Ik heb een hertentamen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Goede klacht.
En het ergste is nog, dat aangezien het morgen de 1e dag na de vakantie is, je geen zak doet in de lessen. Dus is morgen zinloos.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Goede klacht.
En het ergste is nog, dat aangezien het morgen de 1e dag na de vakantie is, je geen zak doet in de lessen. Dus is morgen zinloos.
Morgen, de dagen en weken erna zijn er alleen nog maar tentamens.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Goede klacht.
Donderdag al toetsweek?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef yosander het volgende:
Eens met TS
En:
[..]
Inderdaad.
Alhoewel, donderdag begint de toetsweek dus dan willen de leraren in een les meestal alles nog doornemen.
WTF?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Donderdag al toetsweek?
Ik in maart pas weer geloof ik
Ik heb er eentje gehad in november geloof ik, en de volgende keer is begin maart.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef yosander het volgende:
[..]
WTF?
Maar dit is m'n tweede pas dit jaar, jij hebt 'm zekers al voor de vakantie gehad.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Donderdag al toetsweek?
Ik in maart pas weer geloof ik
Wat zijn jullie lieeeeeeefquote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef yosander het volgende:
[..]
WTF?
Maar dit is m'n tweede pas dit jaar, jij hebt 'm zekers al voor de vakantie gehad.
Dan fiets je maar, lui kreng.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef kloas_wokkel het volgende:
Hoop dat de bussen morgen niet rijden door de gladheid oid
zozo, zit je al in de 4e jonge.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gehad in november geloof ik, en de volgende keer is begin maart.
SE-toetsweek heb ik het dan over, niet die proefwerkweek onzindie heb ik uberhaupt niet meer.
nou vertel eens, aangezien je 15 bent.quote:
Ben ik 15?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nou vertel eens, aangezien je 15 bent.
hij is 2009 hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 22:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nou vertel eens, aangezien je 15 bent.
Ik doe ICT en ik vind het wel leuk, alleen vakantie is ook leukquote:Op zondag 4 januari 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
TS doet een opleiding welke hij niet leuk vindt.
Dat kan ook niet anders als je MBO doet.
ja tochhquote:
Ik heb morgen vrij. En volgende week vakantiequote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef FL_Freak het volgende:
bleeh, ik zit nog in de vakantie sfeer en morgen alweer naar school![]()
Klacht: morgen naar school
bonusklacht: maandag en dinsdag worden erg koud, leuk dus als ik moet fietsen![]()
verwachte reacties:
TS![]()
TS zit op school![]()
Slotje![]()
Dus houd die bovenste 3 voor je
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:04 schreef delano.888 het volgende:
Morgen school = morgen spijbelen omdat geen tentamens
ik haat smurfen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |