Als jij tussendoor nog tijd hebt om te drinkenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zorg je dan ook voor de drankjes enzo?![]()
quote:
Ik heb er geen kut mee te maken.. Laatst niet.. vorige week niet.. gister niet.. en nu niet..quote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, het ging er hier laatst ook weer uitgebreid over, dus ik kom er ook lekker ff op terug![]()
Tally!quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik heb in ieder geval niets gehad.. Ik was ergens naar op zoek..
Klikte per ongeluk (en das geen smoes) op dit topic en zag mijn naam staan
Ik hou het lang vol hequote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij tussendoor nog tijd hebt om te drinken
ok ok, ik hou al op!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er geen kut mee te maken.. Laatst niet.. vorige week niet.. gister niet.. en nu niet..
Jou inruilen?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je wilde me inruilen, word ik verdrietig van
Kan t niet gewoon met zn vieren dan?
*handje vol neemt.quote:
jij moet ook huiswerk maken!quote:
Idem, lijkt een beetje op de sex kliek maar dan in Singlesquote:
Komt best goed mop!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje, beetje. Er is nog genoeg ruimte voor verbetering.
politiek, geloof, hongersnood in derde wereld landen?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
Snijd eens een topic aan dan niet sex gerelateerd.
Het is ook nooit goed, r&p kliek, seks kliek.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Idem, lijkt een beetje op de sex kliek maar dan in Singles
ik ga slapen denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
politiek, geloof, hongersnood in derde wereld landen?
Voor bepaalde hier is dat moeilijk denk ik..quote:Op zondag 4 januari 2009 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
Snijd eens een topic aan dan niet sex gerelateerd.
interessant; ga verderquote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
politiek, geloof, hongersnood in derde wereld landen?
Je hebt altijd zeikerds..quote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, r&p kliek, seks kliek.
Singles kliek, koffiekliek, loungekliek.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, r&p kliek, seks kliek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |