Te dom voor woordenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:30 schreef Frankz0rz het volgende:
"Hey vieze kut marokkaan, ik zag je moeder pinda's rapen bij ons voor de deur".
Ook alsof neophyte daar aan mee gaat werkenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het beste is nog dat hij 'verkaasd' correct schrijftMenig FOK!kertje kan er iets van leren
hehequote:zo zo, niveau mensen... erg pakkende songteksten, muzikaal ook erg goed.
klassieker.
voor de mensen die nog een lager IQ (das hoe slim je bent weergegeven in een getal) hebben dan 80 (das niet heel veel), deze comment (de tekst die je nu leest, voor zover je dat kunt) is sarcastisch. (dat betekend dat ik het niet serieus bedoel).
Idd zeg. Dat heeft die scene echt verziekt.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef fathank het volgende:
Gelukkig zie je dat soort figuren bijna niet meer op feesten
Ook dat. Hij en zijn aanhangsels staan algemeen bekend als een stel randdebielen die met hun eigen spullen een complete vipruimte kort en klein slaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:42 schreef julian6 het volgende:
Lekkere kick, maar je kunt dat soort nummers eigenlijk nauwelijks serieus nemen.
En Neophyte heeft niks te maken met zulk soort muziek.
Of wat dacht je dan van dit soort tracks waarin ze de artiesten naam "Rotterdam terror corps" gebruiken, terwijl de mc van deze Rotterdam terror corps gewoon een zwarte neger isquote:Op maandag 5 januari 2009 01:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook dat. Hij en zijn aanhangsels staan algemeen bekend als een stel randdebielen die met hun eigen spullen een complete vipruimte kort en klein slaan.
Ja hoezo niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:31 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ook alsof neophyte daar aan mee gaat werken
Neophyte bestaat als ik eht goed heb nog steeds uit 3 meneren.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef 16meter het volgende:
Heeft Neophyte toch ff mooi gemaakt dat nummer.
Altijd geweten dat hijzij er zo een was een paar waren. <- ?
Jeroen Streunding doet t toch eigenlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Neophyte bestaat als ik eht goed heb nog steeds uit 3 meneren.
Ja, maar optredens stonden ze altijd met z'n 3en te schreeuwen. En op die dvd '13 jaar terreur' zie je ze wel met z'n 3en kloten, maar als ik Wikipedia mag geloven heb jij gelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jeroen Streunding doet t toch eigenlijk
Die is dan wel weer tof!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:44 schreef BlueMage het volgende:
Ooit op één of andere profielpagina (hyvesachtig iets) gezien: Ik ben liever blank en kaal dan zwart en illegaal.
Temnozor (uit Rusland) is best goed trouwens, hoewel ook nazi.
Aardig dicht in de buurt. Nissan Micraquote:Op maandag 5 januari 2009 01:12 schreef Mindstate het volgende:
Bij wie zit jij in de auto dat jij dat luistert?
Toevallig een Opel Corsa 1.4?
Meestal staan ze met zn 2en te schreeuwen en 1tje staat achter een niet aangesloten keybordquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, maar optredens stonden ze altijd met z'n 3en te schreeuwen. En op die dvd '13 jaar terreur' zie je ze wel met z'n 3en kloten, maar als ik Wikipedia mag geloven heb jij gelijk.
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 12:40 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Meestal staan ze met zn 2en te schreeuwen en 1tje staat achter een niet aangesloten keybord
Wat een heldquote:
Ja die mensen zijn erquote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Bestaan er echt mensen die zoiets hebben van: ja, dit is echt brute muziek?
Of is dat een HOAX?
Luister ook een Kolovrat tevens uit Rusland en heel goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:44 schreef BlueMage het volgende:
...
Temnozor (uit Rusland) is best goed trouwens, hoewel ook nazi.
*Zet op mp4 voor op schoolquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef MASD het volgende:
Rood Wit Blauw -- Tering turk dit land is niet van jou!!
Mijn nieuwe msn-naam, tnxs!
Dat zegt me wel iets.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef error32 het volgende:
[..]
Luister ook een Kolovrat tevens uit Rusland en heel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |