Ik zou me nog eens verdiepen in hoe dat nou precies gebeurd isquote:Op maandag 5 januari 2009 01:31 schreef cultheld het volgende:
Dit is ze allemaal ontnomen door religieuze machtswellustelingen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 05:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Men voelt zich kennelijk zeker genoeg, dat het niet voor een tribunaal oid zal komen, dit nu open en bloot te doen.
Klikken op eigenrisico
In Libanon (en Fallujah) gebeurde het vooral 's nachts.
Aan de andere kant zien we niet wat het aanricht op de grond. En dan is zo'n foto van een brandbom niet zo schadelijk vanuit PR standpunt bekeken. Sowieso laat de media niets of nauwelijks iets van de slachtoffers zien.
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ziekelijk
Dit vind ik erger dan die palestijnse kinderen met speelgoedgeweren.
Dit is van libanon.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:11 schreef Mylene het volgende:
Dat plaatje hierboven heb ik eerder gezien. Volgens mij uit de Irak oorlog.
Ze zitten sinds Fallujah idd ook onder de paraplu van de VS. Die hebben het daar gebruikt dus waarom Israel nu (en al eerder) niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 07:35 schreef Ylias het volgende:
[..]
Dit is het resultaat van de gebruikte fosfor in Gaza.
Ach...waarom zou Israel ze niet weer kunnen gebruiken als ze de fosforbommen al eerder ongestraft en met succes tegen Hezbollah hebben gebruikt? Wie houdt ze tegen? De Vn, de VS? Nederland?
Die heb ik ook eerder gezien. Is ook al oud.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:54 schreef kirpeknots het volgende:
Hier. Leuk filmpje over Hamas troepentransport.
http://www.liveleak.com/view?i=116_1231063776
Niet erg netjes vind ik zelf.
Hamas opereert ook vanuit ziekenhuizen en doen zich soms voor als lid van de medische staf.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:54 schreef kirpeknots het volgende:
Hier. Leuk filmpje over Hamas troepentransport.
http://www.liveleak.com/view?i=116_1231063776
Niet erg netjes vind ik zelf.
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:03 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Let's kick some Ham-ass
Denk dat Iran zich een olie-boycot niet kan veroorloven met de gedaalde prijs en het ontbreken van voldoende interne raffinage capaciteit.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:48 schreef Reki het volgende:
Iranian military commander: Cut oil exports to Israel`s supporters (Reuters)
Dus we kunnen weer een oliecrisis verwachten?
Die gaf ik één post eerder. Beter lezen... Zoals gezegd, heb ik niet echt een mening over dit conflict. Ik zie twee partijen die lijnrecht tegenover elkaar staan, die allebei vinden dat ze het gelijk aan hun zijde hebben en die allebei geen centimeter willen wijken. Complete onwil om vreedzaam naast elkaar te leven en een boel (vooral religieus gevoede) intolerantie. Ik heb voor geen van beide partijen begrip.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:56 schreef Meki het volgende:
Hoe kijk jij tegen Israel en de burgersramp in Gaza ? en hoe kijk jij naar de ziekenhuisdrama's in Gaza die nu voort gaan.? beter gezegd wat is jou mening
hmmmm en daarom is de VS dus Irak binnengevallen, beetje olie controleren en zo Iran monddood makenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Denk dat Iran zich een olie-boycot niet kan veroorloven met de gedaalde prijs en het ontbreken van voldoende interne raffinage capaciteit.
yep en dan janken als het ziekenhuis platgebombardeerd wordt. Ziek volkquote:Op maandag 5 januari 2009 09:10 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hamas opereert ook vanuit ziekenhuizen en doen zich soms voor als lid van de medische staf.
Zij staat sowieso bekend om het gebruik van menselijke schilden.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3648020,00.html
En nu weer goedpraten dat ziekenhuizen worden platgebombardeerd.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:59 schreef Klummie het volgende:
[..]
yep en dan janken als het ziekenhuis platgebombardeerd wordt. Ziek volk
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gaf ik één post eerder. Beter lezen... Zoals gezegd, heb ik niet echt een mening over dit conflict. Ik zie twee partijen die lijnrecht tegenover elkaar staan, die allebei vinden dat ze het gelijk aan hun zijde hebben en die allebei geen centimeter willen wijken. Complete onwil om vreedzaam naast elkaar te leven en een boel (vooral religieus gevoede) intolerantie. Ik heb voor geen van beide partijen begrip.
Propaganda jongen, propaganda. Van beide kanten. Onthou dat.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Echter wat we nu zien is dat de ene partij de andere partij compleet met de grond gelijk maakt. Burgers inbegrepen. En ik vind het gewoon stuitend dat men het hier goed komt praten. Met argumenten (sommigen althans) als: tja ze willen toch sterven in de Jihad enzovoort.
Kan ik persoonlijk niet zo goed tegen.
Ja hèquote:Op maandag 5 januari 2009 12:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
En nu weer goedpraten dat ziekenhuizen worden platgebombardeerd.
Goed bezig.
Dit negeren de mensen nietquote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[ afbeelding ]
De arme kinderen toch.
En dit negeren de mensen wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |