ik zal je missen summersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef Summers het volgende:
[..]
En daar begon het dus , mijn woorden verdraaien omdat hij sinds de vorige keer al zei dat hij dat ging doen .
Dat negeerde ik dus begon hij over rood en oranje en we weten allemaal hoe dat gaat gezien het woordje feit . trollen trollen en nog eens trollen
Want we zijn leugenaars , weet hij veel dat we niet liegen , maar toch word het je aangerekend .
Ik had beter moeten weten idd , en voortaan reageer ik gewoon echt niet meer , kansloos en geen enkele nut en jammer voor degenen die wel serieus zijn .
QFT. Laat de andere maar flippen en lach erom, kan nooit meer fout gaan wat internet betreftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef Topspin het volgende:
Aangesproken voelen zal het ook zijn, heb dat zelf een hele tijd geleden gehad en werd toen zelfs genomineerd als meest serieuze user bij de awards, heb wel lering eruit getrokken en neem het dus echt niet meer allemaal zo serieus hier. Zal serieus ingaan op een discussie maar persoonlijke vetes heb ik genoeg van gehad vroeger. In real life ook een beetje dezelfde instelling maar daar is het iets moeilijker om dat principe te handhaven, alsnog een levensinstelling om het negatieve niet meer zoveel toe te laten want je schiet er bar weinig mee op. Minder opgefokt op FOK!![]()
Jammer als je gaat trouwens. Ik weet nog wel dat je er net was toen had ik al zoiets van 'ohjee, die houdt het niet lang vol met die 'er vol op' instelling. Zat ik er toch een beetje naast gelukkig. Maar het blijft wel actie-reactie. Het blijft nu maar doorgaan want als de ene niet uithaald doet de ander het wel en dan komt daar weer een reactie etc etc. Die cyclus moet doorbroken worden. Het is hier geen anonieme bende wat betreft doorloop van users oid dus een beetje terughoudend gedrag van iedereen qua 'maar jij zei toen en toen jadiejada' zal een stuk helpen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef Summers het volgende:
[..]
En daar begon het dus , mijn woorden verdraaien omdat hij sinds de vorige keer al zei dat hij dat ging doen .
Dat negeerde ik dus begon hij over rood en oranje en we weten allemaal hoe dat gaat gezien het woordje feit . trollen trollen en nog eens trollen
Want we zijn leugenaars , weet hij veel dat we niet liegen , maar toch word het je aangerekend .
Ik had beter moeten weten idd , en voortaan reageer ik gewoon echt niet meer , kansloos en geen enkele nut en jammer voor degenen die wel serieus zijn .
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
[..]
QFT. Laat de andere maar flippen en lach erom, kan nooit meer fout gaan wat internet betreft.
Zou op zich wel goed zijn. Eerst mag men elkaar met schuimrubberen knuppels slaan tot ze moe zijn, daarna een collectieve meditatie en als afsluiter veel, heel veel bier. Iedereen verplicht aanwezig.quote:
Zou niet eens zo verkeerd zijn, mensen achter hun veilige toetsenbord weghalenquote:
LOLquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Topspin het volgende:
_LED_ komt als Lord Scepticus.
Dus dat , negeren van het negatieve , sommige mensen zijn zo overtuigt van hun waarheid dat ze een andere waarheid menen meteen te moeten indammen voor het geval iemand anders het wel geloofd , lijkt wel .quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:46 schreef Topspin het volgende:
[..]
Te serieus zijn is ook niet goed. Niet meer reageren vanwege een andere user daar doe je tevens jezelf tekort mee, zeker als er ook users zijn die je wel liggen. Op een forum waar iedere dag 600 users online zijn gemiddeld genomen is het logisch dat niet iedereen in je straatje past. Focus naar het positieve en dan inderdaad negeren van het negatieve.
alleen niet op trollen .quote:Weet niet of je bedoeld dat je niet meer reageert op de users die je niet liggen of dat je bedoeld dat je HELEMAAL niet meer post vanwege een select groepje users.
quote:Maar nogmaals, zo serieus. Het leven wordt er niet makkelijker op
Ja joh, draai het gewoon weer even omquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee hoor, jij begon over dat iets rood of oranje is en er niks tussenin kan zijn.quote:Dat negeerde ik dus begon hij over rood en oranje
Niet liegen ?quote:en we weten allemaal hoe dat gaat gezien het woordje feit . trollen trollen en nog eens trollen
Prima!quote:Ik had beter moeten weten idd , en voortaan reageer ik gewoon echt niet meer , kansloos en geen enkele nut en jammer voor degenen die wel serieus zijn .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |