DE OP IS HIER TE VINDEN! 
quote:Rutten deed voor de winterstop bijna nooit een beroep op het duo. De trainer wil af van overbodige krachten en veroordeeld Streit en Løvenkrands tot wedstrijden in het tweede elftal van Schalke.
Toen hij transfervrij was, had ik hem graag zien komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wie was er hier ook al weer lyrisch over Lovenkrands?
[..]
Transferwindow is ook al bijna gesloten inderdaad......quote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef KirkLazarus het volgende:
D'r komt geen hol meer.
Nee, hij eet graag kauwgom.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef BartBunny het volgende:
ken hij net zo goed reppen als rio?
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68423quote:Ajax is voor mij...
,,Mijn alles, na mijn vrouw en kinderen natuurlijk. Het is de mooiste club van het land."
T gaat om de volgordequote:Op maandag 5 januari 2009 10:45 schreef TheJanitor het volgende:
Het moet natuurlijk mooiste club ter wereld zijn.
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:45 schreef TheJanitor het volgende:
Het moet natuurlijk mooiste club ter wereld zijn.
Voor kwaliteit moet je betalen. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:06 schreef MaxPower het volgende:
¤ 25,30 voor een eigen vervoerkaartje Ajax - sc Heerenveen.![]()
![]()
![]()
Jodenprijzen.
Ben je wel eens in (het uitvak van) de Arena geweest?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:21 schreef TheJanitor het volgende:
Voor kwaliteit moet je betalen. Zo gaat dat nu eenmaal.
Kreeg je er ook voedselbonnen bij?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:06 schreef MaxPower het volgende:
¤ 25,30 voor een eigen vervoerkaartje Ajax - sc Heerenveen.![]()
![]()
![]()
Jodenprijzen.
Het uitvak is beroerd ja.. ik zat er toen met de jubileummatch tussen Ajax en barca..quote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben je wel eens in (het uitvak van) de Arena geweest?
Portugal dit jaar dacht ik..quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Speelt ajax nog in dubai zoals afgelopen winter?
quote:
Zaterdag Stuttgart meen ik mij te herinneren.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]Albufeira ongeveer. Ze spelen ook nog een wedstrijdje tegen Stuttgart, toch?
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zaterdag Stuttgart meen ik mij te herinneren.
Daar doen ze wat makkelijker over een brokje hasj van twee gram?quote:
Laten we het hopenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar doen ze wat makkelijker over een brokje hasj van twee gram?
Terecht aangehouden toch ?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Wat een verhaal was dat zeg.
Kan het me niet voorstellen. Of Eurosport moet een gekke bui hebben. Maar 15h voor een potje voetbal is over het algemeen geen tv-wedstrijd (voor oefenwedstrijd-niveau dan).quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is er al duidelijkheid of die wedstrijd op TV komt?
quote:Volgens een Nigeriaans radiostation heeft Ajax een bod uitgebracht op Portsmouth-spits Nwanko Kanu. De Amsterdammers zouden 2,35 miljoen euro hebben geboden op de ex-Ajacied.
Opvallend is dat ook Fiorentina, Ajax-tegenstander in de UEFA Cup, belangstelling heeft. Zij zouden echter een bijna een miljoen euro minder geboden hebben op de Nigeriaanse aanvaller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |