Schrobbeler met ijs is alleen een stuk lekkerder, dus die moet je niet aan je voeteneind leggen!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef aardappel het volgende:
of een fles schrobbeler, is ook een kruik, toch?
Mijn moeder en haar vriend laten hem heel vaak in z'n één staan en dan geef ik ze 100x op der kop dat ze dat niet mogen doen in mijn auto, maar ze leren het niet afquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
In zijn 1 laten is zo als-ik-niet-oplet-met-starten-rijdt-hij-weg.
In 2 kan ook, heb je dat wegrij probleem niet. Maar ik vind vrij ook het enige goede.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn moeder en haar vriend laten hem heel vaak in z'n één staan en dan geef ik ze 100x op der kop dat ze dat niet mogen doen in mijn auto, maar ze leren het niet af
Ik zet hem altijd in z'n vrij en handrem, dus ik kijk tegenwoordig maar extra goed uit, anders zit ik tegen de poort
en waarom is het dan het beste?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef aardappel het volgende:
in zijn vrij + handrem is gewoon het beste... in zijn 1 zetten is nog voor de oma's en opa's! Vroeger bevroor de handrem nog weleens, maar als je een auto van na 1990 hebt, hoef je daar niet bang voor te zijn.
Oh zo hahaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
In zijn 1 laten is zo als-ik-niet-oplet-met-starten-rijdt-hij-weg.
ik zet hem normaal dus ook in zijn vrij en handrem.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn moeder en haar vriend laten hem heel vaak in z'n één staan en dan geef ik ze 100x op der kop dat ze dat niet mogen doen in mijn auto, maar ze leren het niet af
Ik zet hem altijd in z'n vrij en handrem, dus ik kijk tegenwoordig maar extra goed uit, anders zit ik tegen de poort
niet echt met bouwjaar te maken hoor. maar eerder gewoon de kabelsquote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef aardappel het volgende:
in zijn vrij + handrem is gewoon het beste... in zijn 1 zetten is nog voor de oma's en opa's! Vroeger bevroor de handrem nog weleens, maar als je een auto van na 1990 hebt, hoef je daar niet bang voor te zijn.
Waarom is dat het beste? Naja dat de handrem tegenwoordig niet meer kan bevriezen wist ik dan niet maargoedquote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef aardappel het volgende:
In 1 kan hij wel wegrijden als je 's ochtends de koppeling niet goed indrukt. Dan maak je een ongeluk terwijl je je gordel om doet. Maar het is idd gewenning.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh zo haha. Ik ben niet echt scherp vanavond sorry
.
Kwestie van gewenning overigens. Ik trap altijd koppeling en rem in voordat ik start. Plus in de 1 kan ie nooit wegrollen (functioneert als een handrem) en de handrem kan niet vastvriezen 's winters
. Maar like i said: kwestie van aanwennen. Iedereen doet het hier, dus dan ben je dat snel gewend
.
een vriend van mij is automonteur en die zei dat =) Ik zal is gaan kijken wat google er van zegt...quote:
op zich wordt door in de versnelling te staan je auto tegengehouden door de compressie van je motorquote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef aardappel het volgende:
[..]
een vriend van mij is automonteur en die zei dat =) Ik zal is gaan kijken wat google er van zegt...
Ik doe mijn sleutel erin, gordel aan en dan startenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat heb je toch onder controle of niet soms? Sowieso, altijd eerst gordel omdoen en dan begin ik pas met de sleutels in het contact etc etc etc.
bij mij scheelt per dag. Met de vriesweer:quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe mijn sleutel erin, gordel aan en dan starten
vroeger bij mijn ouders was het nog makkelijker:quote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij scheelt per dag. Met de vriesweer:
kop naar binnen en 1 been voor de koppeling.
starten, auto in zijn vrij, airco + achterraam verwarming aan
Uitstappen en krabben
haha is helemaal makkelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
vroeger bij mijn ouders was het nog makkelijker:
auto open, handrem aan trekken, uit versnelling trekken, starten
naar binnen koffie drinken en dan na kwartier is ie lekker warm en ontdooit!
ik alleen om er de warmte in te gooien daarna gelijk uitquote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit mijn airco aan 's ochtends, haha.
das dom, want de airco zorgt voor minder vocht in de lucht en dus geen aanslag op je ruiten!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik alleen om er de warmte in te gooien daarna gelijk uit
ehm zodra de auto warm genoeg is en je zet hem uit heb je geen aanslag meerquote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
das dom, want de airco zorgt voor minder vocht in de lucht en dus geen aanslag op je ruiten!
tja ik heb hem gewoon lekker op automatisch staanquote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm zodra de auto warm genoeg is en je zet hem uit heb je geen aanslag meer
maar je moet wel ff wachten tot de auto goed warm is dus dat je echt de warme lucht voelt
standkachels roeleren inderdaad! de jeep van mijn vader heeft dat ookquote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
* hetzusjevan d'r vader heeft een auto met een extra kastje en als je daar op drukt maakt niet uit waar je bent in huis gaat de kachel branden en dat verbruikt een beetje diesel maar verder istie heerlijk verwarmd als je wil gaan en je hoeft er niet eens voor naar buiten.
Naja wel de voorruit evt krabben dan. Maar verder. Geen kou lijden
. Stuurverwarming
. Ik heb tegenwoordig handschoenen aan in de auto 's ochtends hoor
. Koud
.
ik heb een stomme blower aircoquote:Op maandag 5 januari 2009 22:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tja ik heb hem gewoon lekker op automatisch staan
ja dat bleef iequote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha handig. Nee wij moeten het nog wel met een start knop doen. Bleef ie dan wel op slot als je hem van afstand startte? Stomme vraag misschien maar stel je deed dat en hij is niet op slot en iemand staat er dichtbij, die kan dan zo met je auto wegrijden. Bij wijze van spreken
. Of zie ik dat verkeerd? Geen idee hoe zoiets werkt
.
nou wij plannen ongeveer 3-4 weken vooruitquote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
Dan ga je naar een andere klant Tommy...?
Je snapt hem niet..quote:Op maandag 5 januari 2009 23:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou wij plannen ongeveer 3-4 weken vooruitdus ga nu niet nog even een andere mailen
ga wel even op kantoor klooien en mensen vervelen!
Ho was ff weg, xbox spelen met huisgenoot....tentamen ging opzich wel aardig volgens mij! Ja zit ook op de UvT ja, een groot sneeuwparadijs vandaag, compleet met strooiwagensquote:
Oh...quote:
Zelfs je sokjesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh...
@PierrreTT; ja ik was er vandaag ook met de auto. Stapte uit en meteen *PLONK* broek nat, schoenen nat & mijn sokjes
Ja ik weet het, sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
Even iets inleveren van mijzelf & zusje & nog iemand
er is ook een speciaal UvT topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |