haha geweldig. Waar je al niet WK's voor hebtquote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik weet het, sorry...trouwens, check http://www.tilburg.com/componenten/nieuwsplein/P_detail.asp?NieuwsID=15493&PleinID=64 , WK Ligfietsen
ik ga nu krabben en dan maar is kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
goedemorgen zo maar eens kijken me alles 't nog doet!
5 min krabbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
hoefde niet eens te krabben!
ging verder ook prima, duurt alleen lang voordat ehet een beetje aangenaam werd
haha, viel echt meequote:
Da's wel heel erg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:20 schreef vioo het volgende:
mijn buurvrouw zit serieus al een half uur te krabben![]()
Snertquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat is een zopiekraam? Wel leuk als het door zou gaan.
dat klinkt goed manquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef jens007 het volgende:
Tilburg maakt zich op voor ijsfeest Piushaven
dinsdag 06 januari 2009 | 03:39 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 06 januari 2009 | 03:42
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
TILBURG - Sinds 1998 is het klaar, maar het is nog nooit gebruikt: het draaiboek IJspret Piushaven.
Zie ook:
* En het was wit
Daar gaat echter verandering in komen nu de weergoden lijken mee te werken. "Er is zeker zicht op een ijsfestijn", meldt een Tilburgse gemeentewoordvoerder. "Het ijs wordt dikker en dikker."
Mocht het ijs dik genoeg zijn, dan zorgt de gemeente dat er op en rond het ijs verlichting, muziek, toezicht, een EHBO-post, toiletten en een koek- en zopiekraam zijn.
GroenLinks (GL) heeft inmiddels ook opgemerkt dat het flink vriest. Gisteren pleitte de raadsfractie in officiële schriftelijke vragen aan het college voor ijspret in de haven.
Alsof GL wist dat er nog ergens een draaiboek in de la lag.
Brabants Dagblad.
Ik vind die laatste zin trouwens een beetje raar. Maargoed, mijn vraag is of er vandaag ook al op de Piushaven kan worden geschaatst? Wie weet meer!
Snert hebben wij altijd op de leste mert in november. Ik lust geen snertquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Snert![]()
* theKiD gaat vanavond eens een gezonde zomersalade eten. Weer eens vitamientjes binnen krijgen. Dit icm keeltabletten en hoestdrank en nog wat rotzooi, hoop ik dat ik beter ben voor Vrijdag![]()
Damn! Dat bedenk ik me nu.. als ik me zo beroerd voel, kan ik vrijdag mss wel niet mee op weekend weg![]()
![]()
![]()
![]()
Positief blijven
Nee dat kan niet, want ze heeft 200minuten ofzo en ze had er maar 131 opgemaakt ofzoiets. Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
21 ct buiten haar bundel zeker?
Bij mij is het 12ct buiten de bundel, maar ze hadden een keer 28ct genomen
Wattan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
antwerpen, kom er maar voor 1 ding elke week
om te airsoftenquote:
Bij T-Mobile moet je idd een losse bundel nemen om te smsen dacht ik..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want ze heeft 200minuten ofzo en ze had er maar 131 opgemaakt ofzoiets. Ik snap er niks van. Maar papa is al naar de belwinkel kijken of ie een ander abbo kan ronselen oid
.
Waaaaarom moet je zo vroeg wegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
Pfff ik moet morgen kei vroeg wegrijden
Half 7 staat op de planning, maar géén idee of dat gunstig is.
En dan ook nog sneeuw
Waarom heb ik nog geen klasgenoot-vriendjes in Tilburg gemaakt
8.45 tentamen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waaaaarom moet je zo vroeg weg! Waarvoor?
Kom maar slapen heurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
Pfff ik moet morgen kei vroeg wegrijden
Half 7 staat op de planning, maar géén idee of dat gunstig is.
En dan ook nog sneeuw
Waarom heb ik nog geen klasgenoot-vriendjes in Tilburg gemaakt
dat probleem heb ik ook bij mij. Moet dan file parkeren (auto staat altijd zelfde plekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:30 schreef existenz het volgende:
Ik kreeg mijn auto niet eens makkelijk geparkeerd
jah, dat is altijd een ding dat wordt vergetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:48 schreef krioro het volgende:
Op de fietspaden mogen ze ook wel eens strooien. Fijn, van die bergen bevroren sneeuw.
Foei!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:53 schreef krioro het volgende:
Ja, op sommige plaatsen is het al half gesmolten en zacht, en dan kom je ineens bij zo'n hard stuk waar je alle kanten uitglibbert. Ik fiets mooi op de autorijbaan!
goede avond mede tilburgerquote:
Terug van weg geweest ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef Clesar03 het volgende:
En vanaf morgen ben ik weer terug in Tilburg![]()
![]()
Ah! De overlast-kerk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef styliste het volgende:
eh ben styliste in opleiding en ik woon net achter de kerk aan de ringbaan-west!
terug van kerstvakantiequote:
de geluids-kerkquote:
pfff nu pas?quote:
Pics.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef styliste het volgende:
eh ben styliste in opleiding en ik woon net achter de kerk aan de ringbaan-west!
die ja! heel fijn, ik weet altijd of ik op tijd ben opgestaan of dat ik toch nog een beetje moet gaan opschieten....quote:
heb eigenlijk nog tot maandag vakantiequote:
ok, toch fijn een grote wekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:10 schreef styliste het volgende:
[..]
die ja! heel fijn, ik weet altijd of ik op tijd ben opgestaan of dat ik toch nog een beetje moet gaan opschieten....
jah, wilhelminapark weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Ace1 het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/7613169/Op_de_bon/
ow is wel heel erg lekker,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:10 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
heb eigenlijk nog tot maandag vakantie![]()
inderdaad brrr zelfs mijn hond wil niet naar buitenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, toch fijn een grote wekker
Brrr nu alweer -8.5
Die van ons gaat gewoon naar buiten, vind het prachtigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef styliste het volgende:
[..]
inderdaad brrr zelfs mijn hond wil niet naar buitenvriendlief heeft al 10 goede redenen aangedragen waarom t beest mee naar buiten zou moeten maar hij heeft er bar weinig zin in
sylvana ???quote:
Ja, ik las daarstraks iets over Messenga en Sylvana. Het fijne weet ik er niet van, moet je maar aan hem vragen.quote:
ja verse sneeuw vindt ie schitterend! Hij gaat het allemaal aanvallen enzo kei grappig! maar als het zo koud is als nu gaat ie langs de huizen lopen, onder de goot waar geen sneeuw ligt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van ons gaat gewoon naar buiten, vind het prachtig
hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef styliste het volgende:
[..]
ja verse sneeuw vindt ie schitterend! Hij gaat het allemaal aanvallen enzo kei grappig! maar als het zo koud is als nu gaat ie langs de huizen lopen, onder de goot waar geen sneeuw ligt.
Mafketel...
Hij is in september 2 geworden. Het is een kruising tussen een Briard en een Picard (picardische herder. De instructeur op de puppycursus vroeg al of hij frans sprak..) hij heeft het uiterlijk en de kleuren van een Briard maar de structuur van de vacht van een Picard. Oftewel een Briard met een vacht die eruit ziet alsof er een rotje in is ontploft..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
Honden zijn
Hoe oud is die van jullie en welk ras?
wordt over een maand 1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:42 schreef styliste het volgende:
[..]
Hij is in september 2 geworden. Het is een kruising tussen een Briard en een Picard (picardische herder. De instructeur op de puppycursus vroeg al of hij frans sprak..) hij heeft het uiterlijk en de kleuren van een Briard maar de structuur van de vacht van een Picard. Oftewel een Briard met een vacht die eruit ziet alsof er een rotje in is ontploft..
en die van jou?
ehm dacht in het fotoboek links boven iets met profielquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef styliste het volgende:
wat een scheetje is dat zeg! hoe kom ik aan een fotoboek?
die hebben we zat in tilburgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef styliste het volgende:
ben even een foto aan het uploaden van mijn beestje... monumentje
Eensch!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:09 schreef Tegan het volgende:
Wat een schattig ding. De anderen ook hoor
.
niet lastig om de sneeuw uit zijn haren te krijgen enzo ?quote:
die van ons krijgt klitten op zijn borst.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef styliste het volgende:
neu die sneeuw smelt wel maar als hij weer eens in de vijver springt gaat zn vacht onder zn halsband wel heel erg klitten ja... en ik hoef echt niet met een schaar aan te komen zetten. Dan ben ik binnen 3 seconden mn hand kwijt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |