Ik heb een hertentamen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Goede klacht.
En het ergste is nog, dat aangezien het morgen de 1e dag na de vakantie is, je geen zak doet in de lessen. Dus is morgen zinloos.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Goede klacht.
En het ergste is nog, dat aangezien het morgen de 1e dag na de vakantie is, je geen zak doet in de lessen. Dus is morgen zinloos.
Morgen, de dagen en weken erna zijn er alleen nog maar tentamens.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Goede klacht.
Donderdag al toetsweek?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef yosander het volgende:
Eens met TS
En:
[..]
Inderdaad.
Alhoewel, donderdag begint de toetsweek dus dan willen de leraren in een les meestal alles nog doornemen.
WTF?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Donderdag al toetsweek?
Ik in maart pas weer geloof ik
Ik heb er eentje gehad in november geloof ik, en de volgende keer is begin maart.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef yosander het volgende:
[..]
WTF?
Maar dit is m'n tweede pas dit jaar, jij hebt 'm zekers al voor de vakantie gehad.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Donderdag al toetsweek?
Ik in maart pas weer geloof ik
Wat zijn jullie lieeeeeeefquote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef yosander het volgende:
[..]
WTF?
Maar dit is m'n tweede pas dit jaar, jij hebt 'm zekers al voor de vakantie gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |