Maak het op een andere manier wel goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Kies mij dan gewoon een keertje. Ik ben notabene voor Ajax..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maak het op een andere manier wel goed
Nee, ik wil punten. En zo'n mooie avatar door jou gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:-FritsVanEgters-
-"Koud hè?!"-
quote:-TheVulture-
-Castro: "Jongens, volgens mij gaat zo'n polonaise toch echt anders"-
quote:-EnGCatjuh-
-Iglo Roda JC nog niet helemaal goed geïsoleerd.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Koekz-
-Castro was vergeten dat hij zijn shirt niet met zijn blauwe spijkerbroeken mee moet wassen.-
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe moeilijk jury zijn is, want je wint nooit.
Niet geneukt afgelopen weekend ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef Rumille het volgende:
Wat een klote jury.
Ik echt nooit meer iets over mevrouw Beschouw zeggen. Nooit meer. Sindsdien krijg ik nooit meer slurfenpuntenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoezo weekend? Doe jij het alleen in de weekends dan?
kom je nu meequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik echt nooit meer iets over mevrouw Beschouw zeggen. Nooit meer. Sindsdien krijg ik nooit meer slurfenpunten
Double checkquote:
Die grootte is beter, maar blijft een beetje een standaard dertien in een dozijn foto. Maar we zien wel waar voor gekozen wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |