Alweer.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Grmbl..Ik zit weer te F5'en en kom erachter dat we alweer een nieuwe pagina voor de helft gevuld hebben
bij mijn TTquote:Op zondag 4 januari 2009 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alweer.Waar zit je met je gedachten.
ik ben weer wakkerquote:Op zondag 4 januari 2009 21:57 schreef PrincePolly het volgende:
Terug naar beffen, pijpen en likken denk ik
Of duidelijk vragen stellen!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:57 schreef PrincePolly het volgende:
het zou helpen als ik het artikel ook er bij had maar er zit zeker een kern van waarheid in.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
In haar artikel gaat zij zeer uitvoerig in op de beperkingen van het rationeel-materialistische wereldbeeld, dat vanuit het westen de mensheid aan het overschaduwen is. In haar pleidooi richt zij zich op de bij een toenemend aantal mensen ontstane behoefte aan een meer compleet, vervullend en opbouwend mens- en wereldbeeld. Zij laat in haar artikel haarscherp zien waar de beperkingen van het westers wereldbeeld liggen, waardoor dat problemen heeft geschapen die alleen door een nieuw en het oude overstijgend wereldbeeld opgelost kunnen worden.
Wat is jouw mening hierover?
Of gewoon een normale vraag stellen ipv een stukkie copy/pastenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:57 schreef PrincePolly het volgende:
En dan ook even eigen mening erbij.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of gewoon een normale vraag stellen ipv een stukkie copy/pasten
Dat hoeft niet eens perse, maar zo'n stukkie geeft geen goed begin aan een evt discussiequote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan ook even eigen mening erbij.
quote:
Niet perse, maar iets in een groep gooien en dan er zelf niets over zeggen vind ik ook weer vreemd.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens perse, maar zo'n stukkie geeft geen goed begin aan een evt discussie
Tuurlijk wel. Dat houdt de meest idiote stukjes (en posters) op afstand.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef Duimelot het volgende:
een discussie begint meestal vanzelf he als je vooraf moet gaan nadenken over het onderwerp is het eigenlijk al gedoemd te mislukken
Dat wel ja Zeker omdat het geen eigen vraag is, of eigen tekst .quote:Op zondag 4 januari 2009 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
Niet perse, maar iets in een groep gooien en dan er zelf niets over zeggen vind ik ook weer vreemd.
R&P kliek present!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Bengeltje het volgende:
Het is ook nooit goed, r&p kliek, seks kliek.
Goede middagquote:Op zondag 4 januari 2009 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
[..]
Niet perse, maar iets in een groep gooien en dan er zelf niets over zeggen vind ik ook weer vreemd.
Jij bent de SC hoer bij uitstek, niet exclusief verbonden aan R&P.quote:
Ik ben Pheno?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de SC hoer bij uitstek, niet exclusief verbonden aan R&P.
* vlucht meequote:
Een hoer in singles.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de SC hoer bij uitstek, niet exclusief verbonden aan R&P.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |