quote:
voor de koffie?quote:
Ik zie het al gebeuren dat ik mijn glas met drinken over iemand heen zou gooienquote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
weer iets nieuw: dateninhetdonker.nl
Net op de reclame
als je het vooraf al zegt heb je natuurlijk kans dat je toch wel heel speciale mensen mis looptquote:Op zondag 4 januari 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
Deze dan:
Zeggen mensen tegenwoordig te snel "daar knap ik op af".
Als ik het met mezelf vergelijk en dat gedoe over roken dan zeg ik ja.. Hoe denken jullie daar over ?
ik knap niet zo heel snel af. Ik ben een non roker, als ik iemand tegen kom die leuk is maar toch rookt, tjah, min puntjes blijf je altijd houden (vind ik).quote:Op zondag 4 januari 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
Deze dan:
Als ik het met mezelf vergelijk en dat gedoe over roken dan zeg ik ja.. Hoe denken jullie daar over ?
Wat versta je onder afknappen?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
Deze dan:
die mis ik evenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren dat ik mijn glas met drinken over iemand heen zou gooien
Dat het zelden een geweldig idee is om meningen over specifieke mensen vooraf te vormen gebaseerd op vooroordelen, zeker als het iets is waar de persoon in kwestie mee zou kunnen stoppen (zoals roken).quote:Op zondag 4 januari 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
Hoe denken jullie daar over ?
Met een wolkje melk ajb.quote:
ik knap idd wel op rooklucht af.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
Deze dan:
Jij knapt al af als iemand 'SC' in de Singles TT zetquote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:
Of ik van roken afknap?
Ik had het niet beter kunnen formuleren.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef Litpho het volgende:
Dat het zelden een geweldig idee is om meningen over specifieke mensen vooraf te vormen gebaseerd op vooroordelen, zeker als het iets is waar de persoon in kwestie mee zou kunnen stoppen (zoals roken).
In het filmpje op die site zie je een kerel met een glas drinken lopen en die is voelend op zoek naar zijn date. En ik presteer het nog wel eens om drankjes over een date heen te gooienquote:
Je hebt het wel over mij L, wie niet danquote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij knapt al af als iemand 'SC' in de Singles TT zet.
Dank u.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen formuleren.
Het zegt meer over jezelf als je personen daar bij voorbaat op afwijst, dan over de rokende persoon in kwestie.
In het donker zien ze niet dat jij het doet...quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef JonKeL het volgende:
In het filmpje op die site zie je een kerel met een glas drinken lopen en die is voelend op zoek naar zijn date. En ik presteer het nog wel eens om drankjes over een date heen te gooienDaar helemaal dus denk ik
Maar dat kan ook gewoon niet!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij knapt al af als iemand 'SC' in de Singles TT zet.
o nog eens niet de site bekekenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
In het filmpje op die site zie je een kerel met een glas drinken lopen en die is voelend op zoek naar zijn date. En ik presteer het nog wel eens om drankjes over een date heen te gooienDaar helemaal dus denk ik
Alstu...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |