quote:Op zondag 4 januari 2009 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt me toch normaal? Of is dit met JB en jou?
Ik?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Jaja, je moet de spanning wel een beeeetje opvoeren, he Sedan
Ik speel tegenwoordig wel op mijn werk kolonisten van catan het kaartspel... een paar keer per maand.. erg leukquote:Op zondag 4 januari 2009 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sinds ik op mijzelf woon speel ik het spel ook bijna nooit meer. Maar het lijkt me leuk om het weer vaker te spelen. Anderhalf jaar geleden heb ik aan een kolonistentournooi meegedaan. Helaas niet gewonnen.
Ja inderdaad. En je kan gewoon op trefwoord zoeken dat is wel zo handig.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok jah die ik bedoelde staan gratis filmpjes van 20 min, 3 kwartier, noem maar op.
Daarvoor moet je toch echt naar de SEX sc toe denk ik zoquote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Adolecens het volgende:
Alleen Tally ontbreekt trouwens nog in deze SC heb ik het idee...
Lezen kan ook geil zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Adolecens het volgende:
Alleen Tally ontbreekt trouwens nog in deze SC heb ik het idee...
Hehe, jij weet alles altijd wel heel mooi op jezelf te betrekken he?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
Ik?
Wou je een spelletje met met doen dan?
Of is dat teveel spanning?![]()
![]()
Hehehe, Tallybabe!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Lezen kan ook geil zijnEn ik ben geen single he
eens benquote:
das toch met die monsters die balletjes schieten en jij die moet wegspelen??quote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, jij en ik gaan geen spelletje spelen. Tenzij Bubbles, dat vind ik *zo* cool
Het kaartspel is inderdaad ook leuk. Volgens mij is dat best wel te regelen via Fok! om een avond spelletjes te doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik speel tegenwoordig wel op mijn werk kolonisten van catan het kaartspel... een paar keer per maand.. erg leuk![]()
Zou graag meer vrienden willen hebben in mijn omgeving die ook van spelletjes houden en dan regelmatig lekker game avond houden
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, jij weet alles altijd wel heel mooi op jezelf te betrekken he?
Nee, jij en ik gaan geen spelletje spelen. Tenzij Bubbles, dat vind ik *zo* cool
Moeten we wel duidelijk maken wat voor spelletjes... anders zijn er geile pubers voor de deurquote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kaartspel is inderdaad ook leuk. Volgens mij is dat best wel te regelen via Fok! om een avond spelletjes te doen.
Heb een paar vrienden gehad die dat deden. Maar het is dan heel erg afhankelijk van de mensen en van welke spelletjes ze houden of het dan ook daadwerkelijk leuk blijft.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
Zou graag meer vrienden willen hebben in mijn omgeving die ook van spelletjes houden en dan regelmatig lekker game avond houden
Nodig je vrienden gewoon een keer een avondje uit en zet die doos op tafel. Met chippie, muziekje en lekker drankje erbij kun je er best een gezellige avond van maken. En als het tegenvalt, kun je altijd nog iets anders gaan doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik speel tegenwoordig wel op mijn werk kolonisten van catan het kaartspel... een paar keer per maand.. erg leuk![]()
Zou graag meer vrienden willen hebben in mijn omgeving die ook van spelletjes houden en dan regelmatig lekker game avond houden![]()
Ik snap je heel goedquote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hehehe, Tallybabe!![]()
Je snapt me dus wel![]()
quote:
nee dat is iets andersquote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das toch met die monsters die balletjes schieten en jij die moet wegspelen??
Haha, ken het niet met monsters, maar is idd dat je dan de ballen weg moet spelen. Net als Tetris, ook leukquote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
das toch met die monsters die balletjes schieten en jij die moet wegspelen??
nou ja, ik denk dat jij andere voorkeuren hebt!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg smiley poster, typ eens wat. Je bent onduidelijk.
met jou altijd! Weet je toggg!quote:
even denken... getrouwd, stelletjes, vrij op andere dagen dan ik... lastig afsprekenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Nodig je vrienden gewoon een keer een avondje uit en zet die doos op tafel. Met chippie, muziekje en lekker drankje erbij kun je er best een gezellige avond van maken. En als het tegenvalt, kun je altijd nog iets anders gaan doen.
Ja, dat is misschien wel handig.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Moeten we wel duidelijk maken wat voor spelletjes... anders zijn er geile pubers voor de deur
ja soort omgekeerde tetrisquote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ken het niet met monsters, maar is idd dat je dan de ballen weg moet spelen. Net als Tetris, ook leuk
Niet alles te letterlijk nemen wat ik zeg, mannekequote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
![]()
Jij begint over dat ik de spanning op moet voeren dus doe ik dat
Had trouwens andere spelletjes in gedachte![]()
Tallybabe.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Lezen kan ook geil zijnEn ik ben geen single he
Inderdaad desnoods ga je tv kijken of een film als het niet gezellig is.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Nodig je vrienden gewoon een keer een avondje uit en zet die doos op tafel. Met chippie, muziekje en lekker drankje erbij kun je er best een gezellige avond van maken. En als het tegenvalt, kun je altijd nog iets anders gaan doen.
het ging over mij, wie wil mij nou nietquote:Op zondag 4 januari 2009 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nou ja, ik denk dat jij andere voorkeuren hebt!![]()
[..]
Spelbrekerquote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet alles te letterlijk nemen wat ik zeg, manneke
en over mij!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het ging over mij, wie wil mij nou niet
Oja? Wat denk jij van mij te weten.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nou ja, ik denk dat jij andere voorkeuren hebt!![]()
hier ook getrouwde mensen in single ?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
even denken... getrouwd, stelletjes, vrij op andere dagen dan ik... lastig afspreken
quote:
moeilijk, begrijpend lezenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook getrouwde mensen in single ?
Je bent ook zo onaardig voor mequote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Eerst breek ik je hart en nu je spel. Je bent wel een drama queen
heb het over mijn vrienden kring... jullie zijn mijn fok (gosh dat klinkt fout) kring hahaquote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook getrouwde mensen in single ?
Maar ze zijn er nu wel evenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja? Wat denk jij van mij te weten.
volgens mij is er een mail onder de meeste (gast) modjes uitgegaan, om hier ff mee te blijven lezenquote:
ow zoquote:Op zondag 4 januari 2009 21:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb het over mijn vrienden kring... jullie zijn mijn fok (gosh dat klinkt fout) kring haha
is alweer laat hequote:
Ik heb een compleet eigen paspoort voor Fok mensenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow zo
dacht dat we over fok hadden
mjah ik heb ook in mijn msn een groepje: Fok users.
Klinkt ook best fout![]()
Ik heb er pas 1 van fok in mijn msn staan... die onthou ik welquote:Op zondag 4 januari 2009 21:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow zo
dacht dat we over fok hadden
mjah ik heb ook in mijn msn een groepje: Fok users.
Klinkt ook best fout![]()
laten we het erop houden dat JB en ik niet de eerste zijn, aan wie je denkt danquote:Op zondag 4 januari 2009 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag het ook per pm sturen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |