Met die letters die komend seizoen gebruikt worden staat niks goed vind ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
overigens staat Litmanen natuurlijk mega geil op het ajax shirt
En nog wat meer wil hij voor mij de status van Jari krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Litmanen natuurlijk. Aissati kan net zo'n heldenstatus krijgen maar dan zal hij het toch eerst aankomend seizoen moeten laten zien.
overigens staat Litmanen natuurlijk mega geil op het ajax shirt
Ik heb echt tien keer moeten kijken tot ik zag dat het een eigen goal was.quote:
Ik zie nu pas bij Studio Voetbal dat het een eigen doelpunt is.quote:
Eigen goalquote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een goal gescoord in een open goal in een oefenwedstrijd, wat is daar bijzonder aan?
Je hebt echt iets tegen alles wat met Ajax te maken heeft hè?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een goal gescoord in een open goal in een oefenwedstrijd, wat is daar bijzonder aan?
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vertel een waarom?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:00 schreef DirkScheringa het volgende:
[..]De post van de dag!
Dommer worden ze niet!
het was een eigen doel wat ik een aantal posts eerder ook al zeiquote:
Is dat geen goal?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:02 schreef Seam het volgende:
[..]
het was een eigen doel wat ik een aantal posts eerder ook al zei
Whehe, ik heb er jaren geleden ook zo'n eentje gemaakt, heb sindsdien geleerd dat je een terugspeelbal op de keeper altijd naast het doel speeltquote:Op maandag 27 juli 2009 00:09 schreef Kopbal het volgende:
Vermeer wijst ook nog eens naar links, zie ik nu
Domme mocro.
Erg dom inderdaad. "gelukkig" voor Isi gebeurt het in de voorbereiding..quote:Op maandag 27 juli 2009 00:09 schreef Kopbal het volgende:
Domme mocro.
Rechts....quote:Op maandag 27 juli 2009 00:09 schreef Kopbal het volgende:
Domme mocro.
Zonder twijfelquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt het nog goed?
Waar is dat op gebasseerd?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:14 schreef Rejected het volgende:
Ik denk dat het best een topper zal worden in de eredivisie.
Dat zegt natuurlijk niet alles. Als je hem ziet spelen dan zie je pas hoe goed hij daadwerkelijk is. Hij heeft echt subliem veel inzicht. Volgende week zal hij ook wel gewoon spelen tegen RKC daar ben ik niet bang voor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar is dat op gebasseerd?
Hij is nu bijna 21 en heeft alleen een half seizoen bij Twente een lange reeks wedstrijden in het eerste gespeeld
Hij heeft idd erg weinig gespeeld. Maar hij keren dat ik hem heb zien spelen zie je toch dat hij heel veel inzicht heeft en goede balhandeling heeft. Aanvallend zonder de bal en verdedigend heb ik nog niet zo veel op gelet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar is dat op gebasseerd?
Hij is nu bijna 21 en heeft alleen een half seizoen bij Twente een lange reeks wedstrijden in het eerste gespeeld
Isi - De Zeeuw - Enohquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet alles. Als je hem ziet spelen dan zie je pas hoe goed hij daadwerkelijk is. Hij heeft echt subliem veel inzicht. Volgende week zal hij ook wel gewoon spelen tegen RKC daar ben ik niet bang voor.
Toch maar een keer doen want hij is daarin zo slecht dat hij eigenlijk alleen geschikt is om in te vallen als de wedstrijd op slot zitquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:26 schreef Rejected het volgende:
Aanvallend zonder de bal en verdedigend heb ik nog niet zo veel op gelet.
Emanuelson-Isi-De Zeeuw- Enohquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Isi - De Zeeuw - Enoh
Dat gaat niet werken lijkt me
Zal wel. Afgelopen zondag speelde hij prima.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk speelt Urby dan als hangende linksbuiten want als linkshalf begrijpt hij er niks van.
Ik denk niet dat De Zeeuw - Isi - Enoh gaat werken al zal dat thuis tegen RKC nog wel kunnen
In welke mate is hij geschikt daarin?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch maar een keer doen want hij is daarin zo slecht dat hij eigenlijk alleen geschikt is om in te vallen als de wedstrijd op slot zit
Urby kan gewoon tussen de linies spelen. En deze opstelling kan eigenlijk prima in de eredivisie alleen tegen de topteams zoals PSV,AZ en Twente zou ik het niet doen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk speelt Urby dan als hangende linksbuiten want als linkshalf begrijpt hij er niks van.
Ik denk niet dat De Zeeuw - Isi - Enoh gaat werken al zal dat thuis tegen RKC nog wel kunnen
Jol heeft juist zelf aangegeven te gaan wisselen tussen 4-4-2 en 4-3-3quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Grulez het volgende:
Ik denk niet dat Jol veel gaat wisselen. Een centraal middenveld met De Zeeuw en Aissati heeft echt te weinig fysiek en verdedigende capaciteiten.
En welke rol speelt Aissati daar in dan. Speelt hij wel bij 4-3-3?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jol heeft juist zelf aangegeven te gaan wisselen tussen 4-4-2 en 4-3-3.
Ik vind heel geschikt, dat was ook de enige rol waarin hij voor PSV geschikt was. Alleen wilde Ajax 4 miljoen betalen voor een wisselspelerquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:03 schreef Rejected het volgende:
[..]
In welke mate is hij geschikt daarin?
In uitwedstrijden ga je regelmatig tegen een domper aanlopen zoquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Urby kan gewoon tussen de linies spelen. En deze opstelling kan eigenlijk prima in de eredivisie alleen tegen de topteams zoals PSV,AZ en Twente zou ik het niet doen.
Vind je Urby echt goed als linkshalf bij een 3 koppig middenveld?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:51 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zal wel. Afgelopen zondag speelde hij prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |