quote:Op maandag 5 januari 2009 14:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verstandelijk gehandicapten noem jij "spul" ?
weet ik...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, dat gaat niet per straat hoor. Dat initiatief is gewoon een landelijk verbod op consumentenvuurwerk
Zover zal het vast niet komen. En laat die GL obsessie van je nou eens los, die zitten al lang niet meer achter de laatste dingen. Die zijn gewoon logisch namelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:30 schreef Frutsel het volgende:
Echt waar joh...over vijf jaar...is december de saaiste maand van het jaar..
Sinterklaas wordt afgeschaft, zou racistisch zijn voor 'donker gekleurden', ivm zwarte piet
Kerst wordt afgeschaft omdat het aanstotend zou zijn voor andere geloven
Oud en Nieuw schaffen we af, want zonder vuurwerk is dat ook niets bijzonders meer.
3 extra verplichte dagen om in te delen dus...
ik stel voor: 1 Mei... en die andere 2 weten we alSuikerfeest en GroenLinks partijdag
Inderdaad... BIOlogisch...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zover zal het vast niet komen. En laat die GL obsessie van je nou eens los, die zitten al lang niet meer achter de laatste dingen. Die zijn gewoon logisch namelijk.
Ìk zie het verband tussen anti-GL en Wilders niet zo...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad... BIOlogisch...
Het bestaan van GroenLinks alleen al is een extra reden om op Wilders te stemmen
Weet ik ut, ik post ook maar wat...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ìk zie het verband tussen anti-GL en Wilders niet zo...
Goed bezig danquote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ik ut, ik post ook maar wat...
moet mijn posttotaal opkrikken
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ik ut, ik post ook maar wat...
moet mijn posttotaal opkrikken
quote:
Voor de kerst? Voor eind volgende maand bedoel je toch welquote:Op maandag 5 januari 2009 14:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
35619
Ik wil voor de kerst op 40.000 zitten![]()
dus ik moet wel
Jij kan het ook heel goedquote:
Ik wil het gemiddelde weer op 50 krijgen...quote:37881 (gemiddeld 48 per dag)
Aha.quote:
Das van voor mijn tijd... dus: GADquote:En GAD.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
Anders verkracht zo'n zeikwijf Run van Snow Patrol even.
Beneden had iemand de radio aan staan. Hoor ik ineens Run van Snow Patrol, maar dan gecovered. Verkrachte jankversie hebben ze er van gemaakt nu. Volgens Google is Leona Lewis de verkrachter van dit geweldige nummerquote:
Link?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beneden had iemand de radio aan staan. Hoor ik ineens Run van Snow Patrol, maar dan gecovered. Verkrachte jankversie hebben ze er van gemaakt nu. Volgens Google is Leona Lewis de verkrachter van dit geweldige nummer.
voor de kerstquote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor de kerst? Voor eind volgende maand bedoel je toch wel
Ik doe alsof ik werkquote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
Bah wat is de KSC sloom
Ik ga maar weer even verder met leren
Ah bah, dat doe je toch nietquote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef DaMart het volgende:
Zo, vandaag nog wat nuttigs gedaan op werk ook.
Wat gek! Ik ook al...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, ik word betaald om nuttige dingen te doen, eigenlijk.
Ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, ik word betaald om nuttige dingen te doen, eigenlijk.
Sinds november ofzo. Vanaf half novermber (intocht Sinterklaas) t/m 26-12 heb ik echter de feestsenseo's gebruikt!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef shifto het volgende:
OA, heb je allang geen senseo meer als ava?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |