I know, maar zo is FOK! altijd geweest, en nu is het wel erger geworden inderdaad maar er zijn ook veel meer bezoekers en helaas zullen in Nederland de spiritueel actieve (ofzo, geef het beestje een naam) een minderheid blijven. Het blijft een heen en weer geschiet van beledigingen, sommige verhuld, andere gewoon open en bloot. Het lijkt hier wel het Israel/Gaza conflict. Maakt niet meer uit wie er mee begonnen is, iemand moet gewoon stoppen met het uitdelen van de beledigingen en verongelijkt blijven doen. Chill. Het blijft een actie-reactie verhaal.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:39 schreef maedel het volgende:
Je kan nog beter je nek uitsteken in ONZ dan in TRU.
Hier word je veel harder neergesabeld.
Maar dat is Fok! hè...
Nee, zo is Fok! geworden.
quote:
Hey, ik ben niet degene die dom verkondigt dat er niks tussen oranje en rood in zitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef Summers het volgende:
Denninger is gewoon aan het trollen en hij bekijkt het maar .
voortaan krijg je alleen dit nog maar als antwoordquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die dom verkondigt dat er niks tussen oranje en rood in zit
Maar inderdaad, ik bekijk het zeker
Nee, jij? Het is altijd zo geweest dat als je iets uitdeelt je het terugkrijgt, soms op gelijke voet en soms gaat iemand weer een stapje verder. _Led_ is een cynisch-sarcastische combinatie van jengedrag en vervelende opmerkingen maar hij heeft wel vaak een punt. Je kent hem nu al een tijdje, weet hoe hij is dus ga daar mee om zodat hij de minste ergernis uit je kan trekken. Jij laat het toe, hij smult ervan ( Foei trouwens) maar doet niets banbaars. Of zelfs notebaars. Want als ik hem moet gaan noten voor zijn gedrag neem ik iedereen mee die erop reageert en dan zullen de notes zich bij alle partijen opvullen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:43 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Steek je nou gewoon écht je kop in het zand of doe je maar net als of?
Laat dat nou het meest intelligente zijn dat je uitkraamt...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:00 schreef Summers het volgende:
[..]
voortaan krijg je alleen dit nog maar als antwoord
En toch zou het heerlijk zijn als jij ook eens wist wanneer je je mond moest houdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Laat dat nou het meest intelligente zijn dat je uitkraamt...
Er zit een verschil tussen het weten en het ook daadwerkelijk doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
En toch zou het heerlijk zijn als jij ook eens wist wanneer je je mond moest houden
Als je dat verschil nou eens kleiner maakt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen het weten en het ook daadwerkelijk doen
Meh, da's gewoon minder lollig voor mij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je dat verschil nou eens kleiner maakt?
Ze liegen niet, ze zien het gewoon anders dan jij dat ziet, en als jij de sfeer verpest voor je eigen lol dan wordt het wel een ander verhaal eigenlijk. Dat is gewoon jammer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meh, da's gewoon minder lollig voor mij.
Als anderen zich leugens en achterklap kunnen permitteren zie ik geen reden waarom ik niet af en toe even hard terug mag duwen.
Het is tenslotte maar internet dus het moet wel leuk blijven - ook voor mij
Ho, zowel Summers als Maedel hebben in het verleden meerdere malen opzettelijk gelogen en mensen vals beschuldigd in discussies.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze liegen niet, ze zien het gewoon anders dan jij dat ziet, en als jij de sfeer verpest voor je eigen lol dan wordt het wel een ander verhaal eigenlijk. Dat is gewoon jammer.
Nee, met een chantage pm, ik wil hem wel even posten anders?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb 'r de kans gegeven om haar beschuldigingen dan gewoon eens hard te maken, met de waarschuwing erbij dat als ze dat niet zou doen ik 'r voortaan zwakzinnig zou noemen.
Chantage-pm ????quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, met een chantage pm, ik wil hem wel even posten anders?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Chantage-pm ????
Post alles wat je wilt !
Die pm kwam overigens n.a.v. het verzoek je beschuldigingen aan mijn adres uit je sig te verwijderen, wat ik postte in FB (wat de mod's hier ook gewoon leuk/normaal/op het randje/jaikweethetmaarikkanerooknietsaandoen vonden). , waarna je mij een pm stuurde met bovenstaande inhoud.quote:Hey !
Voeg toe aan adresboek Uit blokkeerlijst verwijderenTue 29 July 2008 11:07u door _Led_
Ik wil er best wat mee doen hoor!
Dan moet jij alleen even toegeven dat het gezeik begon doordat jij mij meerdere malen vals beschuldigd heb !
Zolang je dat niet doet zie ik niet in waarom ik niet hetzelfde bij jou mag doen.
Ik wacht af !
Oh, en vanaf woensdag ben ik op vakantie, dus dan kan ik m'n sig pas weer 2 weken later aanpassen.. Als je 'm voor die tijd weg wilt hebben zul je dus snel moeten zijn met je excuses.
Doeiiiiii !
Zelfs als ik niks zeg word ik genoemd in posts.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:53 schreef Bastard het volgende:
Anyways, ik heb sterk het idee dat de ene persoon erg graag mag frustreren en de ander persoon dr schoenen uittrekt en de lange tenen laat zien.
2 vechten 2 schuld enzo.
Maar als we voor godsake nou eens die oude koeien konden laten zitten!!! Dan werd het nog eens constructief misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |