ik 9.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb er pas 1 van fok in mijn msn staan... die onthou ik wel
nu alweer teveel op?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
Hemeltje.
Ik heb gedronken & heb hoofdpijn & moet nu nog een opdrahct in elkaar gooien
Dan zijn we natuurlijk wel heel benieuwd.. wie welquote:Op zondag 4 januari 2009 21:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat JB en ik niet de eerste zijn, aan wie je denkt dan
JB? Weet ik nog zo net niet. Ipv jou iemand anders. uhh denk het.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat JB en ik niet de eerste zijn, aan wie je denkt dan
geen idee!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde, wie wil jou nou niet?
hey, het is wel het hele pakketje he!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
JB? Weet ik nog zo net niet. Ipv jou iemand anders. uhh denk het.
Valt wel mee eigenlijk.quote:
Nee hoor.. Ik heb in ieder geval niets gehad.. Ik was ergens naar op zoek..quote:Op zondag 4 januari 2009 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
volgens mij is er een mail onder de meeste (gast) modjes uitgegaan, om hier ff mee te blijven lezen
Ze willen samen met Bengel een trio.. maar Ado denkt dat Bengel liever met anderen dat doetquote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk.
Waar gaat het over?
JB en Ado, maar ik mis iets?
Als dan moet het met jullie beiden?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hey, het is wel het hele pakketje he!
Ja joh, ik kijk welquote:Op zondag 4 januari 2009 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
JB? Weet ik nog zo net niet. Ipv jou iemand anders. uhh denk het.
Of JB weglaten en dan jou en nog iemand.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik heb in ieder geval niets gehad.. Ik was ergens naar op zoek..
Klikte per ongeluk (en das geen smoes) op dit topic en zag mijn naam staan
Aha..quote:Op zondag 4 januari 2009 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze willen samen met Bengel een trio.. maar Ado denkt dat Bengel liever met anderen dat doet
Begin je nou al weerquote:Op zondag 4 januari 2009 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sure!!
![]()
Je volgt mij gewoon, en die usernote vond ik niet of van je!
![]()
Zorg je dan ook voor de drankjes enzo?quote:
Het duurt alleen wat lang.. en onzinnige smilies enzo.. dusja.. niet geheel boeiendquote:
Je wilde me inruilen, word ik verdrietig vanquote:
Ja, het ging er hier laatst ook weer uitgebreid over, dus ik kom er ook lekker ff op terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |