abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42511837
Net even een bezoek gebracht aan het gemak om een grote boodschap weg te brengen. Bij het afvegen van mijn achterste zag ik dat er een grote druppel helder rood bloed op zat.

Nu heb ik vorig jaar last gehad van een aambei. Die was een hard bultje dat erg jeukte en na twee weken slap werd. Sindsdien heb ik er geen last meer van. Tot vorige week, toen had ik weer jeuk. Ik heb er toen niet veel aandacht aan geschonken, tot vandaag. Nu heb ik, net als vorig jaar, het gevoel dat ik steeds naar de WC moet om te poepen.

Is dit weer een aambei of moet ik denken aan kontkanker .
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:42:45 #2
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_42512947
Mijn glazen bol zegt dat het een aambei is. Maar voor echte zekerheid is er de huisarts
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:58:23 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42513468
Nou... eens even kijken.
Het voelt hetzelfde als vorig jaar.
Het jeukt hetzelfde als vorig jaar.
Het bloedt hetzelfde als vorig jaar.

Wat zou het nou kunnen zijn?
Ik denk iets heel anders!

Duh! Go see the doctor! Wrsch gewoon een aambei!
pi_42513684
Kontkanker

Ik moest lachen.
4
pi_42513830
Alle symptomen wijzen op een aambei behoudens het symptoom van loze aandrang. Dat past bij kanker van het rectum. Maar daar ben je te jong voor (behalve als het veel in de familie voorkomt of als je bekend bent met Colitis Ulcerosa). Dus we houden het op een aambei.
pi_42514056
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... eens even kijken.
Het voelt hetzelfde als vorig jaar.
Het jeukt hetzelfde als vorig jaar.
Het bloedt hetzelfde als vorig jaar.

Wat zou het nou kunnen zijn?
Ik denk iets heel anders!

Duh! Go see the doctor! Wrsch gewoon een aambei!
Vorig jaar bloedde het niet.
pi_42515056
aambeikanker
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:43:25 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42534234
Ik denk dat het kontkanker is, maar voor de veiligheid, in het zeldzame geval dat het toch een aambei is, zou je even naar de huisarts kunnen gaan
Vampire Romance O+
pi_42538101
gaat de dokter dan ook aan je billetjes voelen? dan zou ik niet gaan hoor
pi_42540549
Serieus mensen .

Ik wacht het nog een weekje af. Als het volgende week niet over is, ga ik naar de dokter. Kanker komt in mijn familie niet voor, dus darmkanker lijkt me uitgesloten. Daarnaast ben ik veel te jong om darmkanker te krijgen. Maar om het zekere voor het onzekere te nemen houd ik het scherp in de gaten.

Hopelijk gaat het om een vulgaire aambei .
pi_42541759
Aambei, bij kanker (of een andere darmaandoening) is het bloed niet helder rood maar zwart, omdat het dan vanuit je darmen komt.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:25:44 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42542170
Zo, een slotje dan maar.
Dankzij de fantastische TT gaat dit topic alleen maar meer rotzooi reacties oproepen.
Als de TS over een weekje besluit naar de huisarts te gaan dan kan je in het FB topic hier vragen of het topic weer open mag.

Succes ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')