abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 15:28:02 #226
798 voyeur
bemoeit zich
pi_64688111
quote:
14:38 FM: We try to avoid civilian deaths, but Hamas is hiding behind civilians (Haaretz)
14:36 Livni: We are not trying to punish the Gaza population (Haaretz)
14:35 Livni: We represent the fight against extremism and terror (Haaretz)
14:35 FM Livni: Israel is exhibiting legitimate self-defense (Haaretz)
Hoe vaker je het zegt, hoe meer mensen je geloven is Livni's motto?
Here we are now, entertain us.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:34:24 #227
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64688366
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:23 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

En in Israël tuig dat terroristische cellen denkt te kunnen opruimen door bombarderen en schijt hebben aan de consequenties voor de burgerbevolking.

Maar ja, zullen ze wel afgekeken hebben van de Amerikanen.
Die burgers die Hamas stemde? Gene enkele medelijden mee.
Nowadays Clancy can't even sing.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:39:55 #228
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_64688612
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef neilyoung het volgende:
Dat is jouw probleem. Btw, slechts 65% stemde Hamas, dat laat 35% over. Op 1,5 miljoen is dat toch nog een flinke groep.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_64688749
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef UberPhreak het volgende:

[..]

Nou die raketten maken anders ook flinke kuilen hoor net als die duitsers hier
Haha !
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 5 januari 2009 @ 15:44:14 #230
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64688774
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem. Btw, slechts 65% stemde Hamas, dat laat 35% over. Op 1,5 miljoen is dat toch nog een flinke groep.
Uiteindenlijk leiden de goede altijd onder de slechte hoe kwalijk ook, je kan niet wachten tot die 65% je uit heeft gemoord.
pi_64689260
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef neilyoung het volgende:

[..]

Al die burgers die op Israel steunen, geen enkel medelijden mee.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:54:55 #232
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64689286
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef voyeur het volgende:

[..]

Hoe vaker je het zegt, hoe meer mensen je geloven is Livni's motto?
Volgens mij komt dat gewoon uit een interview.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:59:27 #233
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64689495
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Al die burgers die op Israël steunen, geen enkel medelijden mee.
Dat is achterlijk want Israël is geen terroristische staat i.t.t. Palestina.
pi_64689736
Absoluut is Israel een van de grootste terroristische organisatie van de hele universum
  maandag 5 januari 2009 @ 16:06:13 #235
232678 John.Milton
pi_64689832
Ik heb zo'n voorgevoel dat de discussie weer naar een dieptepunt gaat zakken.
pi_64689878
  FOK!fotograaf maandag 5 januari 2009 @ 16:09:30 #237
145146 Andyy
pi_64689982
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

1.5 miljoen inwoners hoeft nog niet te betekenen dat er ook zoveel mensen hebben gestemd
vrouwens mogen er niet eens stemmen
  FOK!fotograaf maandag 5 januari 2009 @ 16:10:33 #238
145146 Andyy
pi_64690030
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:06 schreef John.Milton het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat de discussie weer naar een dieptepunt gaat zakken.
gaat het ook, meki die allerlei dingen roept en mensen die dan op die troll gaan happen
  maandag 5 januari 2009 @ 16:12:12 #239
232678 John.Milton
pi_64690110
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Andyy het volgende:

[..]

gaat het ook, meki die allerlei dingen roept en mensen die dan op die troll gaan happen
Ik heb het liever over de vorderingen die gemaakt worden.
pi_64690232
quote:
Het zijn altijd de vaders die het overleven bij de palestijnen. Houden ze die baby's voor hun borst of zo om de Israelische kogels tegen te houden
pi_64690309
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik heb het liever over de vorderingen die gemaakt worden.
zie voorlopig geen vorderingen,,alleen bloed en geweld.
Eind van de week, kan men misschien wat bereiken, niet eerder, hoorde ik.
onderschat een ander niet en overschat jezelf niet
  Redactie Frontpage maandag 5 januari 2009 @ 16:16:59 #242
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_64690366
NOS:

Israël ziet niets in de stationering van internationale waarnemers in de Gazastrook na een bestand. Dat heeft minister Livni van Buitenlandse Zaken laten weten aan de EU-missie die daarom had gevraagd.

De missie bestond uit Livni's collega's van Frankrijk, Zweden en EU-voorzitter Tsjechië. Livni zei verder dat haar ministerie de bureaucratie rond het verlenen van noodhulp aan de Gazastrook probeert te verminderen.

De gevechten gaan intussen door. Aan Palestijnse kant zouden vandaag zeker 20 burgers zijn omgekomen, merendeels leden van twee families

Het is duidelijk een PR oorlog, niets of niemand wordt toegelaten.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  maandag 5 januari 2009 @ 16:16:59 #243
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_64690367
Stel dat Hamas en al hoor wortels en vertakkingen min of meer op termijn uitgeroeid zouden gaan worden, wat me een zeer onrealistisch toekomstbeeld lijkt, dan vormt zich toch wel weer een nieuwe organisatie onder de zeer boze en geïsoleerde Palestijnse bevolking.

Ergo, Israël bereikt hier werkelijk waar helemaal niks mee als alleen het afgeven van een signaal aan de Palestijnse bevolking dat ze gevangen zitten, uitzichtloos zijn en op elk gewenst moment door Israël kunnen worden gedomineerd, verslagen. De positie van de Palestijnen is dus gewoon kansloos, Israël doet toch wat het zelf wil en kan dat ook, gesteund door hun arsenaal aan wapens en gesteund door de meerderheid van de internationale politiek.

Een oplossing kan dus alleen van Israëlische kant komen aangezien zij de touwtjes in handen hebben, zij zijn de machtigste en degene die bepaalt. Het nu stoppen van bombardementen vanuit Gaza door Hamas lost het echt niet op!
la taqta il-amal
pi_64690483
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:

Het is duidelijk een PR oorlog, niets of niemand wordt toegelaten.
Zelfs journalisten niet, ronduit schandalig!
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Stel dat Hamas en al hoor wortels en vertakkingen min of meer op termijn uitgeroeid zouden gaan worden, wat me een zeer onrealistisch toekomstbeeld lijkt, dan vormt zich toch wel weer een nieuwe organisatie onder de zeer boze en geïsoleerde Palestijnse bevolking.

Ergo, Israël bereikt hier werkelijk waar helemaal niks mee als alleen het afgeven van een signaal aan de Palestijnse bevolking dat ze gevangen zitten, uitzichtloos zijn en op elk gewenst moment door Israël kunnen worden gedomineerd, verslagen. De positie van de Palestijnen is dus gewoon kansloos, Israël doet toch wat het zelf wil en kan dat ook, gesteund door hun arsenaal aan wapens en gesteund door de meerderheid van de internationale politiek.

Een oplossing kan dus alleen van Israëlische kant komen aangezien zij de touwtjes in handen hebben, zij zijn de machtigste en degene die bepaalt. Het nu stoppen van bombardementen vanuit Gaza door Hamas lost het echt niet op!

Goede post, en helemaal mee eens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Redactie Frontpage maandag 5 januari 2009 @ 16:20:45 #245
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_64690593
quote:

Het eerste stuk staat haaks op wat je vervolgens schrijft. Ik ben het met het eerste gedeelte volkomen eens. Ik vrees alleen dat het nooit opgelost wordt. De haat is van generatie op generatie elkaar doorgegeven. Wat dat betreft zou je het bijna kunnen vergelijken met extreme voetbalfanaten die hun club met geweld steunen zoals (wellicht in mindere mate wbt geweld) is doorgegeven door hun vaders. Er speelt een hoop emotie mee en deze wordt alleen maar heftiger wanneer de verhalen steeds gruwelijker en duidelijker worden.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  maandag 5 januari 2009 @ 16:24:34 #246
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64690802
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Meki het volgende:
Absoluut is Israel een van de grootste terroristische organisatie van de hele universum
Universum wij kennen nog geen leven buiten aarde dit je kan ook gewoon een van de grootste die er is zegen.
pi_64690845
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
een oorlog voeren in stijl
(pic related)
Goh, ik weet ook nog zo'n legertje wat haar uniformen door Hugo Boss liet ontwerpen.
  maandag 5 januari 2009 @ 16:25:25 #248
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_64690849
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:20 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Het eerste stuk staat haaks op wat je vervolgens schrijft. Ik ben het met het eerste gedeelte volkomen eens. Ik vrees alleen dat het nooit opgelost wordt. De haat is van generatie op generatie elkaar doorgegeven. Wat dat betreft zou je het bijna kunnen vergelijken met extreme voetbalfanaten die hun club met geweld steunen zoals (wellicht in mindere mate wbt geweld) is doorgegeven door hun vaders. Er speelt een hoop emotie mee en deze wordt alleen maar heftiger wanneer de verhalen steeds gruwelijker en duidelijker worden.
Staat er toch niet haaks op, met de eerste alinea wil ik aangeven dat de aanval Israël zinloos is omdat je Hamas wel uit kunt roeien maar daarme nog niet de haat en agressie onder de Palestijnen. Daarom zeg ik dat ook de Palestijnse positie kansloos is omdat ze ingesloten zijn en zwak. In de laatste alinea kom ik met een "oplossing", of in ieder geval bij wie een eventuele oplossing ligt.
la taqta il-amal
pi_64690866
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 05-01-2009 17:14:40 ]
pi_64690927
quote:
Welnee, een oplossing is er allang, Jordanië het land dat voor 80% op israelisch gebied is gevestigd, of Egypte het land van 80% van de voorvaderen van Israelisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')