Ik echt nooit meer iets over mevrouw Beschouw zeggen. Nooit meer. Sindsdien krijg ik nooit meer slurfenpuntenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoezo weekend? Doe jij het alleen in de weekends dan?
kom je nu meequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik echt nooit meer iets over mevrouw Beschouw zeggen. Nooit meer. Sindsdien krijg ik nooit meer slurfenpunten
Double checkquote:
Die grootte is beter, maar blijft een beetje een standaard dertien in een dozijn foto. Maar we zien wel waar voor gekozen wordt.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Talenten uit Honduras zien voor het eerst sneeuw.
Jij weet nog niet dat bij elke foto hier waar een hond op staat binnen no time Honduras onder de foto staatquote:
Nee, maar dan nog steeds vind ik hem grappig hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat bij elke foto hier waar een hond op staat binnen no time Honduras onder de foto staat
Toch eigelijk wel grappigquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Honden Afellay hebben het tyfus koud
Nou, ik geloof dat ik in mijn tijd meer 'niet voetbalspelers' foto's heb gezien dan welquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef SCH het volgende:
Veel onderschriften zijn weer leuk. Niet dat we iedere keer zo'n hele a-typische foto moeten hebben maar het is toch wel aardig om soms even te zoeken naar een foto met iets anders dan een voetballer die zijn been uitsteekt naar een andere speler.
quote:Rumille
Talenten uit Honduras zien voor het eerst sneeuw.
quote:Gordon_Shumway
Fokker blij met nieuwe ontwikkeling: 'Ze dekken elkaar nu veel beter.'
quote:sjimz
Unieke voetbaldrieling ontdekt: Hi, Ha en Hon De Lul.
De opmaak is hier te vinden.quote:FritsVanEgters
Van Hanegem leeft zich uit op zijn honden
Alsof dit een goed jury is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een kutjury, ondanks dat ik gewonnen heb. Had echt poedelangst... Zal proberen de jurering ergens tussendoor te proppen vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |