Waarom makkelijk doen wanneer het moeilijk kan.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:38 schreef LoveHenk het volgende:
En ik ga 100% niet naar huisarts dus laten we deze optie niet es bediscussieren jongens en meisjes.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef DrPwn het volgende:
ik zou maar vast een apart kistje voor je reet laten maken
Miischien vindt hij het wel fijnquote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waarom wil je eigenlijk niet naar de huisarts ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n garp wat doe jequote:Op zondag 4 januari 2009 22:08 schreef achterlijke het volgende:
Misschien iets teveel love van Henk gehad en zijn er stukjes tarrel aan je reet vastgekoekt?
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef DrPwn het volgende:
ik zou maar vast een apart kistje voor je reet laten maken
Een ontsteking is geen schimmel... bijdehandje. Een ontsteking is een ontsteking en daar krijg je antibiotica voor... of penicilline.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef angel69 het volgende:
mijn zoon heeft een keer bij een ernstige luieruitslag een schimmel gekregen (zijn tandjes kwamen door ,dan hebben ze hele "scherpe poep" en is het heel snel ontstoken)
jammer voor jou maar toen kreeg hij toch echt een anti bioticakuurtje, bijdehandje !
Dat IS een schimmel...., bijdehandje. Er wordt geen schimmel voor een schimmel voorgeschreven er wordt een schimmel voor een bacteriele ontsteking voorgeschreven.... bijdehandje.quote:Hieruit bleek dat de schimmel 'penicilium' een stof bevatte die ziektekiemen doodde.
bron
Je hebt een jeukende kontquote:Op zondag 4 januari 2009 21:38 schreef LoveHenk het volgende:
Wat heb ik en wat kan ik bij kruidvat/apotheek halen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
antibiotica voor een schimmel
Je hebt de melk wel horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt.
In all fairness, volgens sommige definities valt een antifungaal middel ook onder antibiotica. Alleen tegenwoordig wordt de term antibioticum meer gebruikt als synoniem voor een antibacterieel middel.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een ontsteking is geen schimmel... bijdehandje. Een ontsteking is een ontsteking en daar krijg je antibiotica voor... of penicilline.
Ik ook, dus ik zou linea recta naar de dokter gaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef SHE het volgende:
Ik ken iemand die dat ook had en die woont nu in Frankrijk.
Nu weet ik he zeker. HOAX!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef LoveHenk het volgende:
het zijn geen aambeien. meer van de uitgedroogde puisten. tenminste het voelt zo aan. ik ben nog niet mentaal aan toe om met de spiegel/camera te kijken waar de zon nooit komt. ik ga wel uierzalf halen morgen, wat het ook mag zijn.
Doet me denken aan die ene aflevering van Friends.....quote:Op zondag 4 januari 2009 21:42 schreef Alfje het volgende:
Ik denk inderdaad dat je huisarts in een deuk zal liggen omdat zoiets nog nooit heeft gezien ...
Dus als je jeuk hebt aan je kont moet je naar Frankrijk verhuizen?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef SHE het volgende:
Ik ken iemand die dat ook had en die woont nu in Frankrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |