ehm zodra de auto warm genoeg is en je zet hem uit heb je geen aanslag meerquote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
das dom, want de airco zorgt voor minder vocht in de lucht en dus geen aanslag op je ruiten!
tja ik heb hem gewoon lekker op automatisch staanquote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm zodra de auto warm genoeg is en je zet hem uit heb je geen aanslag meer
maar je moet wel ff wachten tot de auto goed warm is dus dat je echt de warme lucht voelt
standkachels roeleren inderdaad! de jeep van mijn vader heeft dat ookquote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
* hetzusjevan d'r vader heeft een auto met een extra kastje en als je daar op drukt maakt niet uit waar je bent in huis gaat de kachel branden en dat verbruikt een beetje diesel maar verder istie heerlijk verwarmd als je wil gaan en je hoeft er niet eens voor naar buiten.
Naja wel de voorruit evt krabben dan. Maar verder. Geen kou lijden
. Stuurverwarming
. Ik heb tegenwoordig handschoenen aan in de auto 's ochtends hoor
. Koud
.
ik heb een stomme blower aircoquote:Op maandag 5 januari 2009 22:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tja ik heb hem gewoon lekker op automatisch staan
ja dat bleef iequote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha handig. Nee wij moeten het nog wel met een start knop doen. Bleef ie dan wel op slot als je hem van afstand startte? Stomme vraag misschien maar stel je deed dat en hij is niet op slot en iemand staat er dichtbij, die kan dan zo met je auto wegrijden. Bij wijze van spreken
. Of zie ik dat verkeerd? Geen idee hoe zoiets werkt
.
nou wij plannen ongeveer 3-4 weken vooruitquote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
Dan ga je naar een andere klant Tommy...?
Je snapt hem niet..quote:Op maandag 5 januari 2009 23:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou wij plannen ongeveer 3-4 weken vooruitdus ga nu niet nog even een andere mailen
ga wel even op kantoor klooien en mensen vervelen!
Ho was ff weg, xbox spelen met huisgenoot....tentamen ging opzich wel aardig volgens mij! Ja zit ook op de UvT ja, een groot sneeuwparadijs vandaag, compleet met strooiwagensquote:
Oh...quote:
Zelfs je sokjesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh...
@PierrreTT; ja ik was er vandaag ook met de auto. Stapte uit en meteen *PLONK* broek nat, schoenen nat & mijn sokjes
Ja ik weet het, sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
Even iets inleveren van mijzelf & zusje & nog iemand
er is ook een speciaal UvT topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |