Ja inderdaad. Dit luister ik vrijwel dagelijks. Misschien moet je even een bril kopen want het lijkt me duidelijk wat mijn mening is over dit soort muziek.quote:
quote:kanker op met jouw ik loop met me meisie langs een groep van die kanker marokkannen roepen ze kanker hardcore en zo maar kwam ze vandaag tegen met ze 4tjes en dan houden ze eens der kanker muil dicht terwel ik die kanker zandapen niet eens ken komen ze met zo kanker grote muil nou sorry hoor MAAR IK HAAT MAROKANEN!
quote:Die tering allochtonen hier leven van onze belasting centen dikke profiteurs. Ze werken niet, ze stelen alleen maar of bedreigen je. We hebben niks aan ze. STEM GEERT WILDERS ! voor minder islam in Nederland !
quote:ze moeten gewoon naar een straf/werkkamp als ze niet werken gaan hier, of als ze weigeren te integreren.
Maar waarom?!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef PhifeDawg het volgende:
Kale Vandale - Auswitz is back 4 black dus
Deze muzikale compositie had ik ooit bij iemand in de auto gehoord
Lang verhaalquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Bestaan er echt mensen die zoiets hebben van: ja, dit is echt brute muziek?
Ze zijn er wel: minderjarig en van een lagere sociale afkomst.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Of is dat een HOAX?
Ook eigenlijk niet echt goed, ook muzikaal gezien niet, bedoel ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:30 schreef error32 het volgende:
Al die achterlijke ongein van die gabber figuren, kan je beter echte verzetsmuziek luisteren
Ja iets met petjes en golfjes, dat soort mensenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Of is dat een HOAX?
Dat moet ook wel, gezien de reacties onder dat filmpjequote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef Uro het volgende:
[..]
Ze zijn er wel: minderjarig en van een lagere sociale afkomst.
Nederland heeft niet veel van zulke bands en allemaal rond dit niveau, maar als je over de grenzen gaat kom je echt super gave rock muziek tegen alleen dan wel in vage talen die je niet kan verstaanquote:Op zondag 4 januari 2009 22:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ook eigenlijk niet echt goed, ook muzikaal gezien niet, bedoel ik.
Hahahaha, hij zingt zo over "nooit meer broederstrijd", en dan zie je al die nazi's elkander bossen in die pitquote:Op zondag 4 januari 2009 22:30 schreef error32 het volgende:
Al die achterlijke ongein van die gabber figuren, kan je beter echte verzetsmuziek luisteren
Kwam toevallig van de week deze docu tegen; http://www.docuart.hu/doc(...)t_film/833/dialektusquote:Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef error32 het volgende:
[..]
Nederland heeft niet veel van zulke bands en allemaal rond dit niveau, maar als je over de grenzen gaat kom je echt super gave rock muziek tegen alleen dan wel in vage talen die je niet kan verstaan
Helaas nog niet kunnen vinden ergens om te bekijken. Misschien komt ie ooit in NL wel op een filmfestival ofzo.quote:A concert tour with ”Romantic Violence”, the cult band of ”national rock”, and its fans from December 2005 till the fall of 2006. Folk musicians and skinheads, football fans and college students speak of their radical nationalistic views.
Het zegt mij ook vrij weinig ik ben vooral bekend met poolse en russische bands, denk verder wel dat die docu interessant kan zijn om eens te kijken.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kwam toevallig van de week deze docu tegen; http://www.docuart.hu/doc(...)t_film/833/dialektus
[..]
Helaas nog niet kunnen vinden ergens om te bekijken. Misschien komt ie ooit in NL wel op een filmfestival ofzo.
(Geen idee hoe die band verder klinkt ook trouwens.)
Het beste is nog dat hij 'verkaasd' correct schrijftquote:kk zielig dit is echt super verkaasd, HAHA hardcore kk voorschut kale vandalen & neophyte gaan dood als dit liedje bekend word in nederland ik zie dat nog niet veel marokkanen hier op zijn geweest, maar wanneer dat bekend word a internet gangstertjes dan zijn jullie kkkk voorschut. die 2 gaan kk hard sterven net als teo van gogh. ewa internetgangstertjes praat maar praat maar! Wat jullie wille we komen wel een keer bij jullie langs en dan nemen we heel nederland in beslag.
dat was een typoquote:Op zondag 4 januari 2009 23:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het beste is nog dat hij 'verkaasd' correct schrijftMenig FOK!kertje kan er iets van leren
quote:
Te dom voor woordenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:30 schreef Frankz0rz het volgende:
"Hey vieze kut marokkaan, ik zag je moeder pinda's rapen bij ons voor de deur".
Ook alsof neophyte daar aan mee gaat werkenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het beste is nog dat hij 'verkaasd' correct schrijftMenig FOK!kertje kan er iets van leren
hehequote:zo zo, niveau mensen... erg pakkende songteksten, muzikaal ook erg goed.
klassieker.
voor de mensen die nog een lager IQ (das hoe slim je bent weergegeven in een getal) hebben dan 80 (das niet heel veel), deze comment (de tekst die je nu leest, voor zover je dat kunt) is sarcastisch. (dat betekend dat ik het niet serieus bedoel).
Idd zeg. Dat heeft die scene echt verziekt.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef fathank het volgende:
Gelukkig zie je dat soort figuren bijna niet meer op feesten
Ook dat. Hij en zijn aanhangsels staan algemeen bekend als een stel randdebielen die met hun eigen spullen een complete vipruimte kort en klein slaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:42 schreef julian6 het volgende:
Lekkere kick, maar je kunt dat soort nummers eigenlijk nauwelijks serieus nemen.
En Neophyte heeft niks te maken met zulk soort muziek.
Of wat dacht je dan van dit soort tracks waarin ze de artiesten naam "Rotterdam terror corps" gebruiken, terwijl de mc van deze Rotterdam terror corps gewoon een zwarte neger isquote:Op maandag 5 januari 2009 01:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook dat. Hij en zijn aanhangsels staan algemeen bekend als een stel randdebielen die met hun eigen spullen een complete vipruimte kort en klein slaan.
Ja hoezo niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:31 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ook alsof neophyte daar aan mee gaat werken
Neophyte bestaat als ik eht goed heb nog steeds uit 3 meneren.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef 16meter het volgende:
Heeft Neophyte toch ff mooi gemaakt dat nummer.
Altijd geweten dat hijzij er zo een was een paar waren. <- ?
Jeroen Streunding doet t toch eigenlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Neophyte bestaat als ik eht goed heb nog steeds uit 3 meneren.
Ja, maar optredens stonden ze altijd met z'n 3en te schreeuwen. En op die dvd '13 jaar terreur' zie je ze wel met z'n 3en kloten, maar als ik Wikipedia mag geloven heb jij gelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jeroen Streunding doet t toch eigenlijk
Die is dan wel weer tof!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:44 schreef BlueMage het volgende:
Ooit op één of andere profielpagina (hyvesachtig iets) gezien: Ik ben liever blank en kaal dan zwart en illegaal.
Temnozor (uit Rusland) is best goed trouwens, hoewel ook nazi.
Aardig dicht in de buurt. Nissan Micraquote:Op maandag 5 januari 2009 01:12 schreef Mindstate het volgende:
Bij wie zit jij in de auto dat jij dat luistert?
Toevallig een Opel Corsa 1.4?
Meestal staan ze met zn 2en te schreeuwen en 1tje staat achter een niet aangesloten keybordquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, maar optredens stonden ze altijd met z'n 3en te schreeuwen. En op die dvd '13 jaar terreur' zie je ze wel met z'n 3en kloten, maar als ik Wikipedia mag geloven heb jij gelijk.
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 12:40 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Meestal staan ze met zn 2en te schreeuwen en 1tje staat achter een niet aangesloten keybord
Wat een heldquote:
Ja die mensen zijn erquote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Of is dat een HOAX?
Luister ook een Kolovrat tevens uit Rusland en heel goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:44 schreef BlueMage het volgende:
...
Temnozor (uit Rusland) is best goed trouwens, hoewel ook nazi.
*Zet op mp4 voor op schoolquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef MASD het volgende:
Rood Wit Blauw -- Tering turk dit land is niet van jou!!
Mijn nieuwe msn-naam, tnxs!
Dat zegt me wel iets.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef error32 het volgende:
[..]
Luister ook een Kolovrat tevens uit Rusland en heel goed.
Ja, Nokturnal Mortum is zeer goede muziek... Aryan Terrorism is niet veel aan de teksten en de muziek zijn gewoon van lage kwaliteit.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat zegt me wel iets.Nokturnal Mortum uit de Oekranië is ook goed en Aryan Terrorism hoewel van die laatste de teksten wel erg triest zijn.
Maar de muziek is wel goed. En dat wil ik toch nog even benadrukken: gedachtegoed = shit, imo, muziek = goed, en verder zal ik nooit hun cd's kopen of wat dan ook.
Ja beetje hijacken van 't topic om over allerlei muziek te gaan praten terwijl in de OP van 'muziek' toch geen sprake was.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef error32 het volgende:
[..]
Ja, Nokturnal Mortum is zeer goede muziek... Aryan Terrorism is niet veel aan de teksten en de muziek zijn gewoon van lage kwaliteit.
Maar als je eventueel nog verder hierover wilt hebben kan dat beter in een apart topic daarover denk ik zo.
Kankerquote:Op maandag 5 januari 2009 11:28 schreef Beelzebufo het volgende:
kanker wat een kanker topic is dit zeg! kanker! komt er een kankertopic award op kankerfok!? dan draag ik dit kanker topic als eerste voor! kankerdeknaker zeg! (op de wijze van kankerkabouterkankerplopplopperdeplop!
Op het risico van een kankerban: mag hier alsjeblieft een kankerslotje op? kan-ker zeg....
So what? Jij bent toch ook een blanke negerquote:Op maandag 5 januari 2009 09:09 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Of wat dacht je dan van dit soort tracks waarin ze de artiesten naam "Rotterdam terror corps" gebruiken, terwijl de mc van deze Rotterdam terror corps gewoon een zwarte neger is
Die vind ik nu nog goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef Paramnesia het volgende:
Als we nu het toch hebben over goede muziek met foute teksten.Ik vond deze liedjes altijd wel tof.
quote:
Geef mij maar ditquote:Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef Paramnesia het volgende:
Als we nu het toch hebben over goede muziek met foute teksten.Ik vond deze liedjes altijd wel tof.
Dat is eventriest als mensen die hiphop voor negermuziek aanzien hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kale vandale die de hardcore scene in het extreem rechtse trekken
De mensen die hierin trappen en vervolgens inderdaad de hardcore zien als een naztistisch/extreem rechtse scene
Weet ik, een hoop nederlanders en marokkaantjes luisteren het ookquote:Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is eventriest als mensen die hiphop voor negermuziek aanzien hoor
klootvioolquote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef jevader het volgende:
hardcore for life michael whooot
Kankerzwartuhhhhhquote:Zal ik jullie eens wat vertellen?? Wij zijn allemaal nazi's. Neonazi's wel te verstaan
Wat een geluk dat ik hem al van youtube heb gedownload en hij op m'n mp4 staatquote:
Diep inspirerende tekstquote:
'Echte verzetsmuziek'.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:30 schreef error32 het volgende:
Royal Sadnessquote:
Als je eens goed dit topic leest zul je zien dat ik af geef op het achterlijke kaalkoppen volk wat altijd maar loopt te kankeren negers dit negers dat etc.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
'Echte verzetsmuziek'.
'Trotse Zeeuw'.
'Intifada is een zegen'.
Brigade M.
En dan de vlag van de confederacy in je icon.
Mijn god. We hebben d'r één.
oh okay dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:25 schreef error32 het volgende:
[..]
Als je eens goed dit topic leest zul je zien dat ik af geef op het achterlijke kaalkoppen volk wat altijd maar loopt te kankeren negers dit negers dat etc.
Ik vind dat namelijk dom en kortzichtig, ik ga in het dagelijks leven om met veel verschillende mensen, van Surinamers tot Marokkanen en ik kan me er altijd weer over verwonderen dat men in de randstad zo moeilijk doet tegen die bevolkingsgroepen omdat ik ze alleen ken als vriendelijke mensen met wie je altijd wel een praatje kunt maken.
Ik heb wel moeite met de wereldoverheerschingsdrang van de Verenigde Staten van Amerika en dat ik me daar tegen afzet en muziek waardeer die dat ook doet maakt mij dan kennelijk een fout persoon.
En mijn ikoon is een afbeelding van Ronnie van Zant van Lynyrd Skynyrd, en ja die gebruikte de zuidelijke vlag omdat hij daar vandaan kwam, dat hij echter ook liedjes schreef over negers (Curtis Lowe) die niets negatiefs uiten weet jij kennelijk niet. Reken mij dan niet af op jouw onwetendheid.
Ok, no hard feelings dan verderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |