binnen 10 minuten gewist en een ban voor de poster.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:
Kan iemand daar het plaatje van Suarez die zijn middelvingers opsteekt posten? Ben er te lui voor
Heb je die foto nog?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:
Kan iemand daar het plaatje van Suarez die zijn middelvingers opsteekt posten? Ben er te lui voor
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:
Mooi.quote:
quote:Je account is aangemaakt. Dit forum vereist echter accountactivatie door een beheerder. Een e-mail werd naar de beheerders gezonden en je wordt geïnformeerd als je account geactiveerd is
Bron: AD Sportwereld.quote:Voor Ajax op zoek in Zuid-Amerika...
Door WILLEM SCHÜNGEL, clubreporter Ajax
[LEZERSBIJDRAGE] Geheel tegen mijn morele verlichting in om wekelijks een stukje te schrijven, laat ik nu al een paar weken verstek gaan. Laat ik niet geheimzinnig doen over het hoe en wat. Onlangs op de tribune met Gerrie Muhren van gedachten gewisseld. We waren het nogal eens met elkaar eens. Sterker nog, hij was (in tegenstelling tot veel van de vaste reageerders op mijn bijdrages) het zelfs roerend met me eens.
Ons voornaamste gesprek ging over het ontbreken van een fatsoenlijke verdediger die een spits het leven zuur maakt. Of nee, eentje die hem gewoon onder de zoden schoffelt. Gelukkig leest Marco mijn stukjes ook en is hij tot inkeer gekomen. Oleguer is zijn plaats niet meer zeker.
Leuke vent die Gerrie. Zo leuk zelfs, dat ik dankzij hem nu in Zuid-Amerika zit. Scoutingstripje heet dat. En passant bekijk ik wat toeristische ditjes en datjes, maar het draait voornamelijk om het spotten van een bikkelharde verdediger die Ajax de nodige smeerlapperij bijbrengt. Een soort Suarez, maar dan achterin.
Je zou zeggen dat dat hier een eitje moet zijn. Er is echter een probleem. Alle competities zijn al een maand ten einde. De kampioenen zijn bekend en de spelers liggen op het strand van Rio de Janeiro of Punta del Este. Niet getreurd, dan ga ik me daar gevoegelijk tussen mengen. Cocktailtje in de ene hand, notitieboekje in de andere. Ik houd u op de hoogte.
U zult begrijpen dat mijn stukjes dan ook wat korter zijn dan te doen gebruikelijk. De scherpe analyses leest u over een maand weer. Tot die tijd zult u het met mijn reis/annex-scoutingsverslagen moeten doen. En, zoals gezegd, momenteel is er weinig nieuws van het front.
Of het moet zijn dat ik momenteel in een land vertoef waar het enige dat ze van Nederland weten is: 1. dat er hoeren rondlopen, 2. de drugs gratis is en 3. godbetere het, dat PSV al jaren kampioen is. Dankzij ene Jefferson Farfan. Dat hij momenteel niet meer voor PSV speelt laten we voor het gemak maar even buiten beschouwing.
Mooie boel is dat. Ik ga even wat Ajaxweetjes hier in de plaatselijke tent droppen. Je moet toch ergens beginnen.
Wie gaat dan voor je doen dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
binnen 10 minuten gewist en een ban voor de poster.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn deen
voor deze editie volop ingeslagen?
Wat een vondst!quote:stinknaariets
Wat schattigquote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
Oh jee de "klassieker" komt er weer aan en de gruningse boertjes slaan weer op hol
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=2553
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Een lollig bedoelde verbastering van Cvitanich:
[..]
Wat een vondst!
Ik vind het echt belachelijk dat dat zo lang moet duren. Supporters zijn ondergeschikt aan de commercie.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog steeds niets bekend dus over Fiorentina uit. Hopelijk spelen we donderdags, maar die kans acht ik zeer klein
Het blijft matig dat je niet gaat ouwe.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk dat dat zo lang moet duren. Supporters zijn ondergeschikt aan de commercie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |