Ik weet niet of je mij daar als een helft van bedoelt, maar zo eentje flikkerde ik zonder pardon nog vóór de bruiloft buiten, en ik neem aan dat dat wederzijds is.quote:
Ik kom gewoon helemaal niet naar de meeting.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik kom daarom ook niet naar de meeting zonder camcorder!
Yup, koppig tot het eindquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:48 schreef maedel het volgende:
Sjezus, nou krijg ik vaak te horen dat ik iets naast me neer moet leggen...
Maar jij kan er ook wat van hoor _Led_
Ja, iemand moet het doen hèquote:
Wacht maar tot je getrouwd bentquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking trouwens...
Been there, done that, got the t-shirt....quote:
Ik zag hem al ja. Verwijderd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:53 schreef Darkwolf het volgende:
Psychokinese
Sorry hoor, maar van Hanoying krijg ik een persoonlijke steek onderwater aan het einde van zijn post en LED komt met ook met een persoonlijke post richting mij die al helemaal niet daar thuis hoort.
Leuk dat er word gevraagd om weer on topic te gaan en Hannoying nog daar aan toe, maar kan dan tenminste die persoonlijke reactie van LED weg gemod worden?
True that, maar toch zie ik weinig topics verschijnen van de kwaliteit vergelijkbaar met die van bijvoorbeeld 'automatisch schrift' enzo. Maar het val best mee. Laatste loodjes zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:54 schreef Topspin het volgende:
Vind ondanks alles dat de sfeer beter is geworden hier vergeleken met een paar jaar terug, kan liggen dat ik juist die topics aanklik waar de reacties normaal zijn of het is daadwerkelijk zo dat er minder geklooid wordt massaal. Kan dan ook liggen aan een andere manier van moddenen tevens dat er andere topics naar voren komen de laatste tijd.
mijlenverquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Jammer als je gaat trouwens. Ik weet nog wel dat je er net was toen had ik al zoiets van 'ohjee, die houdt het niet lang vol met die 'er vol op' instelling. Zat ik er toch een beetje naast gelukkig.
Idd, de onderwerpen zijn vele male interessanter dan jadiejadieja ,quote:Maar het blijft wel actie-reactie. Het blijft nu maar doorgaan want als de ene niet uithaald doet de ander het wel en dan komt daar weer een reactie etc etc. Die cyclus moet doorbroken worden. Het is hier geen anonieme bende wat betreft doorloop van users oid dus een beetje terughoudend gedrag van iedereen qua 'maar jij zei toen en toen jadiejada' zal een stuk helpen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:57 schreef Summers het volgende:
[..]
mijlenver, ik ga niet weg , en houd pas me mond als ik word overmeesterd door 10 man die mijn mond dichtplakken .
![]()
[..]
Idd, de onderwerpen zijn vele male interessanter dan jadiejadieja ,
opzouten met jadiejadieja !
ik kan me energie beter steken in oefenen van telekinese bijv , errug leuk die parapsychologie deel 1 topic.
Iemand had het over OBE en dat hij na 10 min met ogen dicht kon kijken , en door zijn huis kon lopen en volgens mij zei jij dat ook een keer van met die ogen dicht kijken ,
Ik heb dat ook weleens maar ervaar dat niet als OBE maar als kijken met de geest , ik voel me iig niet uit mijn lichaam ofzo , maar ben soms wel op andere plekken en ervaar dat als iets wat binnenin gebeurd dus weet niet of het hetzelfde is , iig genoeg om in te verdiepen .
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002260959/index.htmlquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef Topspin het volgende:
Hoe heet dat boek precies Jogy? Misschien eens leuk om tussendoor te doen in de lente.
http://www.lawofone.info/results.php?category=Pyramids Is ook wel een leuke over de piramides, wat er van waar is weet ik niet maar het is in ieder geval leuk leesvoerquote:Was ff op zoek naar hoe piramides gebouwd zijn, helemaal geen duidelijkheid in te krijgen alleen maar mogelijke theorien die niet bewezen zijn. Zelfs wikipedia heeft geen allesomvattend antwoord en blijft vaag op dat gebied. Na al die duizenden jaren zou je toch denken dat ze dat mysterie uit de wereld kunnen helpen, blijft dus bizar ook.
Zal eens overwegen of ik het ga aanschaffenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef jogy het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002260959/index.html
en
http://www.bol.com/nl/p/b(...)004904137/index.html Die heb ik op mijn mediaspeler gezet ( FLAC losless codec, anders verlies je gegevens en werkt het niet zo goed ofzo)
Had zelf ook een site gevonden maar daar moet ik voor betalen om de hele 3D animatie te zien hoe het in zijn werk is gegaan op een mogelijke manier en dat doe ik dus niet, liever eens op nieuwsgroepen zoeken erna.quote:http://www.lawofone.info/results.php?category=Pyramids Is ook wel een leuke over de piramides, wat er van waar is weet ik niet maar het is in ieder geval leuk leesvoer.
Meer actie is makkelijk hoor ! Gewoon je mening / geloof als feit verkondigen en binnen 3 minuten spat de actie van je scherm afquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef Topspin het volgende:
Ik wil meer actie hierBen soms aan het wachten op nieuwe reacties binnen een topic waar op te reageren valt.
Nee FB , net stonden er 12 pagina's en nu weer 6quote:
Maar dat zou niet mijn manier van posten zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meer actie is makkelijk hoor ! Gewoon je mening / geloof als feit verkondigen en binnen 3 minuten spat de actie van je scherm af
doe het niet !!! DOE HET NIET ZEG IK JE !!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |