abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:50:32 #251
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64998148
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef Summers het volgende:

[..]

En daar begon het dus , mijn woorden verdraaien omdat hij sinds de vorige keer al zei dat hij dat ging doen .
Dat negeerde ik dus begon hij over rood en oranje en we weten allemaal hoe dat gaat gezien het woordje feit . trollen trollen en nog eens trollen
Want we zijn leugenaars , weet hij veel dat we niet liegen , maar toch word het je aangerekend .
Ik had beter moeten weten idd , en voortaan reageer ik gewoon echt niet meer , kansloos en geen enkele nut en jammer voor degenen die wel serieus zijn .
ik zal je missen summers
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_64998293
Aangesproken voelen zal het ook zijn, heb dat zelf een hele tijd geleden gehad en werd toen zelfs genomineerd als meest serieuze user bij de awards, heb wel lering eruit getrokken en neem het dus echt niet meer allemaal zo serieus hier. Zal serieus ingaan op een discussie maar persoonlijke vetes heb ik genoeg van gehad vroeger. In real life ook een beetje dezelfde instelling maar daar is het iets moeilijker om dat principe te handhaven, alsnog een levensinstelling om het negatieve niet meer zoveel toe te laten want je schiet er bar weinig mee op. Minder opgefokt op FOK!
Genieten is toegestaan!!!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:32:50 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64999459
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef Topspin het volgende:
Aangesproken voelen zal het ook zijn, heb dat zelf een hele tijd geleden gehad en werd toen zelfs genomineerd als meest serieuze user bij de awards, heb wel lering eruit getrokken en neem het dus echt niet meer allemaal zo serieus hier. Zal serieus ingaan op een discussie maar persoonlijke vetes heb ik genoeg van gehad vroeger. In real life ook een beetje dezelfde instelling maar daar is het iets moeilijker om dat principe te handhaven, alsnog een levensinstelling om het negatieve niet meer zoveel toe te laten want je schiet er bar weinig mee op. Minder opgefokt op FOK!
QFT. Laat de andere maar flippen en lach erom, kan nooit meer fout gaan wat internet betreft .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:38:47 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64999658
quote:

[..]

En daar begon het dus , mijn woorden verdraaien omdat hij sinds de vorige keer al zei dat hij dat ging doen .
Dat negeerde ik dus begon hij over rood en oranje en we weten allemaal hoe dat gaat gezien het woordje feit . trollen trollen en nog eens trollen
Want we zijn leugenaars , weet hij veel dat we niet liegen , maar toch word het je aangerekend .
Ik had beter moeten weten idd , en voortaan reageer ik gewoon echt niet meer , kansloos en geen enkele nut en jammer voor degenen die wel serieus zijn .
Jammer als je gaat trouwens. Ik weet nog wel dat je er net was toen had ik al zoiets van 'ohjee, die houdt het niet lang vol met die 'er vol op' instelling. Zat ik er toch een beetje naast gelukkig. Maar het blijft wel actie-reactie. Het blijft nu maar doorgaan want als de ene niet uithaald doet de ander het wel en dan komt daar weer een reactie etc etc. Die cyclus moet doorbroken worden. Het is hier geen anonieme bende wat betreft doorloop van users oid dus een beetje terughoudend gedrag van iedereen qua 'maar jij zei toen en toen jadiejada' zal een stuk helpen.
Vrijheid
pi_64999866
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:32 schreef jogy het volgende:

[..]

QFT. Laat de andere maar flippen en lach erom, kan nooit meer fout gaan wat internet betreft .
En het dubbele voordeel is dan ook dat het vanzelf stopt, blijf je erop ingaan dan blijft het doorgaan tot in den treure. Maar dat is wat jij ook beweerd van die actie reactie, blijft er een reactie komen dan is de kans op een nieuwe actie van de andere kant groot. Gisteren in mijn topic over thee had ik ook maar beter niet kunnen reageren, af en toe denk ik dat een reactie plaatsen op een post nodig is maar soms is het maar beter om dat niet te doen. Eigen topic om zeep helpen is het dan ook Gisteren was ik dan niet opgefokt maar heb gereageerd erop en dat is soms al voldoende voer. Topic over die thee was dan ook een apart topic en lokt vanzelf reacties uit net zoals hier bepaalde topics bepaalde reacties uitlokken maar goed, het gaat hier niet over thee
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:45:21 #256
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64999893
wat dachten we van een TRU meeting
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:00:29 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65000434
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Michielos het volgende:
Zou op zich wel goed zijn. Eerst mag men elkaar met schuimrubberen knuppels slaan tot ze moe zijn, daarna een collectieve meditatie en als afsluiter veel, heel veel bier. Iedereen verplicht aanwezig.
Vrijheid
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:02:37 #258
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65000506
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Michielos het volgende:
Zou niet eens zo verkeerd zijn, mensen achter hun veilige toetsenbord weghalen
The truth was in here.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:08:44 #259
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65000740
hahaha ik stel ons echt voor op een terras. compleet aan het flamen en schelden

en idd... kussengevecht ofzo, daarna bier...veel bier
pi_65000790
En natuurlijk een kampvuur als afsluiter van de avond waar de regendans wordt gedanst
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:16:25 #261
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65001036
Smilies tekenen op bordjes en omhoog houden
The truth was in here.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:18:38 #262
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65001124
vooral deze
pi_65002346
De modjes moeten dan in het blauw gekleed komen naar de meeting en de anderen helemaal in het zwart. Op de achterkant van de kleding op de rug heel groot je username zoals bij voetbal ook gebeurt, het nummer is je user id die onder de naam komt te staan

Het beste is dan een gewaad zoals bij harry potter.

[ Bericht 9% gewijzigd door Topspin op 13-01-2009 20:05:05 ]
pi_65003105
_LED_ komt als Lord Scepticus.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:22:49 #265
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65003829
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Topspin het volgende:
_LED_ komt als Lord Scepticus.
LOL
The truth was in here.
pi_65005257
Nu nog een afgelegen kasteel uit de middeleeuwen afhuren met bar waar alle soorten drank te krijgen is en de meeting word een succes

Begin moe te worden maar blijf nog op totdat ik omval van vermoeidheid anders kan ik weer een slaappil gaan innemen omdat ik anders de hele nacht wakker lig. Moe zijn is niet voldoende om in slaap te vallen hier, moet omvallen van vermoeidheid. Benieuwd hoe het deze zomer gaat verlopen met slapen het lichter is overdag en 's nachts. De vogels die om 4:30 beginnen met fluiten Heb al oordopjes besteld bij ebay die al het geluid tegen houden, ben benieuwd of het werkt.

That's for now, tijd voor de 8e sigaret van vandaag Van 30 per dag naar 10 per dag.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:33:16 #267
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65006724
haha we moeten sowieso echt eens zo een meeting houden. Dan zien mensen dat iedereen in real life eigenlijk heel aardig is en in for a laugh. Dan zien de skeptici wellicht dat de gelovers niet allemaal geitenwollensokkendragende vrije schoolse hippies zijn en de gelovers dat ik niet in een wit dokterspak aankom om proeven te doen wanneer er bier te halen valt
pi_65007324
Ben nog nooit naar een meeting geweest, lijkt me best vreemd om mensen ineens in het echt te zien in plaats van de letters op het scherm. Ben dan wel wat terughoudend wat dat betreft ook, maar dan misschien in de toekomst ooit. Meeting-vrees is misschien iets te zwaar uitgedrukt
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:08:26 #269
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65008332
jong ik geef je wat duvels en dan ga je los "swa"
pi_65008466
Wilde net schrijven, ik drink me van te voren wat moed in Ga ik met dubbele tong praten en dan lijkt het gewoon alsof ik geesten aan het oproepen ben dus dan valt dat ook niet op. Moet dat topic eens opzoeken hier, ooit een topic geweest over " In tongen" praten, vaag topic over mensen die ineens een vreemde niet bestaande taal gaan spreken vanuit het niets alsof ze bezeten zijn

http://www.aciweb.nl/forum/viewtopic.php?p=4368 Hier iets over in tongen praten, op een christelijke site nog wel dus waarschijnlijk geen duivels spel

Heb ondertussen 11 dagen geen bier of wat anders gehad, ook laatste 2 dagen geen koffie. Alleen maar thee thee en nog eens thee. Nu ook ontspanningsthee. Wil 15 kilo kwijt en sowieso sporten, op speciale gelegenheden en in de lente op het terras zal ik dan een witbier gaan pakken. 3 kilo kwijt ondertussen in 2 weken tijd ongeveer, scheelt toch per dag een dosis calorien dat laten staan van bier.

[ Bericht 7% gewijzigd door Topspin op 13-01-2009 22:18:11 ]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:16:53 #271
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65008691
hahah ik ben al gestopt met montignac:D ik heb sowieso alleen een bierpensje. dus drink ik gewoon geen bier meer en ga ik wat sporten Drink wel wijn ofzo:)
pi_65008904
Hier ook bierpensje en ook wat meer spek op de rug en benen vergeleken met toen ik veel sportte, maakt me verder niet veel uit hoe het uitziet maar wil gewoon fitter worden zoals vroeger. Tevens gezond lichaam en gezonde geest gedachte die steeds meer gaat heersen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:47:18 #273
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65010229
ik sport nu nog amper. ik ben sowieso een ectomorf type persoon maar bierpensje mag wel weg:)
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:41:24 #274
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65014951
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:46 schreef Topspin het volgende:

[..]

Te serieus zijn is ook niet goed. Niet meer reageren vanwege een andere user daar doe je tevens jezelf tekort mee, zeker als er ook users zijn die je wel liggen. Op een forum waar iedere dag 600 users online zijn gemiddeld genomen is het logisch dat niet iedereen in je straatje past. Focus naar het positieve en dan inderdaad negeren van het negatieve.
Dus dat , negeren van het negatieve , sommige mensen zijn zo overtuigt van hun waarheid dat ze een andere waarheid menen meteen te moeten indammen voor het geval iemand anders het wel geloofd , lijkt wel .
quote:
Weet niet of je bedoeld dat je niet meer reageert op de users die je niet liggen of dat je bedoeld dat je HELEMAAL niet meer post vanwege een select groepje users.
alleen niet op trollen .
quote:
Maar nogmaals, zo serieus. Het leven wordt er niet makkelijker op
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:27:07 #275
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_65019179
quote:

[..]

Ja joh, draai het gewoon weer even om
JIJ bent degene die de hele tijd mijn woorden verdraait.
Zomaar een voorbeeldje :
De ziel weegt 21 gram ; jij zegt dat ik denk dat als iets niet wetenschappelijk bewezen is het ook niet bestaat, terwijl ik vlak ervoor heb gezegd dat ik dat juist NIET denk.
quote:
Dat negeerde ik dus begon hij over rood en oranje
Nee hoor, jij begon over dat iets rood of oranje is en er niks tussenin kan zijn.
Aangezien iedere kleuter weet dat er tussen kleuren in andere gradaties zijn wees ik je enkel even op het feit dat je weer eens onzin verkondigde.
(Nog eens aangetoond door het feit dat je de kleur die ik postte kinderachtig weigerde te benoemen als rood of oranje terwijl dat volgens jou o zo simpel zou zijn )
Dat jij vervolgens wilt blijven volhouden dat er tussen rood en oranje niks is en daarmee de discussie lang wilt oprekken in de hoop dat ik je uit verveling gelijk geef ligt enkel aan jouw koppig stupide onvermogen om je ongelijk toe te geven en mijn koppige onvermogen om jou met onzin weg te laten komen.
quote:
en we weten allemaal hoe dat gaat gezien het woordje feit . trollen trollen en nog eens trollen
Niet liegen ?
Ik heb je inmiddels flink wat links gegeven waar voor iedereen na te lezen is hoe je woorden verdraait,
dus ik hoef hier voorlopig echt niet meer op in te gaan
quote:
Prima!
Helaas heb je dat al vaker beloofd, en toch reageer je na een paar dagen (of soms zelfs uur) al weer.
Wanneer hou je nou eens voet bij stuk ?
Succes !

[ Bericht 1% gewijzigd door _Led_ op 14-01-2009 09:39:19 ]
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')