in het reine te komen met die snoezelige Yvonnequote:Op maandag 5 januari 2009 17:06 schreef Coos het volgende:
[..]

Bommie hier mag je hem gewoon neerzetten hoor
[ afbeelding ]

Net of Henk Hertog Jan Schenktquote:Op maandag 5 januari 2009 17:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moest ff kijken (donkere foto), maar nee
Tis ook geen Hertog Jan, trouwens

eetse!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:10 schreef Coos het volgende:
Ik ga vast wat doen in de keuken ben ik straks lekker snel klaar.
Iedereen smakelijk eten voor straks en tot later.

Doe dat. Ik ga toch voor de patat, bedenk ik me net. Mooi zo, dat scheelt weer koken.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:10 schreef Coos het volgende:
Ik ga vast wat doen in de keuken ben ik straks lekker snel klaar.
Iedereen smakelijk eten voor straks en tot later.

Ik hou het toch maar op oraal inbrengen van vodka.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)or_2009_slimmin.html

whaaaaa bedenk me net in aanvulling op mijn auto-die-rijdt-op-baarmioederafval idee dat met dit truukje wel eens de gti-uitvoering het levenslicht zal zien!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou het toch maar op oraal inbrengen van vodka.
Zo recht uit de vriezer lijkt me het niet echt een prettig gevoel in de broek.

't Lijkt mij niet echt praktisch bij het "sexen". Eerst een stuk of vier-vijf van die watten eruit peuteren is nu niet echt wat je noemt een "leuk voorspel"quote:Op maandag 5 januari 2009 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou het toch maar op oraal inbrengen van vodka.
Zo recht uit de vriezer lijkt me het niet echt een prettig gevoel in de broek.

Neeeeeequote:Op maandag 5 januari 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij gaat naar de verloskundige voor filmadvies? Dat schijnt toch een heel ander licht op "Boutfilm"

Voorzichtig rijden hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Zij die gaan glijden en glibberen op hopelijk beter begaanbare wegen dan vanochtend, groeten u.

Jottum!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
whaaaaa bedenk me net in aanvulling op mijn auto-die-rijdt-op-baarmioederafval idee dat met dit truukje wel eens de gti-uitvoering het levenslicht zal zien!

ach watquote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Lijkt mij niet echt praktisch bij het "sexen". Eerst een stuk of vier-vijf van die watten eruit peuteren is nu niet echt wat je noemt een "leuk voorspel"

nu nog even de gisteren geopperde vraagstukken zien op te lossen en we hebben een conceptquote:

Concept of anti-conceptiequote:Op maandag 5 januari 2009 17:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
nu nog even de gisteren geopperde vraagstukken zien op te lossen en we hebben een concept

ach dat vond men vroeg ook van vrouwen met stemrecht.. da's ook allemaal goed gekomen toch ?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenmiddag Fok!
Ik weet eigenlijk niet of ik een regel heb mbt het plaatsten van smileys, afgezien van dat het er altijd veel moeten zijn.
Ik denk toch dat ik het meestal na de punt doe.
Ohw en een tampon met vodka, ik vind het een beetje vreemd.

moet je eens proberen een glas anaal in te brengen, da's pas vreemd...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en een tampon met vodka, ik vind het een beetje vreemd.

oh...vind je..?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach dat vond men vroeg ook van vrouwen met stemrecht.. da's ook allemaal goed gekomen toch ?

ik doe ff een stapje terug... deze raak ik nie aan! ik doe het niet!quote:

quote:Op maandag 5 januari 2009 17:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
moet je eens proberen een glas anaal in te brengen, da's pas vreemd...

nog ff met reden:quote:Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is de manier voor mensen zonder mond ofzo?

quote:Op maandag 5 januari 2009 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog ff met reden:
"Nieuwe trend voor 2009: Slimming!
Slimmen is het vaginaal of anaal inbrengen van een in de vodka gedrenkte tampon teneinde snel en onopvallend toeterzat te worden. Vet hendig! In een gemiddelde tampon passen al gauw 3 glazen Absolut dus tel uit je winst. Bovendien wordt de alcohol direct in het bloed opgenomen waardoor je er minder dik van wordt. Slimming is dus de ideale oplossing voor elke vrouw die haar figuur wil behouden en iedere man die niet bang is voor een met alcohol doordrenkte dot watten in zijn achterste."

nouja serieus gezien ( let op dat doek nie zo vaak) is het natuurlijk wel een teken aan de wand dat het drinken van alcohol bij veel groepen tegenwoordig maar draait om zo snel mogelijk lazerus te worden. Da's ook de enige reden om drank in je aars te schuiven... behalve dan voor Bart want die duwt hele kratten in zijn ster dus die moet wel een geheime agenda hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]

Serieus!
Ja nou ja, ik geniet liever van mijn drankje, dan maar een paar kilo te zwaar.
Ja, je moet prioriteiten stellen in het leven he?

De toverwoorden in deze zijn: Feesten en Partijenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja serieus gezien ( let op dat doek nie zo vaak) is het natuurlijk wel een teken aan de wand dat het drinken van alcohol bij veel groepen tegenwoordig maar draait om zo snel mogelijk lazerus te worden. Da's ook de enige reden om drank in je aars te schuiven... behalve dan voor Bart want die duwt hele kratten in zijn ster dus die moet wel een geheime agenda hebben

tja vroeger had je de vrouw met de baard, tegenwoordig de Bart met het kratquote:Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De toverwoorden in deze zijn: Feesten en Partijen

trouwens, dat had capone vroeger moeten weten man... geen bolletjesslikkers maar flessenschuivers!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De toverwoorden in deze zijn: Feesten en Partijen

quote:Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja serieus gezien ( let op dat doek nie zo vaak) is het natuurlijk wel een teken aan de wand dat het drinken van alcohol bij veel groepen tegenwoordig maar draait om zo snel mogelijk lazerus te worden. Da's ook de enige reden om drank in je aars te schuiven... behalve dan voor Bart want die duwt hele kratten in zijn ster dus die moet wel een geheime agenda hebben

)
 )

stamt uit de tijd van de romeinen, die keken zedelijk al niet zo nauw en schoven volgens mij alles in de reet wat erin te schuiven viel...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, dat herken ik ook wel een beetje uit mijn eigen pubertijd! Hoe zatter je werd, hoe beter het weekend was geweest.
Maar ik vraag me af he? Wie bedenkt nou zoiets? Was het misschien naar aanleiding van een discussie over een zetpil ofzo, dat ze dachten, joh, zou dat nou ook bij alcohol werken? Ohw wacht, ik probeer het wel even, tampon iemand?
Ik vind het gewoon bizar!
(Ik lette goed op!)

denk dat je gelijk hebt..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef SingleCoil het volgende:
dat slimming, dat is toch gewoon onzin? Alcohol wordt helemaal niet door je maag of darmen in vet omgezet, alcohol wordt door je lever (uiteindelijk) in kooldioxide en water omgezet. En dat gaat via je bloedbaan. Dat je er dik van wordt is omdat alcohol als vergif eerder door je lichaam verbrand wordt dan dat er vetten of koolhydraten verbrand kunnen worden, en dat calorisch overschot wordt als vet opgeslagen,. maar dat heeft dus niks te maken met of je die alcohol nou via je maagwand, je dunne darm, je anus of je vagina binnen krijgt.
Denk ik.
Ik heb wel vrij vaak gelijk.

je kan beter met een kokende pot gluhwein bij een dikke tuinkachel gaan zitten met dat weer!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:03 schreef dieenebart het volgende:
Net m'n moeder aan de lijn. Ze staat morgen om 10.00 uur voor de deur om te gaan schaatsen. Of ik alvast een litertje anijsmelk kan maken voor onderweg. Gelukkig heb ik ook nog een flink stuk appeltaart in de vriezer
Dat wordt kouklûnen morgen

ach meisje neem lekker een neut... trechter en tuinslang bij de hand?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:06 schreef Talitha het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben? Ik moet nog eten. En die anijsmelk maakt het er ook niet beter op.

Oh lekker man! Vooral die blokjes rauw naar binnen werken, of ff basen op een lepeltje en dan oprokenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:06 schreef Talitha het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben? Ik moet nog eten. En die anijsmelk maakt het er ook niet beter op.

Een dubbele shot?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach meisje neem lekker een neut... trechter en tuinslang bij de hand?

lijkt me ook een gek gezicht trouwens, met je reet aan de tap hangen...quote:

Koude melk is hééérlijk. Maar anijsmelk is jakkie bah! Net als citroenkaas. Beiden geen favorieten in mijn kindertijd.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh lekker man! Vooral die blokjes rauw naar binnen werken, of ff basen op een lepeltje en dan oproken
Wat heb jij tegen (anijs)melk

Om over hygiëne nog maar niet te spreken.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me ook een gek gezicht trouwens, met je reet aan de tap hangen...

Ik vind anijsmelk ook niet zo heel erg lekker, eigenlijk alle varianten van warme melk niet zo.quote:

dus jij gaat voor de besneden pr0n?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind anijsmelk ook niet zo heel erg lekker, eigenlijk alle varianten van warme melk niet zo.
Warme chocolademelk vind ik ook goor.
Ik heb een velletjes trauma.

huh? d'r is tochnie mee geknoeid? als het maar niet gaat spetteren!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Om over hygiëne nog maar niet te spreken.

Dat hoef je niet op te drinken toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus jij gaat voor de besneden pr0n?

velletjes trauma!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hoef je niet op te drinken toch?

Hoezo sorry...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind anijsmelk ook niet zo heel erg lekker, eigenlijk alle varianten van warme melk niet zo.
Warme chocolademelk vind ik ook goor.
Ik heb een velletjes trauma.
-edit, sorry talitha!

Nou je moest nog eten enzo, en ik dacht dat dit je eetlust misschien niet ten goede zou komen.quote:

Is dat geen aardig voornemen: jezelf minder verontschuldigenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou je moest nog eten enzo, en ik dacht dat dit je eetlust misschien niet ten goede zou komen.

Als jij je reettap met jan en alleman wilt delen, dan vind ik het best hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
huh? d'r is tochnie mee geknoeid? als het maar niet gaat spetteren!

ik stoor me aan 1 vandaag zoals elke dag!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is dat geen aardig voornemen: jezelf minder verontschuldigen
(hoef je ook wat minder voor een ander te denken - niet automatisch denken dat iemand zich stoort aan wat jij doet. Mocht dat zo zijn, dan melden ze zich wel...)

wat ben je toch eigenlijk een ransaap he?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij je reettap met jan en alleman wilt delen, dan vind ik het best hoor.

Zucht! Ja, ik weet het!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is dat geen aardig voornemen: jezelf minder verontschuldigen
(hoef je ook wat minder voor een ander te denken - niet automatisch denken dat iemand zich stoort aan wat jij doet. Mocht dat zo zijn, dan melden ze zich wel...)

Kzit ook te kijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik stoor me aan 1 vandaag zoals elke dag!

Ah zo. Nah, als ik er echt niet tegen kan dan klik ik wel op dat kruisje rechtsboven.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou je moest nog eten enzo, en ik dacht dat dit je eetlust misschien niet ten goede zou komen.

Kon het niet laten.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat ben je toch eigenlijk een ransjaap he?

tja oudkerk.. stomme hoerenloper!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kzit ook te kijken
Beetje jammer. Ach, heb je die Oudkerk ook weer

Voorlopig haal ik jouw ransniveau nog bij lange na niet. Maar ik zal beter mijn best doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat ben je toch eigenlijk een ransaap he?

ik voel mij nu nogal onheus bejegend door jou, rellaaf!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voorlopig haal ik jouw ransniveau nog bij lange na niet. Maar ik zal beter mijn best doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |