abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67196486
Als ie fit blijft en een goede voorbereiding draait, wordt hij de speler van het jaar volgend seizoen .
pi_67197428
hij werkte hard gisteravond en had veel inzicht. pakte veel ballen af op het middenveld en kon zich goed manifesteren in de kleine ruimte. indien geen blessure wordt hij volgend jaar een topper
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67197472
WTF, het verschil met en zonder Aissati was echt groot gisteren hoe logisch zijn wissel ook was.
Kunnen we nog veel plezier aan gaan beleven.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67198195
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:40 schreef kevin6188 het volgende:
WTF, het verschil met en zonder Aissati was echt groot gisteren hoe logisch zijn wissel ook was.
Kunnen we nog veel plezier aan gaan beleven.
Een verademing ten opzichte van Sulejmani
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_67198223
Ik vond hem echt sterk spelen. Echt een aanwinst.
pi_67206584
Volgend seizoen met de driehoek Aissati, Sulejmani, Cvitanich.
Suarez zal wel weggaan.. .
-
pi_67211286
quote:
Goed spel Aissati baat Ajax niet

AMSTERDAM - Twee reebruine ogen keken de vragenstellers aan. Met een flauwe glimlach om de lippen had Ismaïl Aissati even daarvoor de complimenten in ontvangst genomen na zijn uitstekende optreden tegen Olympique Marseille (2-2). Op fluistertoon: ''Ik had liever heel slecht gespeeld en de kwartfinales gehaald.''

Aissati is een bijzondere voetballer. Hij kan het spel er zo simpel uit laten zien: nooit balverlies, nooit in paniek. Hij heeft de oplossing bedacht nog vóór het probleem ontstaat. Soms daagt hij de tegenstander uit, als hij achteloos een balletje onder zijn voet doorhaalt, maar het speelse element staat bij hem altijd in dienst van een efficiënte voortzetting.

Hij zei het een dag voor de wedstrijd nog, als antwoord op de vraag wat hij Ajax te bieden heeft: ''Rust. Ik bewaar altijd de rust aan de bal.'' Dat blijkt tijdens de wedstrijd, óók als drie Fransen hem op de huid zitten en hij geduldig wacht op het moment dat hij de bal tussen zes benen door bij een vrijstaande medespeler weet te krijgen. De mannetjesputters van Olympique krijgen geen vat op het handige dondertje, dat net aan 1.74 meter telt. ''Als je sneller handelt dan de tegenstander, hoef je ook de duels niet met ze aan te gaan.''

Aissati zette gisteravond in de kolkende Arena de toon en de rest van het elftal plooide zich naar zijn creatieve geest. Het initiatiefrijke, beweeglijke en korte spel stelde Olympique voor grote problemen. Aissati: ''Ik wisselde veel van positie met Urby Emanuelson, die op de linkerflank stond. Op die manier probeer je de tegenstander te verrassen, omdat wij wisten dat de vier verdedigers van Olympique op één lijn blijven staan en zich niet weg laten lokken van hun plek. Als wij bewegen en zij staan stil, ontstaat vanzelf ruimte voor ons om te combineren.''

Beide doelpunten van Ajax kwamen voort uit die korte combinaties, gevolgd door een steekpass die het Franse hart van de defensie doorkliefde. Jeugdige overmoed van Ajax stelde Olympique in staat kort na de openingstreffer van Eyong Enoh gelijk te maken. ''We wilden te graag die 2-0 maken,'' zei Aissati. Een voorzet van Miralem Sulejmani werd onderschept op het moment dat het complete middenveld van Ajax zich aan de frontlinie had gemeld. De counter was dodelijk.

In de noodzakelijke verlenging moest Aissati na zeven minuten het veld ruimen voor Leonardo. Een keuze van trainer Marco van Basten die deels was ingegeven door het feit dat het treffen in de achtste finales van het Uefa Cuptoernooi uitdraaide op een slijtageslag en Aissati na zijn knieoperatie en een revalidatieperiode van zes maanden pas sinds een paar weken weer fit is. ''Maar ik heb zelf niet om een wissel gevraagd.''

Toch voelde het gewricht van zijn rechterknie aan het einde van de reguliere speeltijd stijf en zwaar aan, bekende hij. ''Net als in de twee eerdere duels die ik heb gespeeld. Ik streef ernaar om topfit te worden. Het seizoen duurt niet zo lang meer, maar ik heb voor mezelf al besloten deze zomer door te trainen om zo sterk mogelijk aan de nieuwe competitie te beginnen.''

In het restant van dit seizoen hoopt Aissati met Ajax in elk geval als tweede te eindigen, een eindklassering die recht geeft op deelname aan de voorronden van de Champions League. Met het niveau dat Ajax gisteravond haalde, hebben de spelers de lat voor zichzelf behoorlijk hoog gelegd. Maar dat wilde Aissati graag nuanceren. ''We zijn in het Uefa Cuptoernooi een paar keer boven ons zelf uitgestegen. Dat is in de competitie nog niet vaak het geval geweest.''

Hij denkt niet dat een motivatieprobleem daaraan ten grondslag ligt. Wat dan wel? Aissati haalde zijn schouders op. ''Veel blessures en daardoor veel wisselingen,'' probeerde hij. En daarna viel een stilte. Ook een goede voetballer heeft niet overal een passend antwoord op. (DICK SINTENIE)
pi_67211340
Hij speelde uitstekend en hier gaan we nog veel plezier aan beleven. Was voor mij de man van de wedstrijd, helaas moest hij gewisseld worden.
quote:
''Als je sneller handelt dan de tegenstander, hoef je ook de duels niet met ze aan te gaan.''
Kan er één van Cruijff zijn.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67211654
Zoals ik al eerder ook aangaf die man heeft al bij zijn aanname een voorsprong op je. Dat is gewoon heel zeldzaam goed. En ook zeldzaam bij voetballers.
pi_67211707
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:57 schreef RayMania het volgende:
Hij speelde uitstekend en hier gaan we nog veel plezier aan beleven. Was voor mij de man van de wedstrijd, helaas moest hij gewisseld worden.
[..]

Kan er één van Cruijff zijn.
Dacht ik ook al meteen aan . Deze zomer ga ik echt wel een shirt van hem kopen
pi_67211847
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:12 schreef Rumille het volgende:
Deze zomer ga ik echt wel een shirt van hem kopen
Shirts met een naam achterop .
pi_67211869
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:18 schreef RayMania het volgende:

[..]

Shirts met een naam achterop .
Ach, zonder naam vind ik het zo leeg staan En m'n eigen naam vind ik ook weer niets.
pi_67211877
quote:

[..]

Verkoopt hij shirts dan?
pi_67211894
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Verkoopt hij shirts dan?
Wijsneus
pi_67212084
Genoten van de grote kleine man. Ben fan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Beschouw op 21-03-2009 11:52:18 ]
pi_67212725
Speelde werelds. De spelverdeler die Ajax zo hard nodig heeft.Nu kijken of hij dit kan doortrekken.
pi_67213377
quote:

[..]

Ik dacht eerder aan Zidane. Hij had zo'n enorme overzicht, dat hij ver voordat hij de bal had, al precies wist waar iedereen stond.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_67214083
Die actie aan de zijlijn halverwege de eerste helft met Urby, Schilder en Anita geloof ik was echt briljant . Doet smaken naar zoveel meer, hopen dat ie volgend seizoen vanaf het begin kan schitteren!
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:18:56 #69
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67214884
Wat was tie goed
#FreeHat
pi_67214962
Blij dattie meedeed! Hopelijk blijft hij dit vasthouden!
pi_67217554
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Leuk stukje.

AD?
pi_67217612
Hij speelde goed gister, nu dit vast zien te houden
pi_67217675
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Leuk stukje.

AD?
Parool/GPD.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67217871
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:41 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Parool/GPD.
I see.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:48:57 #75
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67237951
Deed het echt geweldig Ben blij dat iedereen dat voor de tv ook zag en je dat niet alleen in het stadion kon zien
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 00:36:37 #76
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67259548
Hij is wel één van intelligentste voetballers op de Nederlandse velden, ik vind hem bijvoorbeeld slimmer slimmer dan Afellay, met de bal lopen is een kwaliteit maar vereist minder intelligentie dan één keer raken en uit het niets een slimme steekpass jouleren.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_67296089
MAN van de wedstrijd.
pi_67296169
GE-WEL-DI-GE speler, altijd al gezegd.
pi_67296214
En maakt het weer waar . Niets nieuws voor mij, maar wel heel lekker natuurlijk.

eindhoven sukkels .
  zondag 22 maart 2009 @ 15:59:30 #80
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67296237
Hij speelt twee keer goed en iedereen ligt aan zijn voeten.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67296300
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is wel één van intelligentste voetballers op de Nederlandse velden, ik vind hem bijvoorbeeld slimmer slimmer dan Afellay, met de bal lopen is een kwaliteit maar vereist minder intelligentie dan één keer raken en uit het niets een slimme steekpass jouleren.

²
beter als afellay hahahaha

Nothing to see here, carry on
pi_67296325
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Voetballerij
pi_67296337
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:01 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

beter als afellay hahahaha

Hij zegt niet beter, hij zegt slimmer.
pi_67296541
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:58 schreef Nashje het volgende:
En maakt het weer waar . Niets nieuws voor mij, maar wel heel lekker natuurlijk.

eindhoven sukkels .
Sulejmani

Wel leuk om te zien dat Aissati het goed doet dat hebben we nodig dat merk je.
  zondag 22 maart 2009 @ 16:30:55 #85
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67297274
quote:
Uhu. Eerst maar eens zien of ie dit vasthoudt, in het verleden heeft hij al vaker sterk gespeeld om het even later weer kwijt te raken of z'n poot te breken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_67297284
quote:
Ik lig al sinds zijn komst aan z'n voeten.
pi_67297295
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:31 schreef Nashje het volgende:

[..]

pi_67297387
Wat is deze jongen ongelofelijk goed zeg. Eindhoven, Bedankt!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_67297436
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij zegt niet beter, hij zegt slimmer.
Daar ben ik het met Banshee wel eens.

Aissati is een speler die zoveel beter de openingen ziet en ook veel sneller handelt.
pi_67297891
quote:
Ik pak er even flinke, warme mok chocolademelk met een toefje slagroom erbij hoor.
pi_67297984
ene "Godfather"( ) op dat forum:
quote:
Wat een overdreven hosanna weer zoals bij vele spelers in de Eredivisie. Vooral die commentator, die was echt al bijna klaar met zichzelf afsjaken toen hij het moest hebben over die assist van Aissati. Was gewoon een hele gewone dieptepass, zoals elke gemiddelde Eredivisiespeler die kan geven. Opvallen vind ik hem ook helemaal niet overdreven veel. Breedtepassjes, amper risico in zijn spel. En nog steeds geen rendement, totaal geen neusje om te scoren. Gebrekkige voetballer die nooit de top gaat halen.
Die heeft er verstand van ____!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_67298053
Dikke vinger naar al die kutboertjes en hun achterlijk verstand. Ismail
pi_67298382
quote:
Uitstekend vermaak op de zondagmiddag
  zondag 22 maart 2009 @ 17:07:58 #95
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67298415
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:31 schreef Nashje het volgende:

[..]

Heb t een uitstekende aankoop gevonden en blij dat hij eindelijk kan spelen. Gelukkig speelt ie ook uitstekende de laatste wedstrijden.
pi_67302991
quote:
Kom nou. Hij speelt ook niet een beetje goed. Het is net alsof hij het ontbrekende puzzelstukje was. Alles lijkt ineens te kloppen. Raar, maar waar. Hij straalt ook plezier uit.

Aissati.
  zondag 22 maart 2009 @ 20:02:28 #97
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67303433
Wat zegt van Basten over hem eigenlijk?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_67304864
Dat ie meer aan de Nutella moest om ook fysiek zijn mannetje te staan.
pi_67308099
Voorlopig speelt hij erg goed en is hij belangrijk, maar ik wacht pas een serie wedstrijden om hem echt te kunnen beoordelen. Ziet er naar uit dat Aissati wel is wat Ajax de laatste maanden heeft gemist op het middenveld.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:19:47 #100
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67308183
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Kom nou. Hij speelt ook niet een beetje goed. Het is net alsof hij het ontbrekende puzzelstukje was. Alles lijkt ineens te kloppen. Raar, maar waar. Hij straalt ook plezier uit.

Aissati.
Dat ben ik met je eens hoor, alleen ik wil even afwachten hoelang hij het volhoudt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')