Mijn hemel, wat zijn dat voor jokers daar in het noorden.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Een lollig bedoelde verbastering van Cvitanich:
[..]
Wat een vondst!
Dat was met spelfout "Shwalbuarez"quote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Schwalbuarez kwam toch ook van hun af?.
Dat eerbetoon aan een dode Ajax supporter die een fantast bleek te zijn was wel een behoorlijke failquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Anerson was nog het mooist..
Zijn er eigenlijk ooit epic fails op Ajax doeken geweest?
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat eerbetoon aan een dode Ajax supporter die een fantast bleek te zijn was wel een behoorlijke fail
Met je staat er ook gigantisch op en dan kop kun je amper lezenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef BB-boy het volgende:
Deze blijft toch wel het mooist (zeker gezien het aantal doelpunten dat hij tegen feyenoord heeft gemaakt).
[ afbeelding ]
Gewoon gaan man, ik sla de ramen er wel uit als er iets gebeurd voor jequote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
Toch leuke herinneringen aan![]()
Zit zwaar te twijfelen om dit jaar te gaan, het is natuurlijk een geweldige wedstrijd maar ik vind het uitvak daar 38348x niks zo onder dat water door als enigste uitgang etc![]()
Ik zie het nog wel
Dat haalt me direct over.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, ik sla de ramen er wel uit als er iets gebeurd voor je
Die tyfushonden laten me tot dusver nog niet toe op het forum.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:
Kan iemand daar het plaatje van Suarez die zijn middelvingers opsteekt posten? Ben er te lui voor
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Houniet het volgende:
GODVERDOMME IK MIS FEYENOORD THUIS KUT WINTERSPORT.
wees blijquote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Houniet het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
http://www.smug.nl/2006/02/ciao_viggo_ajacieden_eerden_fi.php
.
Niet lachen dit is écht KUT.quote:
Gewoon cancelen die hap man. De klassieker gaat voor!quote:
Een 'kut' luxeprobleem ja.quote:
De klassieker is Feyenoord - Ajaxquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gewoon cancelen die hap man. De klassieker gaat voor!
Ik doe me Marseille shirt van Cisse aan, ben ik nu een boefje?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat haalt me direct over.
met je fiorentina shirt
Het was geen gozerquote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Riro het volgende:
Was een gozer die zich op internet voordeed als fanatiek Milaan en Ajaxsupporter. Heeft zich geloof ik bijna 2 jaar zo voorgedaan en heeft daarna een 'ongeluk' gehad. Achteraf bleek die hele Viggo één groot verzinsel te zijn.
ik ben net toegelaten. kijken of ze happen op m'n trolactiequote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die tyfushonden laten me tot dusver nog niet toe op het forum.
Maar goed Luukdegekste schrikt wellicht dusdanig af
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef superjood het volgende:
[..]
De klassieker is Feyenoord - Ajax
Ik zou die wintersport afzeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Houniet het volgende:
Post de foto van Luis.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik ben net toegelaten. kijken of ze happen op m'n trolactie![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik doe me Marseille shirt van Cisse aan, ben ik nu een boefje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Als je ook zo'n bazen kapsel hebt wel ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik doe me Marseille shirt van Cisse aan, ben ik nu een boefje?
probeer ze eerst wijs te maken dat hun nieuwe Deense aankoop een Ajax fan is. m'n Nevland avatar krijgt echter meer negatieve aandacht to nu toe (verrader!!)quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
probeer ze eerst wijs te maken dat hun nieuwe Deense aankoop een Ajax fan is. m'n Nevland avatar krijgt echter meer negatieve aandacht to nu toe (verrader!!)
Hendrik_rekkof tochquote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
probeer ze eerst wijs te maken dat hun nieuwe Deense aankoop een Ajax fan is. m'n Nevland avatar krijgt echter meer negatieve aandacht to nu toe (verrader!!)
quote:Welkom Nicklas! Ben benieuwd of hij het gat van Powel kan opvullen. Hij heeft gezegd dat hij in z'n carriëre graag bij Ajax wil spelen en dat het zijn droomclub is.. nou dan moet je eerst presteren bij ons jongen :fcg: Succes!! Laat zien wat je waard bent!!
quote:Hendrik_rekkof
quote:Kan dat niet verboden worden die avatars met verraders?
Appelvlaai.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat zijn dat voor jokers daar in het noorden.
Die vind ik dan nog wel redelijk verzonnen van jullie.quote:
jaquote:
Doen!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
jaze happen verder nog niet echt. misschien toch maar Suarez in het Groningen-Ajax topic plaatsen.
Go for itquote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
jaze happen verder nog niet echt. misschien toch maar Suarez in het Groningen-Ajax topic plaatsen.
Dit is veel te subtiel voor ze.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |