in je eigen klacht notabenequote:Iemand anders begint daarover omdat TS dat in zijn openingsthread schreef, zoals je zelf aangaf btw
Aangevallen? Serieus, ik heb het topic gemist denk ik, linkje?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:39 schreef Michielos het volgende:
aangezien er ook niet werd opgetreden toen ik aangevallen werd door tig users, zou dit ook onbestraft moeten blijven.zoals jogy zei: "je zou driekwart van TRU dan moeten kicken"
Ik heb sowieso mijn twijfels of jij ooit de gelegenheid zal krijgen om iemand serieus te nemenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iemand die zijn naam voor 25 euro naar dit verandert kan ik niet serieus nemen, sorry
Strap onquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso mijn twijfels of jij ooit de gelegenheid zal krijgen om iemand serieus te nemen
Afijn, het is goed om te weten dat er hier gewoon slap geouwehoerd mag worden, na dit soort opmerkingen kun je moeilijk anderen terecht wijzen
Meh, zolang jij expres mensen vals beschuldigt en liegt (en dat is nu al jaren langquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:32 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand tegen Flammie zeggen dat hij niet zo persoonlijk moet worden in threads?
Weer allerlei aannames, grappig bedoelde uitspraken, en ronduit lomp gedrag.
Over offtopic zal ik maar niet eens beginnen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:10 schreef Bastard het volgende:
Wat zijn de kinderen vroeg wakker vandaag![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meh, zolang jij expres mensen vals beschuldigt en liegt (en dat is nu al jaren lang) zie ik niet in waarom iemand dan ook maar respect naar jou zou moeten tonen !
Hij bedoelt Maedel want het is hier 6 uur later dan in Nederland dus je hoeft je niet aangesproken te voelen Yvonnequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:10 schreef Bastard het volgende:
Wat zijn de kinderen vroeg wakker vandaag![]()
Ik heb jou werkelijk nog geen zinnige post zien plaatsen hier in TRU.. het is jou alleen te doen om het rellen he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hij bedoelt Maedel want het is hier 6 uur later dan in Nederland dus je hoeft je niet aangesproken te voelen Yvonne
Ik zeg alleen maar dat ik jou alleen maar bij relletjes zie posten, andere mensen napraat en vaak probeert persoonlijk te worden... ik zal vast pindakaas in mijn ogen hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:57 schreef Flammie het volgende:
Mar natuurlijk, wanneer iemand het niet me me eens is of wanneer ik iets bekritiseer met onderbouwing wil dat uiteraard meteen zeggen dat mijn post niet zinnig is
Je hebt zelf reacties gegeven op sommige van mijn posts of discussie-materiaal, of je het nu met me eens was of niet. Deel je je fok account met iemand anders of ben je het voor je eigen gemak ( en wellicht Maedels gemak) vergeten?
Als antwoord geef ik dan ook een kortstondig : Nee
Volgende aanname?
Of sneeuw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik jou alleen maar bij relletjes zie posten, andere mensen napraat en vaak probeert persoonlijk te worden... ik zal vast pindakaas in mijn ogen hebben
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef _Led_ het volgende:
Vergeet Harakuju niet, die doet denning denigre neerbuigend over mijn nieuwe username !
'ken je users' is een moderatie-richtlijn op FOK! Heeft voor en nadelen natuurlijk.quote:
Hoort ook bij 'ken je users'quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
Pardon!
Blauwen neuken is tegenwoordig ook niets meer waard hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |