als je van Taylor wil winnen wel in de wedstrijd van het jaar. hij had vandaag gewoon moeten pieken..... en als sportman zal Barney echt wel balen van deze vertoning.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:47 schreef FortunaHome het volgende:
103 gemiddeld is niet bepaald uit vorm
Goede vraag ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
Enigste leuke is nog die supporters op dat liedje als ze naar reclame gaan..
heeft iemand die naam toevallig?
Hoopte eigenlijk nog wel op een stunt, maar nu hoeft het van mij niet meer.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:47 schreef koemleit het volgende:
als barney nu nog wint kun je naaktfoto's van mijn op dit forum verwachten.
uiteraard al dartend
Planet Funk - Chase the sunquote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
Vertoning? je zegt het alsof het een wanprestatie is.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
als je van Taylor wil winnen wel in de wedstrijd van het jaar. hij had vandaag gewoon moeten pieken..... en als sportman zal Barney echt wel balen van deze vertoning.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Best knap, uit vorm zijn en dan een gemiddelde van boven de 100 gooien.
Dat er dan iemand tegenover staat die bijna 110 gemiddeld gooit, tja.
quote:Nee maar op beslissende momenten laat hij het toch afweten, iets wat hij vroeger wel wat minder deed!
Dat het nou precies door jou moet gebeuren!quote:
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
vooruit ik krijg ook nog wel wat vrouwen zo gek hier....quote:Op zondag 4 januari 2009 21:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk nog wel op een stunt, maar nu hoeft het van mij niet meer.
Zijn er geen vrouwen met dezelfde stunt?
Die zit al heel de avond onder CTRL+V he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |